Marrasmai: tosi asiatonta ja törkeetä kohtelua oot kyllä klinikalta saanut.. Ei muuta kun klinikka vaihtoon ja tsemppiä.
Domi: Hienoa että sait sittenkin kyytiläisen ikävien koettelemusten jälkeen. Onnea piinailuun.
Pussipiru ja Roxanne: Toivottavasti teillä viivat vahvistuu ja plussaatte.
Täällä tää piina tulee päättymään taas negaan. Tiedän ja tunnen sen vaan satavarmasti kropassani. Menkkoja edeltävää mielen mataluutta ja ärtyneisyyttä sekä vatsan ja selän kipuilua. Yleensä testailen vasta virallisena testipäivänä tai joskus aikaisintaan 1-2 pv ennen. Eilen testasin pp 8 puhtaan negan. Menkat alkais oviksen mukaan ylihuomenna, mut luget pitää ne poissa ja vuoto alkaa yleensä vasta parin päivän päästä lopetuksesta. Ei kyllä näytä hyvin päättyvän tää meidän hoitotaival.. miehen vuoksi oon yrittänyt jaksaa jatkaa tätä hoitorumbaa ja pettymyksiä pettymysten perään. Mieheni ei vaan pysty keskustelemaan kanssani siitä, milloin on aika lopettaa hoidot kokonaan ja pystyykö hän hyväksymään sen tosiasian että hän jää täysin lapsettomaksi, mikäli minun kanssani yhteiseloa jatkaa. Sen olen saanut hänestä irti että minun kanssani haluaa jatkaa, mutta selvästi ei pysty ajattelemaan ja käsittelemään lopullista lapsettomuutta. Eikä muutenkaan osaa puhua tunteistaan. Molemmat ollaan kyllä asian suhteen ahdistuneita omalla tavallamme. Olen onnellinen että olen hänet rinnalleni löytänyt reilu viisi vuotta sitten ja tiesin heti alussa että haluan hänet isäksi lapsilleni. On turvallinen ja luotettava, näyttää välittämisen ja rakkauden tekojen ja huomioimisen kautta. Sitä ennen olin vuosia kolmessa pitkässä suhteessa, joista esimmäisessä suhteessa mies oli uskoton. Kahdessa seuraavassa suhteessa miehen päihdeongelmien lisäksi sain kokea henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Rankan tien olen käynyt käsitellessäni menneisyyttä, ja kannan arpia jollain tasolla mukanani edelleen.
Nyt kun elämä on ollut seesteistä ja muuten onnellista, niin sitten tuli tämä lapsettomuushelvetti.. Mikään ei ole ollut itsestään selvää, ei edes terveys. Tuntuu vaan niin helvetin epäreilulta.. Anteeksi tämä vuodatus, mutta pettymys, epätoivo ja varmaan hormoonitkin vie välillä mielen matalalle.