IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kiitos, Domi, muuten oikein, mutta 2-päiväinen alkio (kai!) ja testipäivä on vasta 14.10. Joskaan mulla ei ole verikoelähetettä, lääkäri unohti antaa... Ja listalla en ole ollut, kun aina katoilen täältä ahdistuksissani, mutta nyt olen niin ahkerasti taas roikkunut, niin ehkä voisi laittaa listalle, kiitos!

MaiMei# ya 07/2014 # 2. lapsi # alhainen AMH, ylhäinen ikä # 2. IVF 2. PAS

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 #2.# 2.ICSI/3.PAS
Adelmiina_ #2012 #1.# vähän endoa/tuhoutunut johdin#3.IVF
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#4.IVF/ICSI
Darni73 #9/12#1. yht#simpat#4.ICSI/1.PAS
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI
Hipsunpöpsy#11/11#2.#helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako#2015#1.#siittiöt#2.ICSI
Ilo2010 #06/12#2.#selittämätön#3.IVF
jansku00 #2011#1.#korkea prolaktiini,pco?/simppojen liikkuvuus#1.IVF/ICSI
kalabaliikki #3.#1/15#keskenmenot/ikä?#1.IVF

Karhuemo75 #2013#2.#johtimet tukossa#2.IVF/4.PAS
Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#3.ICSI
love-#2014#1.#siittiöt#1.ICSI/4.PAS
marrasmai #2015#1#selittämätön#2.ICSI

Mamma vaan #1.yht#matala amh/ikä#1.IVF
MaiMei#07/14 #2.# alhainen AMH, ikä # 2. IVF 2. PAS
mishala #2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#1.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/8.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätön/siittiöt#2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
Roxanne # 12/14 #1.# ikä/siittiöt # 4.IVF/ICSI/1.PAS
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä# 3.IVF
Siida #?#2.# siittiöt 1. ICSI/8.PAS
Sphinx # 06/13 #1.yht#selittämätön+endo#2.IVF/2.PAS
Toive*#7/13#1.#johtimet tukossa#2.IVF/1.PAS
Toiveikas81 #2014 #1.#endo,siittiöt #1.ICSI/2.PAS

Toivo2016 #3/13 #1.#pco#3.IVF/2.PAS
Valois #2013#1.#matala amh, kork.fsh(POF-ep.)#2.IVF
Vilijonkka_ #2012 #1.#monta syytä#2.IVF/ICSI/1.PAS

vipe1986 # 2013 #1.yht.#siittiöt # 1.IVF/3.PAS
Yrittäjä J #1/13#1.yht.#endo/selittämätön#
2.IVF/ICSI

Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Pussipiru 11.10 (2pv/26.9)

Toivo2016 12.10 (3pv/28.9)
Roxanne 10.10 (6pv/29.9)
MaiMei 14.10 (2pv/30.9)
SalamaT 16.10 (ylläri inssi/karanneet munikset)
Domi 20.10 (3pv/6.10)
Plussat 2016: :love:
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (kkm)
ilo2010 2.IVF/1.PAS (km)
IirisL 1.IVF/1.PAS (5pv)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida1.ICSI/7.PAS (kem)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (2pv)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)
Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)

Joo ompas taas ärsyttävää ton listan päivitys kun kokoajan herjaa et liikaa merkkejä. Nyt sit poistin huhtikuun plussat ja tiivistein tekstiä niin otin välilyönnit ennen ja jälkeen # pois. Toivottavasti ei nyt oo liian sekava sillisalaatti. Ja silti ei vielä olevinaan mennyt läpi vaikka en kyllä mielästäni sinne niin paljon mitään lisännyt, vain MaiMein, ei aina taija oikeen paikkaansa pitää heijän laskuri. Poistin sitten vielä Siukku87!!! En muista et olisi kirjoitellut aikoihin, mutta toki voin olla aivan väärässä, ilmoita itsestäs jos olet vielä mukana menossa niin palautetaan listalle ja mietitään jos olisi muita ketkä on ollut pitkään hiljaa. Ja tosiaan jatkossakin varmaan taas vähän haasteita ton kaa..

Roxanne multa mennyt ihan ohi että sulla hailukkaa viivaa! Ja jotenkin toi Pirunkin viivan alku! Luen näitä sivuja näköjään ihan vasemmalla silmällä :D Mutta toivotaan siis molemmilla että on sitä itteään ja että vahvistuu!
Mulle lääkäri joskus sanoi että 5-päiväisellä blastolla testi on luotettava, olipa sitten apulääkkeitä tai ei, niin aikaisintaan pp10 (ja että sillon myös näkyy jos on näkyäkseen). Tiedä sitten näistä kun jotkut saaneet jotain aikaisempien päivien hailuja, mutta itse oon luottanut tuohon lääkärin sanomaan ja itsellä se on myös ainakin pitänyt paikkaansa aina eikä oo tarvinnut tihrustella :)

Se viivojen vahvistuminenhan on jokaisella yksilöllistä niinkun täälläkin on monesti keskusteltu ja olen omatkin kokemukset useaan kertaan jo kertonut mutta kerrataan vielä oma: mulla ainoassa synnytykseen johtaneessa onnistuneesa raskaudessa vahva viiva, kontrollia vahvempi viiva pp14 (oli ainoa päivä kun testasin) josta lähtien digi nousi muutamassa päivässä 2-3:sta 3+. Sitten en enää testannut, ylipäätään testasin tuossa onnistuneessa raskaudessa tosi vähän koska testi oli heti niin luotettavan vahva. Viimeisimmässä keskenmenneessä viivat ei mulla vahvistunutkaan vaikka näkyivätkin selvästi kunnes alkoivat haalistumaan pikku hiljaa kokonaan pois. Mutta kuten oon aikaisemminkin sanonut, tämä on vaan mun kropan kokemus ja tapa erittää hcg:tä, jollain muulla menee varmasti aivan toisella lailla :)

Marrasmai: tosi asiatonta ja törkeetä kohtelua oot kyllä klinikalta saanut.. Ei muuta kun klinikka vaihtoon ja tsemppiä.
Domi: Hienoa että sait sittenkin kyytiläisen ikävien koettelemusten jälkeen. Onnea piinailuun.
Pussipiru ja Roxanne: Toivottavasti teillä viivat vahvistuu ja plussaatte.

Täällä tää piina tulee päättymään taas negaan. Tiedän ja tunnen sen vaan satavarmasti kropassani. Menkkoja edeltävää mielen mataluutta ja ärtyneisyyttä sekä vatsan ja selän kipuilua. Yleensä testailen vasta virallisena testipäivänä tai joskus aikaisintaan 1-2 pv ennen. Eilen testasin pp 8 puhtaan negan. Menkat alkais oviksen mukaan ylihuomenna, mut luget pitää ne poissa ja vuoto alkaa yleensä vasta parin päivän päästä lopetuksesta. Ei kyllä näytä hyvin päättyvän tää meidän hoitotaival.. miehen vuoksi oon yrittänyt jaksaa jatkaa tätä hoitorumbaa ja pettymyksiä pettymysten perään. Mieheni ei vaan pysty keskustelemaan kanssani siitä, milloin on aika lopettaa hoidot kokonaan ja pystyykö hän hyväksymään sen tosiasian että hän jää täysin lapsettomaksi, mikäli minun kanssani yhteiseloa jatkaa. Sen olen saanut hänestä irti että minun kanssani haluaa jatkaa, mutta selvästi ei pysty ajattelemaan ja käsittelemään lopullista lapsettomuutta. Eikä muutenkaan osaa puhua tunteistaan. Molemmat ollaan kyllä asian suhteen ahdistuneita omalla tavallamme. Olen onnellinen että olen hänet rinnalleni löytänyt reilu viisi vuotta sitten ja tiesin heti alussa että haluan hänet isäksi lapsilleni. On turvallinen ja luotettava, näyttää välittämisen ja rakkauden tekojen ja huomioimisen kautta. Sitä ennen olin vuosia kolmessa pitkässä suhteessa, joista esimmäisessä suhteessa mies oli uskoton. Kahdessa seuraavassa suhteessa miehen päihdeongelmien lisäksi sain kokea henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Rankan tien olen käynyt käsitellessäni menneisyyttä, ja kannan arpia jollain tasolla mukanani edelleen.
Nyt kun elämä on ollut seesteistä ja muuten onnellista, niin sitten tuli tämä lapsettomuushelvetti.. Mikään ei ole ollut itsestään selvää, ei edes terveys. Tuntuu vaan niin helvetin epäreilulta.. Anteeksi tämä vuodatus, mutta pettymys, epätoivo ja varmaan hormoonitkin vie välillä mielen matalalle.

Ei tosiaan taida kovin yleistä olla tollanen munarakkulan repeäminen /laparoskopiaan joutuminen puoktion jälkeen. En nimittäin löydä mitään infoa googlettamalla (suomeksi). Kaikissa "tutkimuksissa" tai mitä lie höyrytään lähinnä hyperstimulaatiosta jne. sivulauseessa mainitaan että myös repeämä mahdollinen.. that´s it. :( En toki tiiä miks ees moista tutkiskelen vaan.. Lähinnä oisin halunnut kai tietää onko kenellekkään tehty sit kuitenkin tuoresiirto. Olinkohan nyt ihan tollo ja tuhlasin yhen alkion.. :unsure:

Piru kuin piru. :D
Kiitos kaikille!

Tänän testasin uudestaan, ja yhtä vaaleanpunainen viiva vieläkin. Mitä se voi tarkoittaa? :confused: On siis ihan selvä viiva kuitenkin, ei tarvitse arvailla, mutta miksi se ei vahvistu? PregCheckin testit kyseessä. Menkkojen olisi pitänyt alkaa jo eilen, eli sinänsä kaikki niin kuin pitääkin.
Moikka! Minä täältä taustalta huutelen omasta kokemuksesta viivojen vahvistumisesta. Pp 11 sain tosi hailuran viivan ja vielä pp 14 viiva oli melkoisen haalea. Missään vaiheessa en saanu edes lähelle tasavahvoja viivoja. Kyseessä oli rfsun testit ja siirretty 3 pvnen. Ja hyvin on tähän päivään saakka pysyny kaveri kyytissä :)

• Tykkää
Reactions: Pussipiru ja love-
Moikka! Minä täältä taustalta huutelen omasta kokemuksesta viivojen vahvistumisesta. Pp 11 sain tosi hailuran viivan ja vielä pp 14 viiva oli melkoisen haalea. Missään vaiheessa en saanu edes lähelle tasavahvoja viivoja. Kyseessä oli rfsun testit ja siirretty 3 pvnen. Ja hyvin on tähän päivään saakka pysyny kaveri kyytissä :)
Kiitos tästä! Ja kiitos muillekin rauhoittavista sanoista! Olo on taas paljon levollisempi.
Tänä aamuna testiviiva on jonkin verran vahvempi, mutta ei ne viivat tasavahvoja ole vieläkään. Jotain näyttää silti tapahtuvan. :geek:
Lisäksi heräsin tänään närästykseen, mitä ei ole tapahtunut koskaan aiemmin.

Tsemppiä tasapuolisesti kaikille muille! Puhelimella on niin raivostuttavaa selailla nimiä, enkä edes yritä muistaa kaikkia tai pieleen menee. :ROFLMAO:

Viimeksi muokattu:
Domi juu ainakaan meidän kunnallisella klinikalla ei ollut yhtään kokemusta tuollaisesta sisäisestä verenvuodosta joka johtaa laparoskopiaan niin ennen mua... ja mua eniten hoitanut lääkärikin sanoi että on 20 vuotta tätä tehny eikä oo vielä vastaavaan törmänny urallaan koskaan, että ei varmaan tosiaan tietoa löydy kun ei oo kauhean yleistä :D Että me ollaan ne todella harvinaiset, tyyliin ainoat Suomessa :LOL: ajatella mikä kunnia kantaa tälläistä "titteliä"....
No joo, meni vähän mustaksi huumoriksi, pahoittelut siitä! :oops:

Hienoa, Pussipiru, että sulla on viivat vahvistuneet! Mulle sitä lottovoittoa ei nyt sit kuitenkaan tullut. :( Testiviiva oli perjantaina jo haaleampi, ja tänä aamuna ei enää parhaalla tahdollakaan erottanut testissä mitään. Kai siellä jotain yritystä oli, kun kerran haaleaa viivaa näytti kolmena päivänä, mut tää sissi ei nyt vaan jaksanut pidemmälle. Pakkanen on tyhjä eli lähtöruudussa ollaan taas. :(:cry:

Toivo2016, olen tosi pahoillani, jos siellä on sama tilanne. :( Rankka taival sullakin takana, ja sit vielä nämä pettymykset päälle. Ymmärrän niin hyvin tunteesi. Jäikö teillä vielä pakkaseen jotain?

Yrittäjälle paljon onnea ja tsemppiä maanantaiseen punktioon! Täällä on peukut pystyssä. (y)

Domi, onpas kumma juttu, kun mulla listaa päivittäessä ei koskaan ole herjannut merkkimäärästä. Mä voin vaikka seuraavalla kerralla päivittää listaa sit kun tulee jotain uutta, niin katsotaan onnistuisko se mulla jostain syystä helpommin?

• Tykkää
Reactions: Toivo2016
Joo AJ tosi kiva "päästä tilastoihin" varmaan siis yhtä todennäköistä tai vielä epätodennäköisempää kun lottovoitto (pääpotti). Jännä et se ei vaan oo kohdalle napsahtanut!!! ;) Vaikka piti elistä eurojackpottia ihan koittaa.. Pitäskö kuitenkin tänään lotto vielä kaikelta varalta..
Voi ei pahoittelut negoista.. ja pussipirulle tarraa..

Pussipiru paljon peukkuja ja tarraa ja liimaa jotta tää nyt on sitä! (y)
Roxanne voi ei :( ihan :poop:.
Toivo2016 pahoittelut! :unsure: mutta entä jos?? Ja sullakin on ollut rankkaa tässä elämässä.. ja sit elämä viel potkii päähän vielä tälläkin asialla :( voimia kovasti sulle ja teille!
MaiMei onnea piinailuun! (y)
Yrittäjä J onnea ja tsemppiä punktioon! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saalista tulee! (y)

Täällä nyt ollaan vähän sekavilla vesillä... miten teillä noi clear bluen digi ovistestit on toiminu?? o_O perjantaina puikkotestiin tuli selkeääkin selkeämpi plussa, mutta digi pysyi negana. Tänään digi edelleen nega ja puikko selkeästi haalentunut.o_O ajattelin illalla ainakin vielä yhden digin uittaa, mutta mahakivuista päätellen ovis on meneillään/mennyt o_O

• Tykkää
Mulla on aina toiminu hyvin ja oikein... tikuilla just tikutan aina viivan vahvistumista ja kun alkaa olla kohtuu tumma niin otan digit rinnalle ja aina kun olen yipäätään ovuloinut (about kerran vuodessa) niin olen hymynaaman saanut, niissä kierroissa jossa en niin en ole saanut :D Joku fiksumpi joskus sanoi että tikut aina antaa viivaa eikä se oikeastaan edes tarkoita mitään... Tiedä sitten näistä mutta tosiaan noihin hymynaamoihin olen kyllä itse aina voinut luottaa ja nimenomaan paremmin kuin tikkuun!

AdeliinaJosefiina kiitti :) se saattaa sit siirto jäädä tekemättä :unsure: kyllä minäkin viime kierrossa sen hymynaaman sain, samana päivänä jolloin puikossa oli kaksi täydellistä viivaa. Ei sitten tässä kierrossa käynyt niin :unsure: nyt siis toista kiertoa digi vasta mukana eli on vielä aika uusi tuttavuus. :)

AJ nyt puhut asiaa :D se olisi toki se kaikista maailman täysosumista mieluisin!!!! (ikävä kyllä taitaa olla epätodennäköisinkin)
Tuo on kyllä outoa et lovella ei tuu hymyä.. Ite en oo ikinä tikkuihin tasavahvoja saanut (tai ehkä kerran melkein) mutta kun selkeesti tummentuu liuskassa/tikussa, niin kyllä sit hymy tulee. Oot noudattanut ohjeita? Tai ees lukenut? ;) Itehän en niitä ees ollut lukenut, siis kummistakaan..digissä pitäs olevinaan olla 4h pidätys.. tosin ei se kyllä minulla ainakaan asiaan ollut vaikuttanut vaikkei ollut niin pitkä pidätys ollut..

Domi sepä se kun ohjeiden mukaan oon tehnykkin :ROFLMAO: mietin et onks se mitekin fiksu vehje? Viimeks testasin pari päivää negaa ennen hymyä, eli pitääkö se niinkuin "totuttaa" kiertoon? Vai tulkitseeko se suoraan "viivoista"? :ROFLMAO: soittelen kuitenkin polille maanantaina ja kattoo mitä ne nyt sanoo. :p miljoona peukkua että sulla ois täyspotti matkassa! :love:(y)

• Tykkää
Reactions: Domi
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 #2.# 2.ICSI/3.PAS
Adelmiina_ #2012 #1.# vähän endoa/tuhoutunut johdin#3.IVF
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#4.IVF/ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI
Hipsunpöpsy#11/11#2.#helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako#2015#1.#siittiöt#2.ICSI
Ilo2010 #06/12#2.#selittämätön#3.IVF
jansku00 #2011#1.#korkea prolaktiini,pco?/simppojen liikkuvuus#1.IVF/ICSI
kalabaliikki #3.#1/15#keskenmenot/ikä?#1.IVF

Karhuemo75 #2013#2.#johtimet tukossa#2.IVF/4.PAS
Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#3.ICSI
love-#2014#1.#siittiöt#1.ICSI/4.PAS
marrasmai #2015#1#selittämätön#2.ICSI

Mamma vaan #1.yht#matala amh/ikä#1.IVF
MaiMei#07/14 #2.# alhainen AMH, ikä # 2. IVF 2. PAS
mishala #2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#1.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/8.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätön/siittiöt#2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
Roxanne # 12/14 #1.# ikä/siittiöt # 4.IVF/ICSI/1.PAS
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä# 3.IVF
Siida #?#2.# siittiöt 1. ICSI/8.PAS
Sphinx # 06/13 #1.yht#selittämätön+endo#2.IVF/2.PAS
Toive*#7/13#1.#johtimet tukossa#2.IVF/1.PAS
Toiveikas81 #2014 #1.#endo,siittiöt #1.ICSI/2.PAS

Toivo2016 #3/13 #1.#pco#3.IVF/2.PAS
Valois #2013#1.#matala amh, kork.fsh(POF-ep.)#2.IVF
Vilijonkka_ #2012 #1.#monta syytä#2.IVF/ICSI/1.PAS

vipe1986 # 2013 #1.yht.#siittiöt # 1.IVF/3.PAS
Yrittäjä J #1/13#1.yht.#endo/selittämätön#
2.IVF/ICSI

Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Pussipiru 11.10 (2pv/26.9)

Toivo2016 12.10 (3pv/28.9)
Roxanne 10.10 (6pv/29.9)
MaiMei 14.10 (2pv/30.9)
SalamaT 16.10 (ylläri inssi/karanneet munikset)
Domi 20.10 (3pv/6.10)

Plussat 2016: :love:
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (kkm)
ilo2010 2.IVF/1.PAS (km)
IirisL 1.IVF/1.PAS (5pv)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida1.ICSI/7.PAS (kem)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (2pv)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)
Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)

Päivitin nyt kokeeksi listan, ja hyvin sinne nyt näytti kaikki mahtuvan, huhtikuun plussatkin... Outoa! En nyt vielä koskenut piinalistaan, kun viralliset testipäivät ei ole menneet. Darnin poistin listalta, kun muistaakseni heillä on jo hoidot päättyneet. Mutta palautetaan toki heti jos tilanne muuttuu!

Love, harmi että digi ei havainnut ovista. Eiköhän se ihan vaan LH-pitoisuutta mittaa eli tuskin tarttee testiä "totuttaa". ;) Mut ehkä se huippu voi joskus olla niin nopea että menee ohi jos esim. kerran päivässä vaan testaa? No, kantsii klinikalta varmistella vielä. Tsemppiä!

• Tykkää
Reactions: love- ja Domi
Pahoittelut Roxanne ja Toivo2016... Harmittaa niin aina jokaisen negan saaneen puolesta. Kyllä nyt taas jo kaivattaisiin tänne hyviä uutisia!

Onko teillä Roxanne jatkosuunnitelmia?

Domilla ja Marrasmaillakin ollut kyllä aikamoista pyöritystä... Huh. Tsemppiä :love:

Mäkin käyn välillä lukemassa noita "tavallisia" plussaketjuja. Tuntuu tosi kaukaisilta niiden jutut. Musta tuntuu ylipäätään ihan absurdilta, että ihmiset tulee ihan tavallisesti raskaaksi, itse on jo niin kaukana siitä maailmasta, että välillä unohtaa miten niitä lapsia perinteisesti saadaan...

Mä odottelen menkkojen alkua ja sitä, että pääsen taas uuden yrityksen makuun. Välillä mietityttää miten sitä jaksaa tätä kaikkea pyöritystä. Ja onhan tässä elämässä muitakin asioita, jotka kuormittaa, niinku vaikka työt jne. Täytyy yrittää tehdä kivoja juttuja arjessa, että pysyy jotenkin järjissään...

Tsemppiä kaikille :) Toivotaan plussa-aaltoa loppuvuodelle.

• Tykkää
Toivo, niin samat fiilikset. Mäkin oon tehnyt tänään negatestin pp8. No ehkei vielä mitään näkyisikään 2-päiväisellä, mutta silti tuli jo ihan peli selvä -olo. Etenkin, kun on niin tavallinen kierto kaikkine tuikitavallisine oireineen. Olen ihan varma, että jos raskautuisi, niin olisi ihan aavistuksen erilainen olo. Joku merkki. Koska kemiallisetkin on aina kyllä jotenkin aavistanut, ettei ihan ole normaalisti. Nyt kun tässä on jo ehtinyt seurata kolmatta vuotta omaa kroppaa niin ilman hoitoja kuin hoitojenkin kanssa, niin tuntuu, että väkisin tietäisi, jos joku olisi toisin. Toivottavasti olen väärässä.

Sphinx, ihan sama, tuntuu aivan tolkuttomalta, että ihmiset tulevat noin vaan raskaaksi. Käsittämätöntä. Mä en pysty noita ketjuja lukemaan, alkaa ottaa aivoon niin se epäreiluus, että päässä sumenee :)

Maimei en halua mitenkään ylipositiivisena hihkua toivoa kun tiedän tasan tarkkaan miten sitä omaa kroppaansa tietää ja kuuntelee ja on helpommin valmis luovuttamaan, mutta mulla ei plussakierrossa ollut kyllä yhden yhtään oiretta kun testiiin piirtyi kaksi viivaa. Ei ensimmäisessä kemiallisessa eikä myöskään hyvin päättyneessä. Mistään en olisi iki maan osannut ajatella olevani raskaana jos esim ei just hoidoissa olisi ollut. Vasta rv6 alkoi tulla oireita, joten olen päätellyt, että oireettomuus on yhtä tavallista (lukemani perusteella myös) kuin kaiken maailman oireetkin.

Yhteistyössä