<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Onnea plussanneille ja melkein plussanneille, olen niin kateellinen :D. Toivottavasti plussataan kaikki pian.

Olipas taas päivä. Olen ollut näiden menkkojen aikana niin kiukkuinen että en muista milloin viimeksi.. Varmasti pettymystä on ollut ilmassa, en pahemmin koskaan itkeskele, mitä on nyt tapahtunut. Mutta kyllä tästä noustaan! Kuukauden päästä aion olla raskaana, ihan varmasti.. :)..

Ajattelin että itse en ainakaan koskaan osta ovistestejä, ihan turhaa rahanmenoa, mutta nyt on mieli muuttunut. Joten neuvoja, onko netistä tilattavat halvat ihan kelpoja, vai pitäisikö ostaa apteekin kalliita? En ole koskaan niitä käyttänyt, eli kokemustaso ja tieto on nolla.

Niin ja lapsiluvusta oli puhetta. Meillä ei olla paljoa suunniteltu. Alunperin halusin itse yhden, mies kaksi. Lapsen syntymän jälkeen mieli muuttui ja halusin tytölle sisaren. Kolme tuntuu ehdottomalta rajalta, kaksikin riittää ainakin tähän asti. Mieli varmasti muuttuu ajan kanssa, joten sen näkee sitten joskus.

En voi kun ihmetellä miten eräs ystävänikin on jaksanut vuoden yrittää lasta tuloksetta ja on yhä järjissään, kun itse olen jo ihan hermoraunio kuukauden jälkeen..

Mutta huomenna aion olla paremmalla tuulella!
 
Nöhvi: Periaatteessa en oo tikutellu ovista oikein ikinä. Silloin alkusyksyn vauvahuumassa törsäsin cb:n hymynaamoihin, ja en saanu ikinä hymynaamaa vaikka siitä kierrosta raskauduinkin. Nyt VANNOIN etten tikuta, ku ehkä joskus kuukausien päästä jos ei uutta raskautta ala kuulumaan. Mut kun tuntui, että ovisoireet loistaa poissaolollaan, niin tilasin noi davidin testit ja kokeilin niitä kun parahiksi saapuivat, kun alkoikin oiretta pukkaamaan. Nyt varmaan siis ovuloin eka kertaa km:n jälkeen, viime kierto jätti jälkeensä vain sen munasarjakystan.
 
Onnea anu, jospa se on sitä:heart:
Tsemppiä diiselikissa että tärppää ja kaikki menee hyvin!:hug:
Ja tsemppiä muillekkin.
Tein tänään 3 testiä, yhden liuskan ja 2 puikkoa ja kyllä niihin kaikkiin viiva tuli!:heart: Eli näyttää kuin näyttääkin siltä että tässä vois olla raskaana. Apua... Tuli vähän yllättäen kun en ollenkaan uskonut että heti ekasta kerrasta vois tärpätä. Jospa pikku matkalainen pysyttelis kyydissä:heart:
 
Viimeksi muokattu:
saraheinä onnittelut plussasta!!!

Toivotaan että tää nyt sitä on... niin hirveästi turvottaa ja tuo menkkamainen juilinta on aivan kamalaa, mitä oli pojan aikanakin!! Yöllä vihlas kerran tonne oikeelle alas ihan törkeen lujaa! ja kokoajan sinne nippailee enemmän tai vähemmän, pää on kipeä! Olis nyt torstai jo niin sais testailla uusiksi! Mutta yritän pysyä nyt tyynenä että en tippuisi kovin korkealta...
 
Hei vaan!

Mä liityn nyt tänne teidän seuraan jännittämään ja odottelemaan jos se plussa sieltä joskus mahdollisimman pian toivottavasti pärähtäis testiin. :)

Oon 23-vuotias ja mulla on tyttö 7/11. Vähän sen verran mun taustasta, että lopetin imettämisen tuossa joulukuun aikana. Ehkäisynä ollaan käytetty kumia esikoisen syntymän jälkeen, ja sillon tällön sekin on jääny. Menkkoja mulla ei ole vielä ollu kyllä ollenkaan. Mä itse haluaisin useamman lapsen (3-4 olis semmonen ihanne) mutta mies taas oli kauan sitä mieltä että yksi riittää. Meille meinas tulla jo ihan hirveä kriisi, kun mä aloin heti vonkumaan uutta vauvaa kun esikoinen syntyi :-D No nyt olen saanu hänen pään käännettyä, että toinen voi tulla jos on tullakseen, jesjes! Esikoista yritettiin puoli vuotta ja meinasin jo sillon vaipua epätoivoon, vaikka eihän se nyt ole oikeesti aika eikä mikään, mutta kyllä se musta sillon tuntui ikuisuudelta. Nyt sitten odottelen kovasti niitä menkkoja, että pääsis kunnolla jännäämään ovista ja sitten kunnon yritystä päälle! Toisaalta on koko aika pieni pelko, että miten sitten pärjää kahden pienen kanssa, mutta turha sitä nyt on jännäillä, kun ei sitä tiiä kuinka kauan nyt sitten yritetään.

Toivon kovasti plussatuulia teille muille kans! :)
 
Se siitä että yrittäs olla ajattelematta.. nyt mä vasta masennuinkin, kun luin että ovistesti yleensä näyttää raskauden.. No minähä ny sitte menin tottakai testaamaan kun ei r-testejä ole tähän hätään, pissa ollu ehkä max tunnin rakossa ja eihän sieltä tullut kun haalea viiva kontrolliviivan lisäksi!! Sitten luin taas keskustelupalstoja, niin en ole raskaana!!!!
 
Saraheinä: Onnea plussista! Kyllähän se ensimmäisestäkin kierrosta toki mahdollista on ;D
anu84: Täällä pidetään peukkuja että olisi! Olispa mahtavaa kun nyt tärppäis noinkin nopeesti!! :)
Vivietta: Tervetuloa mukaan! Kyllähän sitä hyvin pärjää kahden kanssa :) Jotkut äidit pärjää vallan mainiosti isonkin katraan kanssa.
Mememe: Toivottavasti piristyt sitten kun pääsette ovistelemaan, tiedän tunteen että menkkojen alettua on niin kärttyinen kaikesta :) Varsinkin kun toiveet on ollut korkealla :S..
MeaMansikka: Onko olot jatkunu? Täällä jännitetään teikän puolesta :)
Murunmami: Ovistärppejä! +++
diiselikissa: Jaksuja pelkojen voittamiseen ja paljon plussatuulia tähän kiertoon! :) Olen tullut siihen tulokseen että tikut ei kerro mitään (ovis) ;D Eikösvaan! Puuhailulla on eniten merkitystä
Nopponen: SInne myös puhaltelen ovistärppejä :) Ihanaa että parisuhteenne kukoistaa!
Nöhvi: Marraskuulle tähdätään vai mitä?! Onko siellä jo ovistuntemuksia? :)

Omaa: Tänään aamulla vihloi oikealta puolelta! KOVAA :D viimekin kierrossa ovuloin samalta puolelta, ehkä tuo rakkulaisempi munasarja on jotenkin viallinen yksilö :S Eilen illalla tehty aikuistenjuttuja :D:D Hmmh.. olispa aikanen aika ovikselle :eek:
kp 11
 
Onnea saraheinä!!! <3
mememe mietin itekin kuinka pää kestää tätä kuumeilua ja oireiden tutkiskelua! Joka kuu kaksi viikkoa menee kirjaimellisesti oman navan ympärillä. Kauheasti oli puhetta kuinka tämä on minun stressitön kierto, tässä se taas nähtiin.. :D
Diiselikissa Toivottavasti ovulointi onnistui ja saisit tälläkertaa muuta kasvatettavaa kuin kystan. Peukut pystyssä!:)
Omppuf Toivotaan että ovis oli, joskin aikaisessa! Olis jo sun vuoro siirtyä tuonne paremmalle puolelle.(; Täällä olot jatkuu ja tissitkin osoittavat olemassaolon merkkejä! Ei mitään suurta mutta kaikki on boonusta kun yleensä eivät reagoi mihinkään.:)
vivietta Tervetuloa ja onnea miehesi näyttämästä vihreästä valosta pikkukakkosen suhteen!:) Kyllä siitä ison kriisin saiskin jos toinen ei millään suostuisi mukaan leikkiin. Hmm. Itse olin aika varma ettei kannata edes mankua toista, niin hirviö olin odotusaikana :D Mutta ihanasti aika kullannut miehen muistot, eikä mitään suurempia traumoja jäänyt sittenkään.:)
Pahalta kylläkin näyttää tulevaisuus jos nyt paksuunnuin, niin kiukkuinen olen taas ollut. Mietin vaan mitä tää tulee olemaan jos nyt jo olen näin räjähdysherkkä kun viikkoja olis vasta 3+..:) Onnea vaan miehelle. Miksi oi miksi minä en saa kuulua niihin mammoihin jotka ovat suloisia ja itkevät ja joita tekee mieli suojella? Vaan ei, minä olen niitä joilta pitää suojautua :D Mites muilla? Joutuiko suhde lujille raskauden ja vauvan myötä? Meille tuli ensimmäiset oikeat riidatkin vasta silloin, ja yhteistä historiaa on kuitenkin jo pian 9vuotta! Hormonihirmu<3
 
NiQ
Anu Mä koitin tota ovistesti-juttua silloin kun olin raskaana. En mä ainakaa saanu siihen mitään viivaa tuleen, joten älä kovin masennu vielä! :)

Vivietta Tervetuloa mukaan! Sun kirjoittama teksti oli ihan niin kuin mun tarinaa! :D esikoinen syntynyt samaan aikaan, imetyksen lopetin vuoden vaihteessa ja nyt menkkoja odotellen ja sit tuo että heti oli pikkukakkonen mielessä ja miehen käännyttäminen :D Tervetuloa mukaan! :)

ON: Tänään tehty nega, joten mä oon ilmeisesti vaan taas aloittanu tuon puolentoista vuoden raskaanaolon :D
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
NiQ, ihana kuulla että on kohtalotoveri noin monessa asiassa. :-D

Mä olen nyt sitten "luvannut" miehelle, että tämän toisen jälkeen en heti ala kinuamaan kolmatta. No en välttämättä heti, mutta pahoin pelkään että senkin vonkuminen alkaa, ennemmin tai myöhemmin. :)

Mulla olis kans muutama kappale testejä tuolla jo odottamassa. Vois tietenkin tässä lähipäivinä testailla, että josko oliskin jo, vaikka tuskin. Miten voi ihminen näin paljon odottaa että alkais menkat??
 
Nöhvi
diiselkissa: äkkiseltään vaikuttaisi että ovistikut ei välttämättä sulla toimi? Joillainhan se LH:n piikkin on niin nopea, ettei sitä saa kiikkiin testeillä. Ellei testaa useamman kerran päivässä... pidetään sormet ja varpaat ristissä että ajoitus on osunut kohdilleen!

saraheinä: onnea ja tarrasukkia :heart:

Tervetuloa Vivietta :wave:

Anu: älä heitä vielä kirvestä kaivoon! Jos pissa on laimeaa, niin se vaikuttaa varmasti paljon näinä alkupäivinä kun sitä hormoonia on vielä niin vähän. Tsemppiä!

Omppuf: jep, marraskuisissa tavataan ;) Täälläkin lähestyvän oviksen tuntemuksia... tai no sanotaanko että kelit alkaa olla kohdillaan ja kyllähän niitä kelejä on taidettu hyödyntääkkin ;) Onnea sinne oviksen hyödyntämiseen!

MeaMansikka: juu, kyllä mä ainakin olin kiukkuinen kuin ampiainen esikkoa odottaessa (no en nyt ihan koko aikaa, mutta kummiskin). Ja vauvavuoden aikana riideltiin enemmän kuin edeltävän 15vuoden aikana yhteensä! Eli kyllähän se koettelikin, mutta ennen kaikkea vahvisti suhdetta.

Niq: ei tätiä = on toivoa :)

on: enää yksi yö lekuriin, olen kuin pikkulapsi joka odottaa joulupukkia :D Kirjoittelen täällä jo listaakin - tosin kysymyksistä. Jotenkin sitä jähmettyy aina lääkärissä ja kaikki kysymykset jää esittämättä... Voi kunpa sieltä saisi apuja taikka sitten jollain tapaa sitä mielenrauhaa!
 
No hain sit apteekista testin, missä siinäkin luki että luotettavan tuloksen näyttää jo ensimmäisenä kk pois jäännistä... Ja täysin puhdas nega sieltä tuli...... ;-( Mutta mä nyt edelleenkin toivon että niissä eilisissä testeissä nyt olis jotain valon pilkahdusta, koska tuskin nyt punertavaa viivaa antaa turhaa..!!?? Tätin pitäs tulla kylään vasta loppuviikosta itseasias vasta 15.2 jos laskee sen mukaan että viime ja edellis kierto oli 35pv!!!! Että taidan tässä nyt tosissaan hötkyillä!
 
********Keskiviikko 8.2.2012************







Mukana:


Miraaz..................tyttö 10/10..........kp2/28-48..yk5
murgu...................tyttö 3/10.........kp7/28-35.....yk3
Mememe.......................................kp8/29?.......yk2
kiukuttelija.....................1/11........kp10/32..........yk6
tähtitaimi.............Poika 06/10........kp11/28-31.....yk6
MeaMinnis.............01/08...............kp11/28-32.....yk5
Haavemamma........tyttö8/10..........kp12/29(30)....yk3
Nöhvi......................tyttö 7/10........kp13/25-26.....yk6
Omppuf...................tyttö11/10.......kp13/n.28.......yk10
Rusina2010...........tyttö 12/10 ........kp15/30-34...yk4
hentunliisa.............07/09...............kp16/24-28....yk3
Nopponen...............tyttö 6/08.........kp19/34?.......yk3
DsariaL.........................................kp20/23-30....yk6
diiselikissa.....................................kp22/36........yk2
Meliah...........................................kp22/25-29...yk5
MeaMansikka..........tyttö 7/10..........kp23/27-29...yk3
MyDream...............poika 6/11.........kp23/31........yk2
pink...............................................kp23/28-36...yk4
Lumpe...................5/11..................kp25/28......yk2
annis_.............poika8/07.................kp27/28-30..yk6
Vili-Jonkka....................02/09..........kp28/?.........yk1
anu84...................poika 07/11.........kp28/35.......yk1
Katariine.................11/2009............kp29/?.........yk2
Saraheinä.............tyttö 2/11............kp32/30-33..yk1
Sannuli79..............tyttö 07/11..........kp34/32......yk4
Icicle .......................6/11................kp38/?.......yk3
toiveikas84..................04/10...........kp43/31-33.yk6
Taikamaailma........poika11/10.........kp44/28-32.yk6
Nasutin83.......................................kp45/?........yk1
Mami2009..............02/09................kp50/33-70.yk1
samaria..................2/10.................kp63/28-30.yk8
Heidi-80..................poika 08/08 ......kp68/26-30.yk1
kendra....................8/10.................kp73/?........yk5
tiipula......................tyttö 5/11..................
salasein.................tyttö 9/09...........kp?/? .........yk1

TAUSTAILIJAT

NiQ tyttö 7/11
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Plussanneet:



Helmikuu 2012

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), Ranskis(yk1), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
BLAAHHH, täti kurvas paikalle, mulle voi siis päivittää kp 1/28-33 yk 5. Tietty vähän pettynyt olo mutta kyllä mä osasin odottaa että näin käy. No nyt vaan nokka pystyyn ja uuteen kiertoon :) Tässä kierrossa taas clomit apuna, ja nyt isommalla annoksella joten toivon parasta! Positiivista kuitenkin että kierron pituus on ollut nyt pari kiertoa normaali, jee :)

Täällä on ollut jonkin verran keskustelua yrityskierroista ja siitä, miltä tuntuu kun ei heti tärppää. Meillähän esikoisen alullepano kesti reilusti yli pari vuotta. Jotenkin on jo oppinu kestään näitä pettymyksiä ( siis sen kun menkat alkaa kerta toisensa jälkeen), vielä ei oo tullu semmosta "en tuu varmaan taas pitkään aikaan raskaaks" - oloa. Tosin nythän starttas vasta yk5, mulla on jotenkin tosi positiivinen fliilis siitä, että kyllä meille se toinen vielä suodaan kun on nyt apukeinotkin käytössä, jotka viimeksikin toivat toivotun lopputuloksen :heart: Tosiasiahan on, että monilla kestää se vuosikin ennenkuin tärppää, eikä mitään vikaa välttämättä kuitenkaan ole.
Tietenkin jos on kierroissa häikkää tai muussa, niin sillon on hyvä mennä lääkärin puheille, jotta saa tarvittavan avun.
Ymmärrän kuitenkin teitä, joilla esikoinen tärppäsi nopeasti, että nyt toisen kohdalla odottaa että asia hoituu yhtä nopeasti, ja ihmetyttää jos näin ei käy. Toivotaan kuitenkin että me kaikki saataisiin nopeasti uusi elämä kasvamaan sisällemme :heart: Tässä tekstissä ei oo ehkä järjen hiventä, mutta pointti oli tosiaan se, että on normaalia, että raskaus ei ala välttämättä kuin lähempänä vuoden yritystä, ja tällä en halua pahoittaa kenenkään mieltä :heart:

Nyt vaan oottelen että päivät kuluu ja pääsee taas tositoimiin :D
 
Nonniin, menkat on nyt taas kokonaan ohi ja olen kuin toinen ihminen. Siis taas aivan järkyttävää miten mielialat vaihteli viikon sisään. Nyt vaan hymyilyttää ja kaikki on niin hyvin.

miraaz: Juu, tiedän hyvin että on ennemminkin epätodennäköistä että heti tärppää. Silti sitä toivoo ja vähän jopa odottaa. Varsinkin kun koko lähisuku on ollut melko "helposti lisääntyvää". :D Eiköhän tää tästä.. Luulen että ensimmäinen yritys on se kaikista jännin. Sitten siihen vähitellen turtuu. :)

Mutta tunnelmat on hyvät. Kohta pääsee taas yrittämään :). Enkä ennen seuraavaa kiertoa meinaa ollenkaan tarkkailla oireita (niin varmaan). Nytkin oli mukamas kaikki oireet: pahoinvointi, jatkuva pissahätä, järkyttävä turvotus, vilutti, ruuat haisi oudolle ja ainainen nälkä.

Miten teidän lähipiirissä ollaan? Tietävätkö yrityksestä vai onko salaisuus? Me emme ole asiasta kertoneet, pientä vihjailua mummoloista tulee, mutta eivät kuitenkaan kysy asiasta suoraan. Eli siellä päin odotellaan uutta lastenlasta, mikä on ihan kiva, sillä tiedän myös tapauksia missä ei olla niinkään iloisia suvun kasvusta..
 
Mememe jeps, tottakai kaikki toivoo että mahdollisimman pian tärppää, kuka tätä kuumeilua loputtomiin ainakaan täysjärkisenä jaksaa :D nimim. kokemusta on :D

Me ollaan tästä kakkosen yrityksestä kerrottu aika avoimesti lähimmille ystäville ja omalle äitillekkin oon sanonu että toinen ois tervetullut, hän tietää että yritettiin esikkoa kauan. Nyt on jotenkin helpompaa kertoakkin lähipiirille että yrittää ( tai ollaan sanottu että on tervetullut toinenkin) ja siitäkin, että esikoista odotettiin kauan. Sillon ei puhuttu asiasta kellekkään muulle kun mun siskolle, ja olihan se rankkaa kun uteluita tuli kavereilta..
 
anu84 toivotaan että viivat vahvistuu ja on ihan sitä itseään eli pikku masu-asukki siellä tarraa itseään lujemmin kiinni :popcorn::heart:
murunmamille tsemppiä oviksen "hoitoon" ja siitä piinapäiville ;)
saraheinä onneksi olkoon plussasta :flower: toivottavasti me muutkin sitten perässä tullaan :D
nopponen ihanaa että on intohimoa ilmassa, mekin 7v. yhdessä oltu ja parin viikon päästä ensimmäinen hääpäivä. Ajattelin yllättää miehen jotenkin oikein romanttisesti :D
mememe pahoittelut tädistä, häntä pystyyn ja kohti uutta kiertoa :)
vivietta tervetuloa :wave:
omppuf toivottavasti oli ovis, paljon pitkää pinnaa piinapäiville ;)
NiQ toivotaan että muuttuis vielä plussaksi :heart:
Nöhvi toivottavasti saat lekurista apua tai ainakin sen mielenrauhan!
miraaz pahoittelut tädistä :hug:

Täällä taas naiset! Hyvä ettei ole poistettu vielä listoilta, mutta varovasti asettaudun taas kuumeilemaan, päivä kerrallaan, etten putoa sitten taas korkealta jos/kun mies päättää kääntää kelkkansa. Meillä siis sellainen tilanne, että sovittiin miehen kanssa yhdessä yrittävämme toista. Käytiin taas pitkä ja perinpohjainen keskustelu siitä miltä kummastakin tuntuu, raha-asiat ja käytännön asiat. Mies sanoi että 50% hänestä haluaa toisen lapsen, mutta 50% sanoo että taloudellinen tilanne ei salli sitä, onneksi kuitenkin saimme laadittua talous-suunnitelman tulevaisuuden varalle, jos toinen meille suodaan :D Olen onnellinen mutta hyvin varautunut tällä hetkellä ja sanoinkin miehelle että en täysin luota hänen sanoihinsa. Hän yritti vakuuttaa että tällä kertaa ei enää muuta mieltään, mutta jotenkin en uskalla täysin kuitenkaan uskoa häntä. No, näillä mennään näin aluksi ainakin.
Kun oli puhetta nuista yrityskerroista, niin itsellekkin on ollut suuri pettymys kun täti on kurvannut paikalle. Mutta vasta hetki sitten huomasin tarkastella esikoisen äippäkorttia ja hokasin että ekan "yrityksessä" meni 1v3kk tulee jos on tullakseen menetelmällä. Oman muistini mukaan tärppäsi muka aika nopeasti, no nopeastihan se aika meni kun ei edes miettinyt koko asiaa saatikka laskenut kiertoja :LOL: laskin silloin tosiaan myös kortista kiertopäivät plussaan ja kp 47 plussa silloin pärähti aika haaleana. Nyt on ollut jo pariviikkoa kummallisia oireita ja menkat oli silloin tosi niukat niin ainahan sitä elättelee toiveita, torstaina saa tulla plussa jompaan kumpaan testiin koska kierron mukaan silloin ois ovis ja jos edellisistä kunnon menkoista lasketaan niin kp 47 ;)
Ainiin lisäys vielä, että nyt kun olen ollut testiensuur kuluttaja niin olen ovis testeillä testannut voimistuvaa viivaa tämän kierron alusta kp 8 asti jonka jälkeen viiva tasaisesti alkanut haalenemaan, mitä ihmettä :stick:

anteeksi omanapainen ja sekava teksti mutta kummastuttaa niin kovin :ashamed:
 
Tervetuloa äiti -07! :)
rusina2010: Noni nyt riittää jänskäiltävää :p Kuulostaa kyllä varsin sekavalta :eek:
miraaz: Pahoittelut tädistä! :( Toivotaan että järki pysyy päässä vielä ainakin vähän aikaa!! Kysymys olis missä hintaluokassa nuo clomit liikkuu? Joutuu varmaan itsekkin niitä.. saas nähdä..
anu84: Elä vielä hättäile ja vaivu epätoivoon! Onhan tuo testaaminen tosin ollut varmaan hermoja raastavaa, jospa se kuitenkin olisi tärpännyt! :)
Nöhvi: Nooo??? malttamattomana oottelen miten siellä lekurissa kävikään? :)
Vivietta: Plussatuulia +++
NiQ: Pahoittelut negasta :hug:
MeaMansikka: Kyllähän vaikka mitä tuittupäätä jaksaa ihanan lapsen eteen katsoa! ;D terv. Ei itsekkään mikään herkkä odottaja
Mememe: hyvä että pääsit pahimman pettymyksen yli!! Tsemit uuteen kiertoon :)

Katsoitteko eilen lapsettomuutta käsittelevän dokkarin ykköseltä? Se oli niin surullinen, mutta kuitenkin ihana <3 Minä vollotin välillä ihan täysillä, ja jännitin niitä tuloksia aina niskavillat pystyssä! Lisää näitä siis!

Yrityksestä kertomisesta: Ollaan kerrottu kaikille, jotka ovat asiasta kyselleet. Mekin yritettiin esikoista reilut pari vuotta, ja ajattelin että enää en kestäis niitä kyselyitä ja typeriä vitsejä aiheesta. Toki tiedän että tuo ei ole pitkäkään aika, mutta itsestä se silloin tuntui ikuisuudelle! Saatiin kiittää korkeampaa tahoa sillon aikoinaan luomuplussasta :)

Napani omani: Esikoinen ihan selvästi innolla oottaa pienempää sisarusta ( juu oon ihan varma että 1v 2kk ymmärtää sisarusten päälle)!!! Ostettiin muutama viikko sitten babyborn nukke ja meidän tomera pikku-täti sitä syöttelee (tosin työntää suun sijaan silmään tuttipulloa). Kyllähän tuossa ilmiselvästi olis Isosisko Ainesta. :)
Voih haluisin niiiiiin <3 noh tiiätte kyllä mitä. Tämän kierron jälkeen on taas vuosi takanapäin..

Plussatuulosia kaikille kakkoskuumeilijoille ++++
 
Viimeksi muokattu:
anu84 tsemppiä piinailuun, toivotaan että viivat ilmestyvät vahvoina=)

mememe ja miraaz onnea ja tsemppiä uuteen yritykseen:D

saraheinä ONNEA!!!:flower:

äiti07 :wave:

jostain syystä en pääse edelliselle sivulle katselemaan vanhempia tekstejä, mutta kaikille rutkasti tsemppiä ja plussa:whistle:

Täällä ollaan heittämässä kirvestä kaivoon. Tänään dpo 12 eikä herkkään testiin haamun haamuakaan. :'( ja oireita.. ei ole.:(
 
Omppuf clomit maksaa n.66 e 20tablettia. Eli jos ottaa 1 tabl annostuksella niin se yks purkki riittää 4 kiertoa( yhessä kierrossa menee siis yht 5 tabua ). Mulla nousee tässä kierrossa annostus 2tbl kp3-7 :) Mutta tuolla yhellä yleensä lähetään liikkeelle.
 

Yhteistyössä