Hakutulokset

  1. M

    7kk vauvat

    - konttaa - liikkuu ns.navan ympäri - varaa jaloilleen pystyyn nostettaessa ("tykkää kävellä") - päristelee - pudottaa lelun ja haluaa että se nostetaan - ojentaa käsiään pyytääkseen syliin - pitää itse kiinni tuttipullosta - hallitsee pinsettiotteen - siirtää lelua kädestä toiseen ja vie sen...
  2. M

    naku-kuronen

    ihquu http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/524276?muoti
  3. M

    maitoallergia ja naudanliha?

    \ Mä en sanoisi, että yleensä maitoallergikot on allergisia naudanlihalle. Toiset on, toiset ei. Ja naudanlihalle voi olla allerginen, vaikkei olisi maidolle. Ne eivät kulje käsi kädessä. Mun käsityksen mukaan se on soija, jolle maitoallergikko on helpoimmin myös allerginen. Ja tätä mieltä on...
  4. M

    Maidoton,munaton,gluteeniton

    Mites on ne Vatajan nakit ja grillimakkarat? Taitavat olla vielä nitriitittömiäkin. Ja lisäaineettomia. Tosin niissä on sitten jotain salaperäistä kasviiuutetta, jonka koostumusta eivät kerro, mutta sopivat silti aika monelle allergiselle lapselle.
  5. M

    Millaisia iho-oireita allergialapsella?

    Nii-in, allergiaahan minä epäilen itsekin, mutta kuinka laajaa.. Isosiskolla oli aikanaan myös kuiva ja atooppinen iho ja poski oli pari kertaa auki, muttei se koskaan ollut näin paha. Ja siskon iho oli enemmänkin kuivaläiskäinen, vauvan iho taas on laajalti kuiva ja tosiaan ne nivelten alueet...
  6. M

    Millaisia iho-oireita allergialapsella?

    Minkälaisia iho-oireita teidän allergisilla lapsilla on? Haluaisin vain kuulla teiän kokemuksia.. Meiän kohta puolivuotiaalla vauvalla on tosi hankala iho. Posket on jatkuvasti tulipunaiset, rohtuneet ja aukeavat tosi helposti. Polvet, kyynärpäät, sääret ja käsivarret ovat myös tulipunaiset ja...
  7. M

    Kajaanilaiset pinoon nyt!

    :attn: minä täällä myös!
  8. M

    suht tuoreen yh:n murheita...

    En minä mitään värittele. Heti on joku kuvittelemassa, että mikään ei onnistuisi, ellei haluaisi... Uskomatonta. Koulu vie illassa sen verran "vähän" aikaa, että sen voi rinnastaa melkein siihen, että kävisin neljästi viikossa kuntosalilla. Tai se on välimuoto, vie se pikkaisen enemmän...
  9. M

    suht tuoreen yh:n murheita...

    Jännä huomata, miten samankaltaisia historioita meiltä kaikilta löytyy... Kerron oman tarinani, joka on tavallaan poikkeava, mutta lopputulokseltaan sama... Olimme olleet 3 vuotta naimisissa, kun päätimme, että vauva saa tulla. Mies sitä hehkutti jo vuosia aiemmin ja sitä herttaista kuvaa...
  10. M

    Tuleva yh-mamma

    Hei! Todella harmi, että näin on päässyt käymään. Mutta elämä on... Paljon tsemppiä toivon kaikkeen :) Kysyit opiskelusta. Mun tarina on sellainen, että aviomieheni ei halunnutkaan olla perheenisä ja hän muutti pois, kun tyttäremme oli kuusiviikkoinen. Vaikeaa oli silloin selvitä pienen vauvan...
  11. M

    No löytyykös 1980 syntyneitä?

    :attn: Täällä vielä yksi! 1980 syyskuussa syntynyt
  12. M

    Paljonko maksaa kissan leikkaus?

    Muistaakseni tyttökissan leikkauksesta maksoin 50e. Hinta määräytyy sen mukaan onko kyse pieneläinklinikasta vai onko kyseessä vain eläinlääkäri, klinikalla kaikki on aina kalliimpaa. Kunnan eläinlääkäri halvin ja periaatteessa kukatahansa eläinlääkäri osaa kissan leikata. On vain kyse siitä...
  13. M

    paikkakunta gallup

    Kajaanista
  14. M

    tietoja kaneista

    Kuiva hyvä laatuinen heinä ja raikas vesi. Lisäksi täysrehu kuten altromin kani-pelletti ja tuoreruokaa pieni annos päivittäin esim. porkkana, omena, salaatti tai kurkku huom. kaali ei käy kanille. Kuivaa kovaa purtavaa kuten omenapuun oksat, näkkäri pitää hampaat sopivan mittaisina. Reilun...
  15. M

    naisen "siemensyöksy"

    Kyllä naisen ejakulaatio ihan totta on!! Itse olen sen kokenut vain nykyisen kumppanini kanssa ja itsekin ekat kerrat säikähdin ja häpesin juttua. Nyt en enää. Tää tapahtuu kuitenkin harvoin ja silloin todellakin niin että lakanat kastuu..mut kyllä silloin on tajunnan menetyskin lähellä ;)

Yhteistyössä