Kiitos vaan tervetulotoivotuksista!
Tuntuu ettei jaksa näitä asioita yksinään ja puolison kanssa pohtia ; haluaa saada vertaistukea ja jakaa kokemuksia.
Lapsettomuus on pitkäaikainen "ystävä", josta nyt vihdoin viimein päätin luopua. Minulla on kaksi täysi-ikäistä lasta edellisestä suhteesta. Lasta tähän nykyiseen suhteeseen on toivottu 2012 vuodesta. Yritys on välillä aktiivista ja välillä lyödään hanskat tiskiin. Välillä hukutetaan lapsettomuuden tuskaa työ- ja siviilielämän puolella suuriin projekteihin. Nyt on tultu siihen pisteeseen, että kaikki keinot kehiin tämän lapsettomuuden selämiseksi. Vuonna 2013 loppuvuodesta kävin Graviditas-klinikalla lapsettomuustutkimuksissa. Mitään muuta vikaa minusta ei löytynyt kuin alhainen amh-arvo, joka oli 0,20. Lääkäri alkoi heti puhua lahjamunasoluhoidosta ja ei antanut mitään muuta hoitovaihtoehtoa. Tämä lopetti meidän vauvahaaveet ennenkuin edes hoitoihin päästiin... tökerö lääkäri. Olin osa mahdollista liikevoittoa en potilas tältä minusta tuntui Graviditas-klinikalla.
Nyt asioista vähän selvääottaneena ja niihin perehtyneenä uusi yritys.
Nyt takana neljä kuukautta tiukkaa vitamiinien, luontaistuotteiden ja sen sellaisten nauttimista. Tässä on tullut nappailtua dhea:ta, q10, inositolia, gelee roylia, vitexiä jne. Sellainen amerikkalainen hedelmällisyyscoktail. Katsotaan onko omista soluista mihinkään vai mennäänkö lahjasoluilla, mutta nyt kuitenkin mennään.
Hoitoja olisi nyt tarkoitus kokeilla täällä kotimaassa. Työterveys ottaa minulta tarvittavat verikokeet ja niiden kanssa sitten lääkärille. Minulla oli tarkoituksena käydä hieman tutustumassa tarkemmin Dextraan ja Ovumiaan. Tälläisellä pohjalla mennään...