<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Onnea rusina2010! :flower: Onpa ollut hedelmällinen helmikuu, vieläköhän joku ehtii tänään tai huomenna plussaamaan!

Gallupiin:
1. Me tavattiin kun mä olin vaihdossa miehen yliopistolla, vuosi oli 2005 ja paikkana suomen kielen keskustelukurssi eräässä baarissa. Seuraavan vuoden puolella todettiin, että eihän me nyt voida alkaa seurustella ku mä oon lähdössä maasta, mutta toisin kävi.
2. Ollaan naimisissa, oltu reilu pari vuotta. "Karattiin" parin todistajan kanssa Suomenlinnaan avioitumaan.
3. Miehen vanhemmat asuu kaukana, mutta kyläillessä ovat innokkaita hoitajia. Mun vanhemmat taas lähempänä ja kyllähän ne tarvittaessa hoitaa, mutta stressaavat sitä ihan älyttömästi. Kerran jopa tunnin olivat meillä kotona yksikseen hoitamassa ku meillä molemmilla oli menoa :D Eipä meillä ole muuten ollut tarvettakaan ja kyl se porukoiden stressikin alkaa pikkuhiljaa helpottaa kun lapsukainen syö jo kiltisti muutakin ku tissiä...


ON: täällä kp20. Liekö ollut ovistakaan, en oo huomannut mitään limoja tai nippailuja (tosin vaikeempi niitä on huomatakaan jos peitot heiluu ahkeraan). Naama ja vaa'an viisari sanoo, että on se ollu. :D Omituiset plussausunet jatkuu ja käyn palstalla lukemassa varmaan 100 kertaa päivässä. Hohhoi...
 
Aia Tervetuloa, taustailijoihin lisäsin sut :)

meliah Kiitos :heart: Hienosti ootte ahkeroineet :D

Katariine Tsemppiä oviksen bongailuun, älä vaivu epätoivoon!

Aura Kiertopäivä korjattu! Komppaan edellisiä, ettei se plussan tienoilla pieni määrä miestä väkevämpää vielä kuolemaksi ole :)

Pink Mun laskujen mukaan sun luteaalivaiheesi olis ollut 11pv, lyhyenpuoleinen mutta ymmärtääkseeni ei vielä huolestuttava. Kuten Omppuf kertoikin, O+:sta seuraava päivä on dpo0.

Omppuf:lle tsemppiä oviksen hyödyntämiseen! Jatka vaan pomppimista, mutta kohdista se vähän tarkemmin ;) Voisin tosiaan väsätä listaan "kadonneet"- osion, niin ei kukaan tunne oloaan poispotkituksi, se kun ei tarkoitus ole.

Mememe Puuuh plussatuulia sinne!

Tiipulalle jaksuja piinapäiviin :)
 
Nöhvi ja meliah: Kiitos! :heart: Eiköhän se meidänkin vuoro tule, ennemmin tai myöhemmin. Jos ei syksy muuta opettanu, niin lisää ja lisää ja lisää nöyryyttä näihin lapsihaaveisiin ja rakkautta tuohon yhteen. :heart: Välillä sitä depistelee ihan pohjamudissa, et "miksei mekin jo, ku muutkin" ja välillä rennon letkeästi, että tulee kun sen aika on. Eiköhän kaikella aina joku tarkoituksensa ole, vaikka kierokin sellainen...

Plussatuulia ja onnea matkaan kuitenkin meille kaikille pikku kakkosen haaveilijoille! :whistle: Nyt odottelemaan lumisateen loppumista, niin voi hoitaa päivän kuntoilusuoritukset lumitöissä! :headwall:
 
Heips! Täällä yksi hullu kuumeilija lisää. :wave: Hullu siksi, että esikoistyttö syntyi tuossa tammikuun loppupuolella eli on nyt reilun kuukauden ikäinen. Kova toive on saada toinen pikkuinen heti perään. Kertarysäyksellä siksi, ku ei oo mitään järkeä mennä töihin hetkeksi välissä.
Minä oon 26v. ja mies 30v. Ja tyttö tosiaan syntynyt 1/12. Imetys ei mulla oikein onnistunut ja on hyvin vähäistä. Maidon nousu kesti, imuotteen kanssa oli vaikeuksia ja mulla tuli toiseen rintaan kipeä haava. Pari kertaa päivässä imetän, öisin en lainkaan. Neuvolassa terkkari meinasi, että ton takia voi odottaa menkkoja alkavaksi hyvinkin pian. Reilut pari viikkoa on tässä jo puuhasteltu eikä olla käytetty mitään ehkäisyä.

Oon tässä päivisin lueskellut tätä ketjua ja sormet syyhyää taas päästä kirjoittamaan kuumeilujuttuja. :) Vastailenpa teidän gallupeihinkin:
- me asutaan omassa rivarikolmiossa
- mä tupakoin ennen raskaaksi tulemista, mutta lopetin reilu vuosi sitten uudenvuodenpäätöksenä. Mies myös on tupakoinut pitkään, mutta lopetti nyt kun esikoinen syntyi
- esikoinen nukkuu pinnasängyssä omassa huoneessaan. On nyt puolitoista viikkoa nukkunut siellä. Sitä ennen nukkui korisängyssä meidän sängyn vieressä, mutta kaikki nukutaan rennommin kun nukutaan eri huoneissa. Itkuhälytin mulla on kuitenkin öisin päällä, että kuulen varmasti kun tyttö herää.
- me ollaan miehen kaa tavattu vuonna 2003 ihan tuolla kaupungilla vaan. Ensin hetki isommassa porukassa kavereina ja tovin kuluttua sit asuttiinkin jo yhdessä
- avoliitossa ollaan
- mummoloissa on meille tarjolla kivasti lastenhoitoapua. Miehen vanhemmat on eläkkeellä ja anoppi oli töissä lastentarhanopettajana, joten uskallan kyllä lapsen/lapset sinne jättää sitten joskus. Omalle äidilleni myös jätän oikein luottavaisin mielin, tosin hänellä on itselläänkin kaksi pientä lasta vielä kotona hoidettavana. Vielä ei meidän tyttö ole ollut missään hoidossa. Ei ole ollut tarvetta.

NiQ, pakko kommentoida sulle kiinnittymisvuodosta. Mulla oli viime raskaudessa ja myös sitä edeltäneessä keskenmenneessä raskaudessa käsittääkseni kiinnittymisvuotoa eli ei se mikään legenda ole. Tosin mulla se tuli vasta dpo9-10.

Mut voi nyt tässä vaiheessa laittaa vielä taustalle, kun ei tuosta kierrosta ole aavistustakaan.
 
Jeii, LeenaT! :) Rohkeesti kyl vedätte! Mä olin tuossa vaiheessa vielä ihan sekasin hormoneista - ja taidan kyl olla vieläkin...

Kiinnittymisvuodosta vielä, et mullakin oli sitä esikoisen kans, 3 päivää tiputteli (kp27-29/29) ja neljäntenä testasin plussan. Dpo:sta vaan ei mitään haisua.
 
meliah täällä tuli o+ perjantaina (kp 15) ja lauantaina töissä vatsa oli niiin kipeä, että oisko se munasolu irronnut silloin.. joutui ihan särkylääkettä ottamaan, että pystyi töitä tekemään:O peittoja aloitettiin heiluttelemeen kp 10 joka toinen päivä taktiikalla, noin niinku ihan varmuuden vuoksi ettei vaan the o mene ohi:D ja plussan tienoilla aherreltiin to, pe ja la illalla. jostain olen kuullut, että normaalikuntoiset siittiöt voivat olla 1-3kin(!) päivää elossa odottelemassa. mahtavaa!! on se niin ihmeellinen ja mielenkiintoinen asia tuo hedelmöittyminen!!!

Pink sen pari kertaa, kun olen tikkuun o plussan saanut, on tulos tullut näkyviin samantien kun väei etenee. aiemmin ollut vain haamuja, mutta silloin heti nähnyt, että syntyvä viiva on ihan eri kaliiperia. mutta varmasti kannattaa vielä tarkistaa sen 10 minuutin jälkeen.

Aura sinuna minäkin testaisin perjantaina ja jos on nega niin rauhassa nauttisin viikonlopusta;) ja tuu sitten tänne kertomaan tulos:D

katariine voimia tikutteluun!! nyt ei kannata luovuttaa, plussahan voi pärähtää koska vaan! oletteko jo ahkeroinnit aloittaneet?

Omppufillahan siellä piinailut juuri alkamassa. jännää:popcorn: täällä siis vasta menossa dpo 4..

tähtitaimi joko täti kurvasi? olisin niin minäkin kyllä sulle toivonut tuota haamun kaimaa!!! mikä dpo sulla tuli sitä maidonnousun tunnetta?

ON: mielialat vaihtelee täälläkin. ottaa jo suorastaan päähän tää elämä 28 päivää kerrallaan:kieh: väsyttääkin niin vietävästi.

Hei, tuli mieleen vielä yksi juttu! Jos joku tietää ovulaation jälkeisistä/alkuraskauden ruumiinlämpöjen anatomiasta, niin kertoisko! kiinnostaa!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos ihanista onnitteluista :heart: toivottavasti tuutte kaikki perässä tuonne odotuspuolelle ( tosin en tiiä olenko itekkään muna vai kana että kuulunko loka- vai marraskuisiin) :p
aura08 kyselit oireista, en kyllä tiiä lasketaanko nämä raskausoireiksi mutta:
-nenän tukkoisuus
-outo kurkkukipu
-aivastaessa tms hurrrrrjat repäisykivut
Ovista en saanu sillon tikuilla kiinni mutta onneksi oli melkeen kierron alusta käytössä joka toinen päivä-meininki niin sillä sitten tärppäs :D
Aika jännä juttu oli kyllä se että ne sofi-testit joilla aloitin testaamisen oliko jo "dbo" 6 vai 7 (varmahan en dbo:sta voi olla varma mutta menkoista laskettuna) ei näyttäneet mitään (mun silmiin muka haamujen haamun esiäiti, kaveri ei nähnyt mitään) edes kun menkat oli 1päivän myöhässä. Ja niidenhän pitäis olla herkkiä :O

Täällä käyn päivittäin lukemassa teän jutut varmaan jatkossakin ja nyt paaaaaaljon plussia!!!++++++++++++++++++++++++++puuuuh:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
LeenaT Tervetuloa, taustailijoihin lisätty :) Mahtavaa, sanotaan kait että mahd pian synnytyksen jälkeen ("varsakiimasta" näin hevosihmisten kielellä) tulee erityisen helposti raskaaksi, eli ehkäpä vierailusi jää lyhyenlaiseksi ;)

annis Ei se suuntavaistoton ämmä ole löytänyt perille, vaikka matkalaukkunsa lähetti jo yöllä :headwall:
Maidonnnousun tunnetta oli muistaakseeni tuossa suunnilleen dpo 12-14 tai niillä main. Siinä kohtaa uskalsin varovasti (=täysillä pää pilvissä) toivoa tärpin käyneen... Joopa joo... Mutta me kaikki ollaan erilaisia, täsmälleen samat oireet voi ennustaa aivan eri lopputuloksia! Pidän sulle peukkuja :)!
 
Kiitos teille Tsempeistä! =) Juu, kyllähän me ollaan heiluteltu peittoja kp8 alkaen (joo, olen mahtava puoliso kun mies oli silloin vielä mahataudissa :ashamed:) jokatoinen pv ja oon tikutellut siitä kp8 alkaen :) Eli jospas tässä ei siis hätää vielä.

LeenaT Tervetuloa!

Annis_: Mulla oli esikoista odottaessa ennen kp 15 alkaen ruumiinlämpö noussut. Näytti 37,3-37,5. Ja kesti sen 2 viikkoa. Olin silloin saikullakin töistä. Paria päivää myöhemmin tuli sitten tissit kipeiksi ja liitoskivut.

Muoks* ennen.
 
Viimeksi muokattu:
Nopponen
Heipat täältäkin pitkästä aikaa. Täti selätetty kovin ottein ja uusi kierto hyvässä vauhdissa. Eilen illalla jo ekat harjoitukset tehty... :)

Paljon teksitä tullut ja lukemassa on käyty päivittäin...
Heti alkuun ONNEA Anu ja rusina!!!! Ihanaa kun saitte tikkuihin toivotun tuloksen ja oikein hyvää raskausaikaa teille! :heart:

Tervetuloa Aia ja LeenaT!!! Toivotaan että tärppi käy pian! LeenaT:lle hatunnosto kun olette noin rohkeesti heti lähteneet uuden yritykseen, itselläni meni lähes 3 vuotta ennen ku tuntu edes et toista voisi ajatella. :) Nyt kuume onkin sit ihan mahdoton! :)

Galluppiin:
- Meillä on v.-08 rakennettu omakotitalo täällä pienehkössä kaupungissa ihan lähellä keskustaa. Kova vuosi oli 2008, esikoinen synty ja rakennettiin taloa niin paljo ku ikinä ehdittiin... Siksipä imetys meinasi takkuilla kun en levänny/syöny/juonut tarpeeksi... :( Olenkin päättänyt että jos toinen suodaan, nautin siitä vauva ajasta ja kaikkeen siihen liittyvästä täysillä! :)
- Tupakoinu oon ennen esikoista, sit lopetin odotus-imetys-ajaksi... Puolen vuoden päästä paha tapa oli palannut kuvioihin täsysipäiväisenä. Nyt uudenvuoden aikaan päätin et saa loppua ku on tämä projektikin käynnissä... Lupasin itselleni et juhliessa annan itselleni luvan nauttia paheesta. Eka kuukausi meni hyvin, samoin mun miehellä. Nyt tässä kuussa oon vähä lipsunu, et niskasta pitäis ottaa itseään taas. Mut tälläkin hetkellä en polta päivittäin ja jos poltan, niin ihan pari (ennen väh. 10 päivässä). Enkä työaikana polta enää lainkaan. :)
- Mieheni kanssa tunnettiin jo ennen seurustelua, samoissa kaveriporukoissa joskus satuttiin olemaan. Sitten edellinen 3.vuotta kestänyt suhteeni loppui ja mieheni katsoi tilaisuutensa tulleen. Eka lähestyminen baarissa v. 2004, jonka jälkeen melko pian alettiin seurustella, muutettiin yhteen, kihloihin 9kk seurustelun jälkeen, naimisiin esikoisen ristiäisissä v.-08. :) Ja hyvin menee!!! :) Minä olen 27 v. ja mieheni 31 v.
- Minun vanhemmat asuu ihan naapurissa, mieheni lähikunnassa. Molemmat mummut tykkää hoitaa esikoistamme, minun äitini aika paljonkin katsoo jos esim. olemme eri vuoroissa niin sen tunnin päivällä ettei tartte päiväkotipäiviä niin paljoa ostaa kuukaudessa. Anoppi on aivan ihana ja aina haluaisi ottaa tyttöä yöksi. Kerran jopa soitti minulle ja kysyi saako hakea tytön yöksi ja tuoda seuraavana päivänä takaisin. Ja tyttäremme nauttii täysin rinnoin mummulassa olostaan. mut ikävä itselle tulee heti ku yhden yönkin on ollut poissa. Me yleensä käytetään se arvokas aika mieheni kanssa yhdessä ja kaverien kanssa iltaa istuen, ruokaa tehden, nautiskellen... Mut se on parasta kun tyttö saapuu kotiin aamulla. :) Tyttö on yökylässä ehkä 3-6 kertaa vuodessa, tarpeen mukaan. :)

Paljon olisi teille kommentoitavaa mut tyttöseni huutelee sohvan-nurkasta et: "Tuu jo äiti", joten on mentävä. Tytöllä hiukan lämpöä... Toivotaan et menee pian ohi.

Nyt alkaa jännäpäivät lähestyä niin eiköhän täällä palstalla tuu roikuttua taas tavallista enemmän taas muutaman viikon aikana! :)
 
Viimeksi muokattu:
Omppuf minä jo mietinkin että eihän ne nyt VOI montaa viikkoa siellä elellä ;D

LeenaT tervetuloa! :) Meillä oli kans tarkoituksena aloittaa pikkukakkosen yritys heti jälkitarkastuksen jälkeen, mutta toisin kävi :/ Mulla oli synnytyksen jälkeen paikat niiiin huonossa kunnossa, ettei puhettakaan mistään peittojen heiluttelusta. 5-6kk meni, ennenkuin hommiin pystyi ja sitten alotettiinkin samantien yritys! Nyt yritystä taitaa ollakin heti 7kk... Mutta mulla se imetys taisi toimia hyvänä ehkäsynä. Toivottavasti teillä tärppäisi pian! :)

ON: en nyt oo edes pysyny mukana mikä kp menossa, mutta listan mukaan näyttäisi olevan kp 30/32, eli parin päivän päästä voi odotella tätiä kylään..
Toivottavasti ensi kierrossa pääsisi taas tositoimiin! ;)
Ja jospa se plussakin sieltä pikkuhiljaa pärähtäs, mielellään ennen miehen leikkausta!
 
Tervehdys!

Niin siinä vain sitten kävi,että meidän syyskuunlahja 2012 ei jaksanut kuudetta viikkoa pidemmälle elää. Varhainen keskenmeno todettiin tuossa reilu viikko takaperin. Kyllä sitä jotenkin aavistelikin, kun minkäänlaisia oireita ei ollut ja se myöhänen plussa hämmästytti...no mutta tästä toivuttu,kiitos ihanan prinsessan joka tuo valoa elämään. Lääkkellinen tyhjennys hämmästytti myöskin kovasti,koska selvisin siitä ilman minkäänlaisia kipua. Mutta nyt olisi tarkoitus odotella kuukautisia saapuvaksi ja sitten vain uuteen yritykseen. Olen täällä taustalla kunnes tuo täti ilmestyy...jälkivuoto on loppunut joten nyt ootellaa ja ootellaan...

Psst.minut voi sitten poistaa kait tuolta tammikuun plussanneista.

Onnea kaikille plussanneille,peräsä tullaan!
 
Ranskis :hug:
LeenaT ja Aia: Tervetuloa!:flower:

ON: Me päädyttiin eilen illalla lopettamaan "varmuuden vuoksi" peuhaaminen, kun se tuntuu miehestä niin työläältä ja hän ei pysty aattelemaan sitä muuna kuin pakollisena suorituksena.. Kun kerroin taas kerran tän "ovulaatio vaan kerran kuussa ja mahikset raskautua vaan muutamana päivänä kuussa", niin mies päätyi siihen, et jatkan tikuttelua, mut peittoja heilutellaan "pakollisesti" vaan sillon kun viivat on kohillaan. Muuten sit tuntemusten mukaan. Meillä kun normaalioloissa seksiä on yleensä korkeintaan kerran viikossa, niin jos ihan vaan sen varaan jättää, niin saa kyllä olla tuurit ja viuhkat aika kohdillaan, jos meinaa raskautua sillä.. (Mies ei kyllä suostu uskomaan tätä tosiasiaa, et seksiä ois vaan nelisen kertaa kuussa :LOL:)

Mulle ihan ok tilanne, vaikka itsestä se "varmuuden vuoksikin" oli ihan ok. Ehdotin myös sitä, että lopetan tikuttamisen ja katsotaan vaan rauhassa, et tapahtuuko mitään, mut mies sit halus mieluumin hieman varmistella.

Mulla kyllä mielessä pyörii se lyhyt luteaaliaika ja pelkään et on keltarauhashormonin vajausta, kun sitä tiputteluakin loppukierrosta ollut.. En nyt hirveesti jaksa uskoa raskautumiseen omin voimin.. Onneks oon saanu pidettyä pään kylmänä ja vielä toistaiseksi tuntuu, et jaksaa useammankin kuukauden odotella plussaa ja ottaa tädin kylään..

Yritin etsiä netistä, et oisko jotain muuta keinoa parantaa keltarauhashormoni tilannetta kuin Luget, mutta ei löytynyt mitään.. En mikään luomu ihminen ole, mutta vaikka jotain luontaishoitoakin ois voinu kokeilla..
 
Ranskis :hug: Mulla niin samanlaiset tuntemukset sun kanssa ja mulla myös tuo myöhäinen plussa....
kyllä noi sofi one step liuskatestit on mun mielestä huonoja.. No eihän ne kyllä maksakkaan paljoa, mutta esim nyt tänä aamuna sain niihin testeihin vasta vahvemman plussan, mutta en vieläkään täysin yhtä punaisia viivoja, mutta toki nyt välttämättä jollain oo koko raskaudessa, mutta niitä testejä kun esim vertaa apteekin testeihin... Mä ny tänään huvikseen tein testin kun niitä tuol kaapissa on :D :D

12.3 on se ar-ultra, ja mä en jaksa odottaa sinneasti että saan varmuuden tähän asiaan... mä en tiedä miksi, mutta mulla on jotenkin niin epävarma olo!!! No varmaan johtuen niistä plussista ja ei plussista silloin reilu 2 viikkoa sitten! Ja ei mulla oo oireita kun hiusten rasvottuminen, nälkä ja nippailut/vihlaisut tuolla oikealla alhaalla! Ei tissit arat tms.. Eilen oli vähän huonoa oloa, mutta sitäkin kesti hurjat 2 minuuttia, no mutta ei mulla kyllä pojastakaan ollut hirveästi huonoa oloa! Ahdistaa tää epävarmuus!
 
Viimeksi muokattu:
Olen niin pahoillani Ranskis. Valtavasti :hug: ja jaksamisia.

Pink*: Saitko varman ovisplussan jo? Tsemppiä peittojen heilutteluun teille!

Omppuf: Ei noi miehet vaan ymmärrä ja osaa olla yhtä innoissaan! Määki viime kierrossa esittelin tikussa olevaa haamupuolen puolisukulaista, mutta eihän se sitä tajunnut / nähnyt!

Tiipula: Täällä ollaan ihan yhtä koukussa palstaan :D En tiedä, miten tätä vauvakuumetta oikein muuten saa purettua, any ideas?! :D

LeenaT: Tervetuloa taustailemaan :) Toivottavasti te pääsette pian tositoimiin! Komppaan Tiipulaa, meilläkin rohkeutta toiseen löytyy kyllä vasta nyt kun esikoinen on kolmevuotias. Mutta nyt taas tuntuu siltä, että olisi pitänyt aloittaa yrittäminen aikaisemmin!

annis_: Muuta en noista lämmöistä tiedä, muutakuin juuri sen että ovulaation aikoihin (en tiedä tarkkaan onko munasolun irtoamispäivänä, sen jälkeen vai ennen?) ruumiinlämpö nousee. Esikoisen plussauskierrossa kirjasin aamulämmöt koko kierrolta Fertility Friendiin ja ihan totta se oli! Plussasin oviksen ja huomasin myös lämpöjen kohonneen samoihin aikoihin. Ja koholla ne pysy piiiitkään, ihoa kuumotti ja olo oli sen(kin) takia hieman tukala.

tähtitaimi: Mikäs sinulla on nyt tilanne testailujen suhteen?

Nopponen: Jännäillään yhdessä!

kiukuttelija: Niin toivon, että ehditte toimia ja plussata ennen miehen leikkausta :)

Mememe: Joko testasit uudelleen?

anu84: Tsemppiä siihen ultran odotteluun! Se kyllä varmasti tuntuu niiiiiin pitkältä ajalta! Toivotaan, että aika menee nopeesti :)

ON: Olen samaa mieltä teidän kanssa juuri siitä, että ei noin aikaisin nautitulla alkoholilla ole mitään vaikutusta.. Mutta yritän tässä vaan kerätä (=KEKSIÄ) syitä jo perjantaina testaamiseen :D

Joku täällä oli nähnyt unia raskaudesta ja tikuista ym. Viime yönä täälläki oli aika villiä! Näin nimittäin unta, että imetin. Tunsin sen kihelmöivän maidonnousutunteen siinä unessa tosi elävästi. Imetin vasemmalla tissillä ja se venyi varmaan puolimetriseksi, muistan kun tuijotin sitä ihmeissäni :D

Asiasta Sensual Balanssiin, onko kukaan kokeillut? Sensual Balans Suomi | Lisää naisen seksuaalista nautintoa En tosin nopeasti googlettamalla löytänyt tietoa sen vaikutuksista raskautumiseen. Mutta alkoi kyllä kiinnostamaan! ;)
 
Viimeksi muokattu:
Aura: haaleita viivoja perjantaista asti vaan ollu o-tikuissa. Mutta ei mitään hätää vielä, laskeskelin eilen, että pisimmän kierron ja sen 11pv luteaalivaiheen mukaan laskettuna vois venyä plussa 7.3 asti.. Toivon kyllä hartaasti, että tulis perjantaina viimestään. Ollaan lähdössä lauantaina viikoksi reissuun ja peittojen heiluttelu matkan aikana likipitäen mahdotonta.. Ja tikutkin kyllä alkaa olla kohta finaalissa, oisko just se kolme vielä jäljellä, et saan sinne pe saakka tikutettua.. Uusia en enää tässä kierrossa tilaa.

Eilen oli kyllä illalla hyvin lupaavat limat!:p Ihan sellasta kananmunanvalkuaista. Sattuu kyllä se reissu just sopivaan kohtaan, ei menkkoja ja loppukierron odottelu menee varmasti mukavasti, kun on muuta ajateltavaa :)
 
Vielä lisäilen aiempaan viestiini...

Etsiskelin lisää luontaishoitoasioita, kokemuksia hoidoista hedelmällisyyden parantamiseen ja akupunktio kuulosti sellaiselta, et vois kokeilla siihen lyhyeen lut.vaiheeseen. Katselin jo vähän paikallista tarjontaakin.. Ehkä sitä sitten, jos tässä kierrossa kans se 11pv. Joku kertoi, että oli 5pv:llä pidentynyt (ollut 9pv)!
 
Pink*: Kyllä minäkin liputtaisin noiden luontaisten hoitojen puolesta, ainakin siihen pisteeseen asti mihin se on mahdollista. Ja mitä tuohon tikutteluun tulee, muut merkit ainaki vaikuttaa lupaavalta sulla vaikka tikuit loppuiski kesken! :D
 
********Keskiviikko 29.2.2012************




Mukana:


Mememe.........................................kp1/29?.........yk3
NiQ..........................07/11............ kp3/32...........yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp7/27-32.......yk8
MeaMinnis................01/08..............kp7/25-28.......yk6
Nopponen.........tyttö 06/08............kp10/30............yk4
Vili-Jonkka................02/09.............kp10/38...........yk2
diiselikissa......................................kp11/33...........yk3
Omppuf............tyttö 11/10.............kp11/28-36......yk11
Katariine................11/09................kp14/24-37......yk3
ciili........................09/08................kp14/??............yk?
MyDream..........poika 06/11............kp15/30............yk3
pink..............................................kp17/28-36.......yk5
Lumpe...................05/11...............kp19/28............yk3
annis_..........poika 08/07................kp19/28-30.......yk7
Meliah............................................kp19/25-29.......yk6
tiipula............tyttö 05/11................kp21/29?..........yk1
kiseliina.........poika 02/04................kp21/28............yk1
toiveikas84............04/10................kp22/31-33.......yk7
Miraaz...........tyttö 10/10................kp24/28-48.......yk5
Emiliainen......tyttö 02/11................kp24/26-29.......yk4
Icicle ....................06/11................kp25/30-35.......yk4
äiti -07................tyttö 07...............kp28/31...........yk1
murgu............tyttö 03/10...............kp28/28-35......yk3
Aura08...................12/08...............kp28/31-33......yk 2
kiukuttelija..............01/11...............kp31/32...........yk6
tähtitaimi........poika 06/10...............kp33/28-32......yk6
Nöhvi...............tyttö 07/10.............kp35/25-26.......yk6
taiska87.............poika 8/11.............kp45/??............yk 1


TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Pauki
Aia
LeenaT
Ranskis

Plussanneet:



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Anu84(yk1), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein
 

Yhteistyössä