Sphinx, hienoa että teillä on jatkosuunnitelmat selvinneet! Mulla ainakin se on ollut paras lääke pettymyksiin, kun on saanut käännettyä katseen tulevaan. Harmi tosiaan, ettei päästy piinailemaan samaan aikaan - olis ollut kiva vertailla oireita ihan samalla aikataululla... Täällä ei tosin oireita enää ole, kohdun nippailut on hiljentyneet ja rinnatkin on ihan lötköt. Vaikea uskoa onnistumiseen, vaikka kai se pieni toivo vielä jossain takaraivossa kytee.
Mä olen myös huomannut, että huumori - jos sitä vaan onnistuu jostain repimään - on ihan paras keino pitää pää kasassa näissä hoidoissa. Me kanssa väännetään välillä aika roisiakin huumoria näistä hoitokuvioista miehen kanssa. Meillähän on tänä vuonna tehty hoitoja parin kuukauden välein, vain yksi välikierto välissä. Miehen kanssa aina puhutaan, et meille välikierto tarkoittaa kiertoa jossa klinikalta ei tule monen tonnin laskua.
Domille hurjasti tseppiä punktioon! Tule sit heti kertomaan lopputulos.
Mä olen myös huomannut, että huumori - jos sitä vaan onnistuu jostain repimään - on ihan paras keino pitää pää kasassa näissä hoidoissa. Me kanssa väännetään välillä aika roisiakin huumoria näistä hoitokuvioista miehen kanssa. Meillähän on tänä vuonna tehty hoitoja parin kuukauden välein, vain yksi välikierto välissä. Miehen kanssa aina puhutaan, et meille välikierto tarkoittaa kiertoa jossa klinikalta ei tule monen tonnin laskua.
Domille hurjasti tseppiä punktioon! Tule sit heti kertomaan lopputulos.