Kiitti Toiveikas Juu ei se määrä vaan laatu. Kiva saada piinailukavereita! Kunpa nyt ees pääsisi sinne saakka...
Ok, kiitos! Ei mitään muuta lääkitystä kuin Luget sunnuntaista lähtien.Pussipiru mä testaisin ensi viikon ti-ke lähtien. Oliko kuitenkin Pregnyl irroitukseen? Mä sain kaksipäiväisellä pp9 haamun.
Kiitos! Jään levollisimmin mielin odottamaan tuloksia. Mulla on tämän jälkeen yksi 2-päiväinen ja sitten niitä 6-päiväisiä neljä.Tsemppiä Pussipiru piinailuun! Taitaa olla vähän tossakin molempien puolestapuhujia et nuoremmat vai vanhemmat alkiot.. ja kun tota meidänkin listaa kattoo niin ihan siellä on molemmilla plussanneita äkkikatselmuksella aika tasaisesti.. Onhan se varmaan totta että blastoja siirtämällä karsittas turhia siirtoja, mutta sit taas jos alkio on "elinkelpoinen" niin kai se sit tärppää vaikka sen siirtäisi 2-3pv. Näin minä nyt haluaisin sen järkeillä mutta tosiaan omaa järkeilyä. Mulle viime viikolla lääkäri jotain mumisi että ehkä niillä nuoremmilla nyt kuitenkin on tullut parempia tuloksia.. Mutta täällä ei ole kun tän vuoden alusta vasta pidemmälle viljelty.. Ja se on "hieman omalaatuinen" se lääkäri ja mumisee millon mitäkin.. kuten kesällä jotain niiden laitteitten lämpenemisestä kesän jälkeen?!!! ÖÖH.. joten ne nyt ihan kauheeta painoa siihen laittanut.. Itse en oikein tiiä kumpaa nyt haluaisin, ennen siis ollut 2 ja 3 päiväsiä.. kaksi jotka pakkasesta koitettiin jatko viljellä kuukahti..
Kyllä katoin ja tosiaan pisti miettimään miten helposti toisilla tosiaan tärppää kun ikääkin oli 10 vuotta enemmän ku itellä.Btw, kattoko kukaan eilistä toisenlaiset äidit?
Kyllä tiettekö kateus ja katkeruus nosti päätään. Muija tullu joka IVF:stä ja sen PAS:eista raskaaks. Okei, ekan IVF:n tuoresiirrosta tullut raskaus jouduttu keskeyttämään kromosomipoikkeavuuden vuoksi, mut heti ekasta PAS:ista taas raskaus ja synnytys, nyt odottaa jo toistaan.
Että kyllä ne vaan jollain hoidotkin on vitun helppoja, ja kuten sanottu, aiheuttaa katkeruutta itelle. Uh, saimpas sanottua! Anteeksi tästä