Päivän paisteessa mulla on ollut Pregnyl-tuki, niin en saanut varsinaista virallista testipäivää, vaan suoraan ajan ultraan tuolloin 4.10.. Alunperin mun piti ottaa 6x1500IU Pregnyliä, mutta hyperin takia piti jättää viimeinen piikki väliin. Olen siis torstaina ottanut vikan piikin, eli kyllähän tulos tietysti näkyy jo ennen tuota ultraa, johan siinä ehtii menkatkin alkaa jos on alkaakseen. Toivotaan että krampit tietäis molemmille nyt hyvää!
Testasin tänään aamulla taas digitestillä, mutta ei ehkä olisi vielä pitänyt. Sain nimittäin saman tuloksen kuin eilen, raskaana 1-2 viikkoa, joten nyt en sitten yhtään voi sanoa johtuuko vielä Pregnylistä vai onko tärpännyt. En tiedä miksi, mutta kuvittelin jotenkin tuloksen olevan joko 2-3 viikkoa tai Ei raskaana. Mielestäni mulla on nyt ollut raskausoireiksi tulkittavia oireita, ei oikein ruoka maistu eikä tee juuri mitään mieli, nännit on edelleen jokseenkin arat, ja tissit kipeytyy vähän päivän mittaan, väsyttää jo ysin aikaan illalla mutta en osaa heti nukahtaa, ja herään liian aikaisin aamulla. Eilen tuli iltasella aika vahva pahoinvoinnin aalto, mutta en oksentanut kuitenkaan. Lisäksi mulle aika tyypillinen pms-hedari on loistanut poissaolollaan, ja pari kertaa on huimannut. Ja KAIKKI itkettää. Mutta toisaalta mulla on tässä yritysaikana ollut kaikki maailman raskausoireet pahoinvoinnin aallot mukaanlukien ilman että se on tarkoittanut yhtään mitään. Aargh, tuun ihan hulluks!