Hakutulokset

  1. S

    Pikkusisko meille asumaan?

    Onko kenelläkään tietoa,että millainen prosessi olisi jos pikkusiskoni muuttaisi meille asumaan. Siskoni on teini ikäinen ja asuu tällä hetkellä äidin luona. Meneekö nämä lastensuojelun/sosiaalitoimen kautta tarvitseeko tälläinen huostaanotto päätöksen?
  2. S

    Paras aitakasvi?

    Rivitalon pihalle tarvitsisi istuttaa nopeasti kasvavia näkösuojaa antavia kasveja/pensaita. Pihalle paistaa aamuisin hetken aurinko eli ei suoranaista paahdetta. olen yrittänyt googletella pensaita yms..mutta käytännön kokemukset olisi tervetulleita =)
  3. S

    Kun sanotaan,ettei kenellekkään anneta painavampaa taakkaa minkä jaksaa kantaa niin...

    Kyllä siltä rupeaa tuntumaan.. Mulle on tehty selkäleikkaus viime vuonna toukokuussa ja olin jo hetken ennen sitä sairaslomalla. Selkä ei kuitenkaa ruvennu paranemaan vaan reistas koko ajan(tuli uusia oireita) Lääkärissä ramppasin ja olen ollut sairaslomalla viime keväästä asti. Kukaan ei...
  4. S

    Vasektomian epäonnistuminen

    Miehelleni on tehty vasektomia 5/2010. Vei lukuisan määrän spermanäytteitä polille ja aina vaan löytyi eläviä siittiöitä. Tämän vuoden keväällä sai kuitenkin 0 tuloksen ja lääkäri sanoi,että ehkäisyn voi jättää pois,mutta vielä yksi kontrollinäyte nyt joulukuussa. Tadaa..näytteestä löytyi...
  5. S

    Oman äidin mielivalta

    Kiteytän kirjoitukseni vaikka kerrottavaa olisi paljon sydämellä. Olen kasvanut perheessä jossa äiti on käyttänyt valtaansa väärin. Ainoa oikea tapa tehdä ja ajatella asioita oli äidin tapa. Joko alistuit tai alistettiin uhkailemalla tms.. Tajuan nyt aikuisena,että vanhempien avioliittokin...
  6. S

    Mitäköhän tässä pitäisi tehdä..?

    Seuraan läheltä erittäin läheltä todella ikävää tilannetta ja koen,että jotain pitäisi tehdä. Kyseessä on kahden nuoren tytön katkennut ystävyys ja siitä johtuneet seuraukset. Toinen tytöistä on siskoni,joka katkaisi välit tähän toiseen,monen ikävän tilanteen tuloksena. Nyt tämä kaveri ei...
  7. S

    Millainen sadeasu?

    Olisi koululaiselle hyvä/laadukas? Meillä 9-vuotias kun ei enää suostu perus sadeasuja päällensä laittamaan. Kertokaa vinkkejä merkki,hinta ja käyttökokemuksia..
  8. S

    Mahtava kokemus!!!

    Nimittäin eilen käyty Jenni Vartiaisen päätöskonsertti!!!:heart: Muutamia julkkiksiakin bongasin katsomosta:D
  9. S

    Muita menossa Jenni Vartiaisen päätöskonserttiin?

    Itse sain lipun hääpäivälahjaksi:heart:
  10. S

    Heips,pitkästä aikaa!

    Mitäs tänne kuuluupi??=)
  11. S

    Nyt musa apuja???

    Mikä biisi soi kun mainostetaan moonlight sarjaa? Kuulostaa kivalta ja haluaisin kuunnella sen kokonaan,mutta en tiedä biisin nimeä enkä esittäjää... =)
  12. S

    Lcd vai plasma tv?

    Meiän kuvaputki töllötin vetelee viimesiään ja nyt pitäis hommata uus telkku. Mitä eroa/kumpi on "parempi"lcd vai plasma? Ja mitä merkkiä suosittelisit ja miksi? =) :flower:
  13. S

    Tatuointi mulle&miehelle?

    Ehdotelkaa ja laittakaa kuvia =) Mietittiin,että kuva tulis käteen..
  14. S

    Kirsicca????

    Onko mitään tietoa miten päättyi tilanne miehen kanssa??? :hug:
  15. S

    Kesäkuntoon/Vinkkejä/kokemuksia

    Huomenta :wave: Itselläni on liikakiloja joista haluaisin eroon. Nyt olen henkisesti makustellut tätä asiaa ja ajattelut ruveta laihduttamaan. Ihannepainoon/painoon ennen lapsia en haikaile,muotoja saa jäädä. Itselläni olisi tavoitteena -15kg. Kertokaa laihdutus...
  16. S

    Mihin lahjoittaa vauvanvaatteita?

    Muualle kuin UFF laatikkoon? Haluaisin päästä eroon äp-laatikollisesta vaatteita. Ja toki olisi kiva,että menisi tarpeeseen. =)
  17. S

    Te jotka ette ota sika rokotetta?

    Lapsillenne/vanhemmille niin miksi? Elättekö ihan normaalia arkea vai teettekö jotain poikkeuksia? Painin itse tämän päätöksen kanssa,että otanko lapsille vai en...... |O Ja aiotaan elää aivan normaalisti niin kun tähänkin asti. Niin ja täällä Espoossa aloitetaan alle 3.v. rokotukset ensi...
  18. S

    Mistä ostaa sohva??

    Nyt olis sitten uuden sohvan hankinta edessä. Hakusessa olisi 3h sohva tai divaani mallinen. Väri voisi olla harmaa tai beige. Hinta katto olis varmaan 500e. Vinkkejä ja miksei kuviakin kehiin =) :flower:
  19. S

    Paljonko maksaisitte/käyttö kokemuksia?

    Vm-07 tai -08 Akta Graco cosmic turvaistuimesta? Uutena saa 280e. Itse puntaroin paljonko tarjoaisin.... :flower:
  20. S

    Autokolarin kokeneet,neuvoja kaivataan!!

    Elikkäs tilanne lyhykäisyydessään: Keskiviikkona mieheni auton kylkeen ajoi auto kolmion takaa. Miten toimia jos toinen osapuoli ei toimita vahinko ilmoitusta? Meidän autossa oli kiinnitettynä vauvan turvaistuimen jalusta,korvaako vakuutus sen jos on vaurioitunut kolarissa? Siksi kyselen...

Yhteistyössä