Hakutulokset

  1. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Pitkästä aikaa taas. Päätin pitää palstavapaata ylimääräisen stressin vuoksi ja join yhden lasin greippimehua kierron aikana. PLUSSA TULI! Täällä ollaan niin iloisia ja toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti. Onnea muillekin plussanneille!
  2. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Mulle voi päivittää kp1/29, yk 4. Siis voi prkll... Menkat ei sitten tulleetkaan, ja pysyivät melkein viikon poissa. Aiemmin oli suht säännölliset. Noo, negaa puski koko ajan ja nythän ne sitten alkoi. Ehdin jo toivoa parasta, sillä esikko plussattiin aika myöhään. Eipä kuitenkaan ollut...
  3. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Äh. Täti taisi tulla. :(. On kyllä semmoista tuhrua vielä, että luulen ekan kpn olevan aikasintaan huomenna..
  4. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Onnea tähtitaimi ja Vili-Jonkka!! Aura08: Testailtu aamulla. Selvää negaa ilman haamun haamua. Tätikään ei ole vielä tullut piipahtamaan, mutta jokainen vessareissu on yhtä pelottava :D
  5. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Täällä elellään jännissä tunnelmissa. Täti kurvaa tänään tai huomenna kylään tai sitten ei. Toivottavasti ei, vaikka väitinkin että en halua jouluvauvaa.. Nyt se taas kelpaisi. Tosin mahdollisuudet on järkyttävän pienet, sillä hommailut jäivät ehkä yhteen kertaan. Ei vaan jaksanut tällä kertaa...
  6. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    ON jatkuu: Tietenkin nyt kun ovis on luultavasti ohi, niin tuntuu että miksen jaksanut tässä kuussa tsempata. Ei kai se jouluvauvakaan niin paha olisi ollut :D. Musta tuntuu että mulla tulee jokaisen oviksen jälkeen sama tunne, että miksen yrittänyt enemmän! Kai se on se ajatus, että seuraavaan...
  7. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Onnittelut taiskalle ja pahoittelut MeaMinnikselle! ON: Täällä odotellaan jo ensi kuuta. Tässä kierrossa tosiaankin yritykset jäi noin nollaan, mutta jospa sitten huhtikuussa jaksettaisiin tsempata. Aion tilata lisää ovistikkuja ja sitten hommaillaan vaikka joka päivä. Ei näköjään joka toinen...
  8. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Anulle tsemppiä, toivottavasti kaikki on kunnossa! En ole palstaillut pahemmin lähes kahteen viikkoon, en ole oikein jaksanut edes ajatella koko raskautumista. Ovistikkujakaan ei olla käytetty tällä kertaa, ja voi olla että koko ovis meni ohi ilman sen suurempaa yritystä.. Jotenkin tässä...
  9. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Äh, mulle voi päivittää kp1/29, yk 3. Nyt ei taas naurata :(
  10. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Ranskis, pahoittelut. :( Mutta tottahan se on että parempi että menee kesken aikaisessa vaiheessa, eikä sitten myöhemmin. Hyvä että et enempää masennu ja jaksat jo ajatella uutta yritystä! :)
  11. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Heippa vaan taas. Oon jo pari kertaa ollut kirjoittelemassa, mutta sitten on tullut ihme masisärsytys-vaihe, enkä ole julkaissut tekstejä :). Nyt on taas ihan hyvä päivä, mielialat taas vaihtelee :D ONNEA plussanneille, Rusinalle ja Anulle! Toivottavasti me muut tullaan perässä...
  12. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Kuinka monta päivää oviksen jälkeen kannattaa (tai voi:)) alkaa testailemaan? Kun en jaksaisi odottaa menkkoihin asti, ja musta tuntuu että ovis myöhästyi aikataulusta..? Oon tämmöinen hätähousu ja malttamaton :D Pitääkin lukea noita teidän juttuja ajan kanssa, kun on menneet nyt vähän ohi...
  13. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Meliah: Olen kuullut myös tuosta kaksi kertaa päivässä. Noh, kärsimättömänä ihmisenä testasin ovista vielä eilen illalla ja haamu siellä taas oli. Ota noista sitten selvää :) Mutta on se kumma että nyt on pakkomielle saada plussaa ovistestiin, vaikka se on lopulta ihan sama tuleeko sinne...
  14. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    DsariaL: Onnea! Täällä olisi oviskyselyitä fiksummilta! Eli ensimmäistä kertaa testailen ja juttu on itselleni ihan uusi, enkä tiedä asiasta juurikaan mitään. Olen nyt neljänä päivänä testaillut. Kolmena tuli haamu, mutta tänään ei sitten mitään! Tiedän että haamu on yhtä kuin nega, mutta...
  15. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Nöhvi: Onnittelut ovisplussasta! Täällä ollaan myös testailtu ekaa kertaa ikinä oviksia. Vielä ei ole plussaa tullut, mutta eipä sen vielä pitäskään tulla. Olen vaan pienoinen himotestaaja, kuten muutama muukin täällä. Jos testaillaan niin testaillaan sitten kunnolla! :) Myöskin...
  16. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Nonniin, menkat on nyt taas kokonaan ohi ja olen kuin toinen ihminen. Siis taas aivan järkyttävää miten mielialat vaihteli viikon sisään. Nyt vaan hymyilyttää ja kaikki on niin hyvin. miraaz: Juu, tiedän hyvin että on ennemminkin epätodennäköistä että heti tärppää. Silti sitä toivoo ja vähän...
  17. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Onnea plussanneille ja melkein plussanneille, olen niin kateellinen :D. Toivottavasti plussataan kaikki pian. Olipas taas päivä. Olen ollut näiden menkkojen aikana niin kiukkuinen että en muista milloin viimeksi.. Varmasti pettymystä on ollut ilmassa, en pahemmin koskaan itkeskele, mitä on...
  18. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Heippa. Täältä ilmoittautuu yksi kuumeilija. En ole aiemmin seurannut keskusteluja, mutta jos nyt oikein ymmärsin niin menossa kp 5/n.29, yk 2. Sitten sitä vuodatusta: Aloimme juuri yrittää toista lasta. Esikoinen tuli helposti, ensimmäisellä yrityksellä, ilman että laskin mitään...

Yhteistyössä