<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Tähtitaimi: en ole vielä testaillut. :ashamed: Kait odotan oireita niin olisi hyvä syy ostaa testi. Mulla on joku kammo tyhjän viivan tuijottamisesta. Mut loppuviikosta viimestään ostan. Oi, tulkaa oireet, tulkaa!!!

Uih, oispa mullakin ovulaatiotestimikroskooppi!! Miten se toimii?
 
katariine Mä taas oon uskomaton himotestaaja, aloitan varhain ja jatkan niin kauan kuin on edes kuviteltua toivoa, musta tädin tulo tuntuu sitten hiukan vähemmän pahalta kun siihen on varautunut...
Se mikroskooppi on sellainen huulipunan kokoinen hylsy, jonka lasille laitetaan tippa sylkeä ja katotaan millaisia muodostelmia näkyy - estrogeenitason nousu muuttaa kehon nesteiden suolatasoa ja se näkyy syljessä. Ihan hauska lelu, tosin mun syljessä ei koskaan näy oikein selkeitä ovulaatiokuvioita, vaikka olisinkin satavarma ovulaatiosta... Ehkä mun estrogeenitaso ei nouse tarpeeksi?
 
Nöhvi: Onnittelut ovisplussasta!

Täällä ollaan myös testailtu ekaa kertaa ikinä oviksia. Vielä ei ole plussaa tullut, mutta eipä sen vielä pitäskään tulla. Olen vaan pienoinen himotestaaja, kuten muutama muukin täällä. Jos testaillaan niin testaillaan sitten kunnolla! :)

Myöskin kuumeflunssa astui tänään kuvioihin. Ei taas parempaan aikaan voinut tulla! Toivottavasti olo paranee ennen ovista.
 
Huh, täälläpä on aktiivista porukkaa, ei meinaa perässä pysyä! :)

Yrityksestä kertominen on jotenkin lipsahtanut aika helposti nyt toista kertaa kuumeillessa. Tai en mä sen enempää oo mitään kertonut, mutta avoimesti kuitenki maininnut, että mies jo ehdotteli kakkosta ja voi voi kun joutuu menemään töihin ensi syksynä. Oltiin kavereilla saunomassa viikonloppuna ja kuultiin siellä vauvauutisia, niin eiköhän siinä samalla tullut omatkin toiveet esille...

Onpa hauska kuulla, että jotkut muutkin “pakkopupuilee”, sitähän meilläkin esikoisen kohdalla välillä esiintyi. Nyt mä elättelen toivoa, että pystyis sitä vielä kuukauden-pari välttämään. Siis ei seksiä, vaan sitä pakottavaa vauvankaipuuta joka ajaa peiton alle muuten haluamisen sijaan.

Kuulostaa mielenkiintoiselta vehkeeltä tuo ovulaatiotestimikroskooppi! :) Ite en oo koskaan vielä testannut ovista, viime raskaudessa mulla alkoi “menkat” ja päätin just tilata testejä, mutta 3 päivän tiputtelun jälkeen ne loppui ja r-testi näytti plussaa...

...mistä tuleekin mieleeni, että onko teillä menkat muuttuneet ekan raskauden jälkeen? Mulla näytti tällä kertaa olleen yksi päivä vuotoa ja kolme tiputtelua entisen 7-8 päivän menkkojen sijaan. Oudon niukat olivat mielestäni, mutta kai se voi johtua siitä, että limakalvot oli vielä ohuet. Eteenpäin, sano...!
 
Moikka!

Vieläkö teidän seuraan mahtuu yksi kuumeilija? :) Oon 18-vuotias, esikoinen täytti justiinsa vuoden. Nuorena oon äidiksi "alkanut" ja nyt haluaisin vielä toisen perään, ja sitten opiskelut loppuun. Opiskella ja töissä kyllä ehtii käydä, vaikka kaikki ei kyllä tätä meidän taktiikkaa tajuakaan! :D Mun mies täyttää tänä vuonna 23 ja se valmistuu pelastajaksi tämän vuoden lopulla. (Pelastaja on mun mielestä niin ihana nimike, palomies hän niinku kuitenkin sitte on... :D)

Ensimmäinen raskaus oli täysin yllätys. olin hiljakkoin täyttänyt vasta 16 ja olin hyvin pyörällä päästäni. Se kuitenkin päättyi sitten keskenmenoon 12+2 viikoilla. Suru oli suuri, koska vaikka täydellinen yllätys oli, niin siihen ajatukseen kuitenkin nopeasti tottui, ja alkoi odottamaankin, ihan liikaa. Keskenmenon jälkeen pian aateltiin miettimään, että josko sitten yritettäis oikeesti saada vauva. Pillerit jäi pois kesäkuun alussa -10 ja heinäkuussa -10 se plussa jo pärähtikin ruutuun :heart: Laskettuaika oli maaliskuussa, mutta tyttö otti pienen varaslähdö ja syntyi 6 viikkoa etuajassa, helmikuussa. Kaikenlaisia hankaluuksia mahtui ekaan vuoteen, mutta niistä on selvitty ja oikeen reipas neiti täältä meiltä löytyykin. Just lääkäri tuumas 1v-kontrollissa, ettei keskoseksi edes uskoisi. :)

Marraskuun puolivälissä nyt sitten pillerit jäi pois. Jotenkin tyhmänä sitä ajatteli, että kyllä se nyt nopeesti tärppää, niinkun esikoisestakin, saati sitten kun tulin jo pillereiden läpi raskaaks sillon mikä meni kesken. Vaan eipä oo vielä ainakaan tärpänny :/ Ja jopa eka nega testi sai mut jo ihan surulliseksi. Oon vähän liikaa "Mulle kaikki nyt heti"-tyyppiä.

Eli mun tietoja voi lisää listaan: Tyttö 2/2011, kp 8/26-29, yk 4. :)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa emiliainen! Mekin sillon aikoinaan alotettiin yritys nuorena (taisin olla 18-19).. Olen kyllä nuori vieläkin ja toivon että vielä silloinkin kun saadaan ruveta kakkosta odottamaan :)

Voih teitä testailijoita! x) Mulla ei into riitä mihinkään tikkuihin :D Ehkä tuossa loppukuusta taas jos ei tule täti kylään, saas nähdä! Flunssa ei ota hatkoja vieläkään, oon lipittäny vihreetä teetä niin että heikompia hirvittää. Täytyy kait tämä nyt kärsiä pitemmän kaavan mukaan :S..
 
Nöhvi
Tervetuloa emiliainen :wave:

Kiitos ovisplussa toivotuksista, MUTTA nyt olen vähän hämilläni. Eilen aamulla testi oli karvaa vaille plussa/plussa - yleensä se muuttuu vielä niin, että testiviiva on ihan kirkuvanpunainen. Nyt sitten ei käynyt niin. Edelleen testiviivassa on tummumaa, mutta sitä ihan kunnon kirkasta plussaa ei tullut. Mulla on kuumetta melkein 39 ja joka paikkaa särkee joten ei nyt ovisoireitakaan pysty kunnolla tunnustelemaan - joka paikkaa särkee. Kuumehan ei ole hyvä juttu oviksen kannalta, joten onkohan tämä nyt lykännyt kummiskin sitä? Tai sitten se on mennyt huomaamati ohi/LH-huippu on ollut jotenkin normaalia lyhyempi? Joten Omppuf: ollaan ihan hupsuja näiden testien kanssa :LOL: Mulla kyllä ovis ei tule aina samaan aikaan ja olen jo sen verran vanha etten jaksa tuota jokatoinen päivä tahtia loputtomiin :LOL: Paranemista Omppuf!

Kumpikohan on pahempi - kova kuume vai särkylääkkeet (raskautumisen kannalta)? Kyllä mä olen joutunut pillereitä nyt popsimaan... ja eikös Panadoli ollut pienempi paha kuin Burana/Ibumax yms.
 
Tervetuloa Emiliainen! Et ole ainut joka on pettynyt kun pikkukakkonen ei tulekaan niin nopeasti kuin ensimmäinen. Plussa tuulia sinne!

Tähtitaimi: Oon kyllä normaalisti himotestaaja, mut nyt vaan odottelen sitä tätiä. Luin viime vuoden kalenterista, kun olen sinne joka kk merkannut milloin on menkat alkaneet, että toukokuussa 2011 on ollut extra pitkä kierto kp32. Joten ei kait tämä nyt vallan ihmeellistä ole jos tämäkin kierto vähän venyy..

Olen käsittänyt, että kaikille ei tule sellaista vahvaa viivaa ovistestistä ja siksi ite luotan niihin haaleaisiinkin. Mulla tuli eka haalea viiva ovistestiin tässä kierrossa kp13 ja haaleat viivat loppuivat parin päivän sisällä. kp 17 oli eka selkee tyhjä viiva. Jolloin katsoin oviksen menneen ohi.

Nöhvi: Olen joskus lukeut että Burana ei tee hyvää jos haluaa raskautua, joten itse valitsisin Panadolin. Itse olen kans flunssassa ja tän päivän pois töistäkin. Tyttö ei sentään ole enää oksentanut. Paranemisia sinnekin!
 
Pikaisesti töiden lomasta kuulumiset:
Mulle voi päivittää kp1/28-36 ja yk5. Ei siis ollut se perjantainen kiinnittymisvuotoa vaan sitä mulle tyypillistä ennakkotiputtelua.. Ihmeen lyhyt kierto vaan oli.. Tai no 28, mut jotenkin aattelin, et ne mulla nyt ehkäsyn jälkeen asettuis johonkin 30-33 tienoille.

Tässä kierrossa eka kertaa ehkäisyn jälkeen tuntui arkuutta ja turvotusta rinnoissa ennen menkkoja. Ehkä elimistö alkaa vasta nyt palautua kunnolla hormoneista..

Miehelle varmaan suurempi pettymys tää.. Sillä on hankaluuksia ymmärtää, et se raskautuminen on todellakin mahdollista vaan parin päivän ajan kuukaudesta ja muu aika on sitten vaan erilaista odottelua..

Mut uuteen kiertoon ihan hyvillä mielin. Kokeillaan nyt sitä greippimehua :)

Nöhvi: Panadol (tai muu parasetamoli) paras vaihtoehto särkyyn ja kuumeeseen, jos raskautta toivoo!
 
Nöhvi
Dsarial: oiiii, ihanaaaaa :heart: Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa :)

Pink: pahoittelut menkoista :hug:

Kiitos katariine ja Pink että vahvistitte tuon Panadolin paremmuuden. Toki yritän välttää kaikkia särkylääkkeitä, mutta yöksi on ehkä pakko ottaa taas jotain.

Sulla on kyllä hyvät hermot katariine, kun et ole jo testannut :O
 
DsariaL: Onnea!

Täällä olisi oviskyselyitä fiksummilta! Eli ensimmäistä kertaa testailen ja juttu on itselleni ihan uusi, enkä tiedä asiasta juurikaan mitään. Olen nyt neljänä päivänä testaillut. Kolmena tuli haamu, mutta tänään ei sitten mitään! Tiedän että haamu on yhtä kuin nega, mutta miksei sitä sitten tullut tänään? Kai senkin tulo johtuu jostain? Yritin vielä aloittaa testailun mahdollisimman aikaisin, että ovis ei ainakaan ehdi mennä ohi, mutta nyt olen vähän pihalla.. Onko ihan normaalia että ovista lähestyttäessä ensin on haamuja ja sitten ei vai onko ovis jo ohi?
 
Onnea plussanneille tasavertaisesti! :flower:

Meillä tai siis minä oon lipsautellu aika monelle jo kakkosen yrityksestä.
Mies varmaan haluais pitää pienenä salaisuutena...
Tietysti moni jo sitä on odottanut mutta... :)
Vaikka kumminkin sen haluais pitää pienenä salaisuutena ;)
Ensimmäisen alku raskauden aikana oli niin paljon muuta ja muuta aiheutti hämminkiä ettei siitä sitten osannut iloita muiden kanssa.
 
DsariaL: Onnea, Onnea!!! :heart:

Emiliainen: Mun piti vielä lisätä, että pahoittelut keskenmenosta!

Mememe: en osaa oikein tarkemmin kommentoida kuin, että nuo ovistestit on välillä kinkkisiä tulkita. :( Joku viisaampi vois auttaa. Mitä ovistestejä sulla on?
 
********Tiistai 14.2.2012************




Mukana:



pink...............................................kp2/28-36...yk5
Lumpe...................5/11..................kp4/28......yk3
annis_.............poika8/07.................kp4/28-30..yk7
Meliah...........................................kp4/25-29...yk6
toiveikas84..................04/10...........kp6/31-33...yk7
tiipula......................tyttö 5/11.........kp6/29?........yk1
kiseliina................poika 02/04.........kp6/28........yk1
Miraaz..................tyttö 10/10..........kp8/28-48..yk5
Emiliainen.........Tyttö 2/11..............kp 9/26-29..yk 4
äiti -07..................tyttö 07..............kp13/31.......yk1
murgu...................tyttö 3/10.........kp13/28-35.....yk3
Mememe.......................................kp14/29?.......yk2
kiukuttelija.....................1/11........kp16/32..........yk6
tähtitaimi.............Poika 06/10........kp17/28-31.....yk6
MeaMinnis.............01/08...............kp17/28-32.....yk5
Haavemamma........tyttö8/10..........kp18/29(30)....yk3
Nöhvi......................tyttö 7/10........kp19/25-26.....yk6
Omppuf...................tyttö11/10.......kp19/n.28.......yk10
Rusina2010...........tyttö 12/10 ........kp21/30-34...yk4
hentunliisa.............07/09...............kp22/24-28....yk3
Nopponen...............tyttö 6/08.........kp25/34?.......yk3
DsariaL.........................................kp26/23-30....yk6
diiselikissa.....................................kp28/36........yk2
MyDream...............poika 6/11.........kp29/31........yk2
Vili-Jonkka....................02/09..........kp34/?.........yk1
anu84...................poika 07/11.........kp34/35.......yk1
Katariine.................11/2009............kp35/?.........yk2
Icicle .......................6/11................kp44/?.......yk3
Taikamaailma........poika11/10.........kp50/28-32.yk6
Nasutin83.......................................kp51/?........yk1
Mami2009..............02/09................kp56/33-70.yk1
samaria..................2/10.................kp69/28-30.yk8
Heidi-80..................poika 08/08 ......kp74/26-30.yk1
kendra....................8/10.................kp79/?........yk5
salasein.................tyttö 9/09...........kp?/? .........yk1

TAUSTAILIJAT

NiQ tyttö 7/11
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Plussanneet:



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4),MeaMansikka(yk3)
Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), Ranskis(yk1), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
DsariaL Oih, ihanaa :heart: Onnea!!

Pink Pahoittelut :hug:

emiliainen Tervetuloa, ja ikävä kuulla että teidänkin taival on ollut noin kivinen :( Olkoon visiittisi pikainen!

Nöhvi Komppaan muita siinä, että parasetamolin pitäis olla ihan turvallista. Parane pian!

Omppuf Pikaista paranemista sulle myös!

katariine Voisit kyllä jo testata, ihan meidän muiden hermoja säästääkseesi ;)

).( Hiiva karkoitettu, nyt pitäis keksiä kauheesti muuta mietittävää piinapäivien ajaksi, ettei ehtis joka hetki tunnusteleen nippaako nyt sieltä ja tuikkiiko nyt täältä :D No, onneksi on tuo eloisa puolitoistavuotias apuna :heart:
 
Hui, onpas täällä plussatuulet puhaltaneet urakalla :) Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan kaikille plussaneille :heart:

Tervetuloa emiliainen mukaan joukkoomme :)

Neiti Näpsän Äiti Mulle voisi tuohon listaan päivittää yhden kiertopäivän enemmän. Huomenna tiistaina siis menossa kp 7/31-42 :)

Täällä on menkat selätettynä ja nyt koitetaan löytää taas uutta intoa tähän kiertoon. Ensi maanantaina ois sitten gynekologille aika ja sitä kovasti jo odotan. Saa nähdä saisiko jotain apua näihin kiertoihin kun nyt niin tykkäävät heitellä miten sattuu. Päätin aloittaa pienen painonpudotusprojektin niin jos sais ajatuksia suunnattua vauvakuumeilusta välillä muualle :)
 
emiliainen tervetuloa!! meillä ensimmäinen oli yllätys ja nyt toisen kohdalla yritystä menossa jo seitsemäs kierto. mullakin, tällaisena hieman malttamattoma ihmisenä:whistle:, oli jotenkin sellainen harhaluulo, että kyllä varmaan toinen tärppää nopeasti, vaan toisin kävi:( toivotaan, että teillä nyt pian nappaisi ja visiitti täällä jäisi lyhyeksi!:)

DsariaL ihanaa :heart:

Pink :hug:

Nöhvi nuo ovistestit tuntuu olevan aikas kinkkisiä. mä sain ensimmäisen ihan selkeän plussan vasta viime kierrossa. aiempina kiertoina on tullut vain haamuviivoja. tosin meikäläinenkään ei tahdo jaksaa ihan joka päivä purkkiin pissata, vaikka melkoinen himotestaaja olenkin:D

jossain vaiheessa kirjoittelin täällä siitä, kuinka miehellä mieli aina välillä muuttuu tämän yrityksen suhteen. eikä hän ole tähän mennessä vähäänkään vauvakuumeillut, vaikka on mukana ollutkin. vaan tiedättekö mitä, nyt mies tuntuu olevan hurjan pettynyt, kun en viime kierrosta raskautunut! hälläkin varmaan toiveet kerkesi nousta, kun kaikki meni ihan jetsuilleen ja oireitakin tuntui olevan. no asiasta on puhuttu ja nyt olen niiiin onnellinen, että ollaan molemmat yhtälailla täysillä tässä mukana:D
 
Dsarial: ONNEA ja tarrasukkia paljon! :)
annis: Ihanaa että miehesi on hengessä mukana :)
tähtitaimi: hyvä että sait hiivan karkotettua ja tsemppiä loppukiertoon :p
toiveikas84: Kuntoilu vie kuten sanoit ajatuksia edes hieman pois kuumeilusta :) Antoisia hetkiä lenkkipolulle ;)
pink: Pahoittelut menkoista! :(

Täällä ollaan jo hereillä harvinaisen aikasin... en saa nenän kautta henkeä, enkä osaa nukkua suu auki.. huoh.. Tuloksena väsynyt minä ja kiukkuinen Inka-peikko. Toivo on melkein menetetty jo tältä kierrolta, ei voi ees tarkkailla mitään oireita kun on muutenkin kipeä :D
 
DsariaL: ONNEA ihan miljoonasti :heart:

pink: :hug:

Omppuf: Pikaista paranemista ja jaksuja tähän väsy-päivään. :)

Mä aloitin tänään tikkuleikit ja ei sitten niin yhtään mtn. Ei edes viivan paikkaa, oli vaan se orpo reimari... :'(
Dpo:sta ei mtn hajua, kun en sitä kunnon ovisplussaa saanut. Mutta eiköhän ne menkat sieltä loppuviikosta ala. Tissit on kipeet, eilen olevinaan vähän kuvottikin. Alavatsaa juilii lähes koko ajan. Ihan samoja oireita periaatteessa kuin kahdessa aiemmassa raskaudessa, mut silti jotenkin erilailla, joten veikkaan että enteilee vaan jtn vuosisadan ällöttävimpää monsuunivuotoa. Mua jo vähän kauhistuttaa ettei toi alavatsan juiliminen tiedä jtn tulehdusta...
Tulis jo pysyvä plussa, johan tässä on haaveiltu viime heinäkuusta ja selätetty yksi keskenmeno...Ja mun mies ikävä kyllä ei ole niin kuumeinen kuin minä, että ihan ite saan tärppini hakea ja vonkaa silloin vällyjen väliin. Ärsyttää sekin. Ollaan me asiasta puhuttu, mut hän ei vaan kuulemma halua sellasta "väkisin" yrittämistä, vaan tjot. Eikä mieli muutu, vaikka oli se km välissä. Huoh :headwall:

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!! :heart:
 
annis: meillä taas miehellä tuntuu enemmän olevan vauvakuume, kuin minulla. Eilenkin se oli tosi pettynyt, kun sanoin, et menkat alko. Se heti aattelee, et hänessä on vika, kun en raskaudu ja ihmettelee, miten jotkut tulee vahingossa raskaaks ja toiset ei yrittämälläkään..

Mulla on moneen kertaan ollut välillä kovakin vauvakuume, mutta nyt on ihana yrittää raskautua rauhallisin mielin. Pari vuotta piti miehen odotella, ennen kuin suostuin tähän hommaan. Silloin pari vuotta sitten olisin varmasti potenut kovaa vauvakuumetta ja innolla alkanut yrittää raskautta, ellei anoppi ois sotkenut kuvioita.. Monen asian summa... Vieläkin välillä ristiriitaiset fiilikset, mut jos sitä vauvaa meinaa, niin kyllä sen aika ois nyt.

Me ei olla kerrottu kenellekään yrityksestä ja olen miestäkin vannottanut, ettei saa vihjaillakaan mitään. Ja raskauskin aiotaan pitää salassa sinne n.12viikolle asti, jos se nyt ees alkaa. Esikoisestanikin pidin raskauden alkuun salassa ja se oli puolivahinko, niin ei siitä toiveestakaan kukaan tiennyt.

Ihmettelen miten suoraan ihmiset nykyisinkin uskaltaa kysyä vauvan hankinnasta, vaikka lapsettomuudesta on niin paljon mediassakin ollut juttua. Multakin on ehditty sen sata kertaa jo kysellä tässä muutaman vuoden aikana, et onkos teille millon perheenlisäystä tulossa jne.. Sit jos kerrottas, et on yritystä, eikä raskaus alkaskaan, niin ois tosi kurjaa vastailla niihin "joko :)" uteluihin. Tossa siis yksi syy siihen miks pidetään asia omana tietona. Ja jos raskaus alkas ja tuliskin keskenmeno niin en siitäkään ihan kelle vaan haluis kertoo. Mies ei ihan ymmärrä tätä salailua, mutta mulle se on tosi tärkeetä ja mieskin perustelujen jälkeen sen onneks tuntuu tajunneen.

Tää on niin luonnekysymys, toiset vaan on avoimempia kuin toiset.

Nimistäkin täällä oli puhetta.. Mulla on mielessä muutamia nimiä, enemmän tytölle kuin pojalle. Pojan nimiä vaikea keksiä. Miehen kanssa ei sen kummemmin ole niistä juteltu. Mies haluis, et hänen mummon nimi tulis tytölle ja isän toinen nimi pojalle. Ne on ihan ok nimet ja toiseks tai kolmanneks nimeks sopii minunkin puolesta. Etunimi voi olla aika haaste....
 
Nopponen
Dsarial: Onnea!!!! Antaa voimia itsellekkin kun alkaa taas plussia tulla tänne muillekkin!

Tervetuloa uudet!

Täältä suunnalta on ollu hiljaiseloa kun oon vaan sairastellu tän kierron. Mykoplasmaa epäillään, tulokset saa vasta tällä viikolla. Kova antibioottikuuri menossa jonka seurauksena hiivatulehdus. :( Mulla piti olla tällä hetkellä talviloma, joka muuttui sairaslomaksi... Onneksi oli niin ihana lääkäri et kirjoitti mun koko lomalle sairasloman niin lomani saan siirrettyä myöhempään kevääseen... Ei ois mitään kyl voinu tehdäkään ku flunssa alkoi helpottaa mut lääke aiheuttaa mulle päivittäistä pahoinvointia ja väsymystä. Pahoinvointi on just samanlaista ku esikoista odottaessa mut kp:t ei millään passaa et oireilisin sen vuoksi et olis tärpänny. Ainakin esikoisen kohdalla pahoinvointi astui kuvioon vasta 6 viikosta eteenpäin. Ja tää alkoi just ku aloitin viime viikolla tän lääkekuurin et ikävä kyllä tää johtuu ihan selvästi vaan siitä... :( Jaksais paremmin tätä fiilistä ku tietäis et johtuu jostain muusta. :)

Näin äsken unta et tein kaks r-testiä ja komeat plussat pärähti tikkuihin... En saanu sit enää unta... Toivotaan et oli enneunia. :) Peittojakin kuuliaisesti heiluteltu melko hyvästi vaikka mieskin ollu kipeenä ja lääkekuurilla... Mut nyt ku tää pahoinvointi astui mukaan ei enää huvittanu... Toivotaan et kp 20 saakka riitti heiluttelut.. (viimeksi ovis melko varmasti vasta kp22, joten muutama päivä ois varmaan viel pitäny jaksaa mut ku ei vaan jaksanu!!!!)

Toivotaan kaikille plussia!!! Ja jaksamisia projektiin. Sekä ihanaa ystävänpäivää kaikille! :heart:
 
katariine Jännät päivät käsillä, pidetään peukkuja
kovasti, että pääset testaamaan plussan :popcorn:


tähtitaimi Kuulostaapa hauskalta tuo ovulaatiotestimikroskooppi.
Käytätkö lisäksi myös tavan ovulaatiotestejä?

Tiipula Kyselit miten menkat ovat muuttuneet raskauden jälkeen. Minulla
alkuun olivat hyvin kivuttomia verrattuna entiseen, mutta parina kiertona on
ollut taas hirmuiset kivut, ei ilman buranaa pärjää. Mutta viimeksi menkat olikin ihan kivuttomat, mikä aikalailla kummastuttaa. Ehkä päivällä parilla on vuoto myös nyt synnytyksen jälkeen pidentynyt.

emiliainen Tervetuloa :wave:

Nöhvi Minäkin muistelen että panadolia on kehuttu "turvallisemmaksi" jos on raskautumisyritystä meneillään. Pikaista paranemista!

Pink Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, mutta kiva kun olet hyvillä mielin :)

DsariaL
Oi voi ihanuutta, Onnea onnea :heart:

Mememe Oletko testaillut kerran päivässä? Minulle antoi juuri pari päivää sitten kaveri vinkin, että jos tuntuu ettei meinaa saada metsästettyä selkeää ovisplussaa, vaan ainoastaan haamuja, niin kannattaisi kokeilla testata ainakin yhdessä kierrossa kaksi kertaa päivässä.
Joillakin se lh-huippu voi ilmeisesti mennä niin nopeasti ohi, ettei sitten
testiin välttämättä näytä plussaa, jos testaa vain kerran päivässä. Tiedä sitten
onko tuossa perää, mutta voihan sitä varmaan kokeilla :)

Toiveikas84 Tsemppiä painonpudotukseen ja lääkärikäynnille. :wave: Minunkin teksi mieli jo varata lääkäriaikaa,
mutta mies haluaisi että katsotaan kevät näin, ja sitten yhteys lääkäriinn jos ei tärppää..

annis_ Mukavaa kun mieskin on niin täysillä mukana :) Meillä mies ei kovin
näkyvästi kuumeile, mutta kovasti toivoo jo tärppiä ja on aina yhtälailla pettynyt menkoista kuin minäkin.

Omppuf Pikaista paranemista!

diiselikissa Toivotaan vielä, ettei menkat saapuisikaan, kyllä saisi plussa sinnekkin osoitteeseen jo tulla :hug:

Nopponen Voi harmi, sinäkin kipeänä, paranemisia sinnekkin! Toivottavasti tosiaan näit enneunen ;)

Täällä joku ihme kausi menossa, tuntuu ihan harmaalle kaikki. En tajua miten petyinkin niin kovasti, kun menkat taas alkoivat. Olin salaa toivonut, että vaikka esikoista yritimme vuoden, niin toisen sitten pitäisi tärpätä vähän nopeammin. Ja sitten on huono omatunto, kun kehtaan edes olla surullinen, kun kuitenkin on jo saatu tuo ihana tyttö, että eikö minulle mikään riitä.

Plussatuulia puhallan näääääin paljon kaikille :whistle: :whistle:
Niin ja oikein mukavaa ystävänpäivää :heart:
 

Yhteistyössä