Hakutulokset

  1. L

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Hei naiset! Meitä on nyt kolme. =) Ja uskomatonta mutta totta, pieni kirjanpitäjämme päätti sitten tulla maailmaan laskettuna aikanaan ihan omatoimisesti, ilman lääkkeellistä käynnistystä! Eli heräsin supistuksiin 4.7. klo 1.10, kahdelta herätin miehen kun alkoi tuntua siltä, ettei ne mitään...
  2. L

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Onnea, Miles! :flower: Voimia Gabrielalle rempan ja kipuilujen keskellä... Peukutan että sulla valmistuisi remppa ajallaan - sitä ihmettä vain en ole itse vielä koskaan kokenut! : / Anteeksi muutaman päivän hiljaisuus. Täällä ei tosiaan ole vieläkään vauvaa sylissä, vaikka "kaikkemme"...
  3. L

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Eemiliinalle lämpimät onnittelut!! :flower: Mahtavaa että meni noin hyvin! Tyty, onpa suloinen poika! Sympatiapisteitä sulle sata noitten tikkiongelmien kanssa... :( Argh, voin vain kuvitella miten kypsyttää, ja vielä noissa helteissä. Sannuliinu: onneksi olkoon istukan siirtymisen...
  4. L

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Täällä alkaa olla vähän samat fiilikset kuin Eemiliinalla - ja mulla sentään on vasta 38+6 lasissa! Tosin sen verran on meikäläistä aikaistettu joka tapauksessa, että sweep (siis manuaalinen käynnistysyritys, onko sille suomenkielistä nimeä?) on buukattu huomiseksi ja jossei se toimi...
  5. L

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Hei mimmit, Mä olen ollut kai jo kuukausia ihan hipihiljaa tällä palstalla, anteeksi! Energiaa vain ei ole riittänyt sekä työntekoon, blogin päivittämiseen (Lily.fi:ssä Aika kypsä äidiksi) että tähän... Nyt olen jo toista viikkoa äitiyslomalla, joten vähän alkaa helpottaa! Mun LA on nyt 2...
  6. L

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Moi kaikki, minä kehno kirjoittelija täällä taas. Ekaksi Ambrosialle tsemppiä huomiseen! Kyllä siellä varmasti on asiat hyvin. Tuosta samasta syystä mäkään en uskalla lukea kovin montaa keskustelupalstaa... :hug: TanZZZkulle ihan hurjasti voimia painajaisraskauteen!!! Mun mielestä myös...
  7. L

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Hauska idea, elohiiri! Mutta mulla se tuntuu kylla joka kerta, kun maltan rauhoittua tunnustelemaan. Tuskin elohiiri tulisi niin kaskysta? Viendallakin taisi olla jotain samansuuntaisia varistyksia, eiko? Ehkapa ma tasta rohkaistuneena kysaisen katilolta ensi kerralla, voiko ne sikion sydanaanet...
  8. L

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Raastinrauta: mulla on ollut ruskeaa tuhruvuotoa, jonka tulkitsin olevan muisto endokystistani. Mutta siita saikahtaneeni tulin sitten pyortaneeksi puheeni ja ostin kuin ostinkin kotidopplerin (Amazonilta, 25 puntaa). Kolme kertaa olen nyt silla kuunnellut sydanaania ja kahdesti ne kuullutkin...
  9. L

    IVF- tai ICSI-hoidosta raskautuneet

    Oletkohan sama Yoslene kuin Lilyssa...? Ma olen siella Katie, eli jos olet sama mimmi, tiedatkin jo minun tarinani! ;) (Eli 4 vuotta lapsettomuutta, nelosluokan endo ja yliaggressiivinen immuunisysteemi, 3. IVF pelitti ja nyt ollaan rv 14+4.) Muistaakseni mun raskaushormoniarvot mitattiin...
  10. L

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Ai niin, unohdin sanoa, etta olen itse tuntenut tai tavallaan aistinut vatsassa "toiset sydamenlyonnit" jo monta viikkoa - onko kellaan muulla ollut samaa? Eli aina kun rauhoitun, olen nukkumassa tai muuten vain makailen, aistin selvasti nopeamman sykkeen tykyttavan vatsassa - kuin perhosen...
  11. L

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Hei mimmit. Ma olen ollut kylla ihan maailman kehnoin palstailija, anteeksi! Aika ja paa ei vain nakojaan riita seka palstailuun etta bloggaamiseen, joten olen sitten valinnut omanapaisen bloggauksen. ;) (Aika kypsä äidiksi - Blogi | Lily on siis palsta, jolla tata raskausihmetta ihmettelen.)...
  12. L

    Korkea FSH

    Heippa. Mun FSH on sahannut valilla 9.9 - 14.6 ja sen takia yksi yksityislaakari ei taalla asuinmaassani Englannissa suostunut ottamaan meita IVF-asiakkaiksi. Onneksi toiselle yksityisklinikalle paastiin ja siella 3. IVF on ainakin viela toistaiseksi onnistunut, silla olen 12. viikolla raskaana...
  13. L

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    Heipsan. Tama ketju on nyt siis ihan toreissaan ja keskustelu kay Facessa? Hmm, olisikohan muita yli kolmevitosia, jotka haluaisivat viela palstailla taalla? Mina kun en vain luota Facen yksityisyydensuojaan, enka suurin surminkaan halua kavereitten tietavan, missa mennaan... : / mietiskelee...
  14. L

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Huh, etta taalla on taas tullut tekstia niin etta heikkopaista hirvittaa! :) Anteeksi siis, etta olen ollut tosi surkea palstailija, en ole pihissyt sanaakaan viikkokausiin... Mutta jotenkin vain mulle sopii paremmin pysytella poissa palstoilta, koska olen aina ihan hermona, jos satun lukemaan...
  15. L

    Muita IVF/ICSI- konkareita?

    Johkunen, en malta olla tulematta kommentoimaan, että sun tilanne kuulostaa tosi samalta kuin mun oli: mullekin pistettiin vaihdevuodet päälle endon hillitsemiseksi (Prostap oli kuukausittainen piikki täällä Enkkulassa) ja samaan aikaan olin DHEA-kuurilla. Lisäksi superannoksia (600mg)...
  16. L

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Höpsötin - no jo on vuoristorataa tosiaan! Mutta kiva, kun lääkärisi totesi sen saman kuin mitä mäkin sanoin: kaikkien mielestä FSH ei ole mitenkään ratkaiseva tekijä. Saanko udella, minkä FSH-arvon nyt sait? Ihanaa, ettei klinikallanne ole luovutusmunasolujonoja, aivan mahtavaa! Varmasti...
  17. L

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Whoop whoop, Nicci! Molemmat kiinni! Vaudevau ja onnea!!! :heart: :heart: Odotusaika-puolella on ainakin mukava 'Lapsettomuushoidoista plussanneet 2012-13' -ketju, suosittelen... Ellielle tsemppiä uuden kierroksen alkuun! Tämä onnistuu, jookos? t. Lumi72 & Hiutale 7+3
  18. L

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Kiitoksia tervetulotoivotuksista! :) Eemiliina - juu, fibroidi on varmaankin sama kuin myoma. Helpotuksen huokaus, jos kaverisikin raskaus sujui siitä huolimatta hyvin... Pitää kyllä kysellä siitä ekassa neuvolassa, muuten olen ihan liian hermona. Ekan neuvolakäynnin sain muuten jo ensi...
  19. L

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Nimimerkki / Ikä / Monesko lapsi / Sairaala 5.5 sekundamamma / 36 / 2. lapsi / TYKS 9.5 Pikkuperho / 30 / 2. lapsi 17.5 Scarleth / 36 / 1. lapsi 26.5. himmeli-80 / 32 / 1. lapsi / Naistenklinikka 27.5. Sebu08 / 33 / 3. lapsi / Naistenklinikka 29.5. jadekivi / 25 / 1...
  20. L

    Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

    Uskaltaisinkohan mäkin nyt vihdoin viimein siirtyä lapsettomuusketjuista tälle palstalle...? Täällä rv 7+1 ja eilisessä varhaisultrassa näkyi ruskuaispussi, pikkuinen papu ja syke. :heart: Pakko siis kai uskoa, että raskaana ollaan. :) Oireita ei nimittäin minullakaan ole ollut...

Yhteistyössä