<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

No joo-o pariviikkoa mentiin eteenpäin lasketussa ajassa, mutta niinhän mä epäilinkin!! Mutta kun neuvola ei halunnu mulle tänään laittaa lähetettä äippäpolille niin kiusa se on pienikin kiusa.... Minäpä en kerro että oon käyny yksityisellä... pääsenpä luultavasti kaks kertaa ultraan np:n merkeissä! :D Joo ja vuodolle ei löytynyt syytä, sanoi vaan että joko se loppuu tai sitten menee kesken, mutta mä uskon nyt näin... kun kerran vahva syke oli ja mulla on nyt vuotoa, niin miksi se enteilis keskenmenoa näin etukäteen, kun kaikki on hyvin... eriasia jos sykettä ei olis ja vuotoa niin sen ymmärrän.. toivottavasti tajusitte mitä ajoin takaa! :)
 
Nöhvi
Anu: jessssshhhh :D Eli hyvin kävi :heart: Eikös se nyt sitten menynt niin, että kun ne ekat plussat tuli niin olikin ovis?

icicle: huh, jänskiä päiviä sulla edessä :popcorn: Voi kun siellä olisi pieni kyytiläinen matkassa :)

Tervetuloa ruttunaama :wave: Toivottavasti täällä myllertänyt plussapuhuri tarttuu sinne! Mulla on aikoinaan ollut suht lyhyt n.25päivän kierto. Nyt vaan minipillereiden jälkeen on ottanut aikaa että kierto tasaantunut. Ja pari kertaa flunssa on pitkittänyt kiertoa.

Pikku-Saara: meillä on kanssa vähän samanmoinen homma, eli jos nyt tärppää niin jää matka välistä marraskuussa. Hih, joku ehkä pitäisi tässä kuussa yrityksestä taukoa - mutta ei me :D

kiseliina: ei onnistu tjot-meininki multakaan. Kun tietää kuinka pienet mahikset ne on vaikka ajoitus olisi kohdillaan. Ei sitä ehdoin tahdoin jättää hommaa sattuman varaan...

LeenaT: tervetuloa listoille :wave:

Neiti Näpsän äiti ja Aliisa: tsemppiä viimeisiin piinapäiviin. Olkoon lopputulos suotuisa, älkää heittäkö vielä kirvestä kaivoon!

toiveikas: pahoittelut tädistä :hug: Ja onnea alkaneeseen kiertoon :) Mullakin yhdellä kaverilla esikko sai puolivahingossa alkunsa yk1:llä. Toisesta oli ihan hermona jo, kun tärppäsi vasta yk2 :O jep jep

Omppuf: pikaista paranemista!!! Ja joo, siis voi jösses... nuo mainitsemasi raskausuutiset...

on: oviksen bongaus jatkuu... lähestymässä se on, mutta plussaa ei ole vielä näkynyt. No nyt on vasta kp12, että ei tässä vielä hätää :) Niiin supermahtavaa että on keväistä ja ihana suunnitella jo kesää!
 
Nöhvi viimeset menkat oli 12.1, siitä 14 päivää eteenpäin tein selvän ovisplussan.. eli kun oon tehnyt ekat raskaustestit positiiviset niin kyllä, mun järjen mukaan ne on ollut ovisplussia! Mutta on kyllä niin oireeton raskaus ollut.. ainut on jonkinsortin väsy ja raudanmaku suussa ja näläntunne voimakas aikaajoin!
 
Tervehdys kaikille! :wave:

Pakko se on myöntää. Hirveä vauvakuume. Tajusin sen nyt tästä älyttömästä harmituksesta, kun menkat alkoi. :'( Mitäs kaikkia tietoja tänne listalle kerättiinkään. Mun tiedot menis varmaan jotenkin näin:
Keltakaneli..................poika 12/10.......kp2/27-29..........yk3

Nämä ovat nyt neljännet menkat tuon esikoisen jälkeen. Imetän edelleen, mutta ei kai sen pitäisi häiritä, jos kierto on suht vakaa. Taidan kuitenkin tilata ovistikkuja (ja muutaman raskaustestinkin, tietenkin!), jos sitä katselis löytyykö sellaista. Oon vaan olettanut että ovis olis jossain kp14 paikkeilla. En edes hirmu tarkasti oo tuntemuksia seuraillut. Nyt tikkuostoksille ja nukkumaan. Tulen myöhemmin lueskelemaan tarkemmin ketjua ja tutustumaan porukkaan. :)

Plussapuhureita! :whistle:
 

*******Tiistai 13.03.2012************





Mukana:


Toiveikas84............04/10...............kp2/31-33............yk8
LeenaT..........tyttö 1/12.................kp2/?..................yk1
Keltakaneli......poika 12/10...............kp3/27-29............yk3
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp4/29.................yk1
kiseliina..........poika 02/04...............kp6/28.................yk3
Meliah..........................................kp6/25-29.............yk7
Emiliainen......tyttö 02/11................kp7/26-29.............yk5
Aura08...................12/08...............kp11/31-33...........yk3
tähtitaimi........poika 06/10...............kp11/28-34...........yk7
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp13/25-26...........yk7
äiti -07............tyttö 07..................kp13/31...............yk2
Mememe........................................kp14/29?.............yk3
NiQ..........................07/11............ kp16/32...............yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp20/27-32...........yk8
MeaMinnis................01/08..............kp21/25-28..........yk6
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp23/30...............yk4
Vili-Jonkka................02/09.............kp23/38...............yk2
Ruttunaama......poika 06/04.............kp23/24...............yk?
diiselikissa.....................................kp24/33...............yk3
Omppuf............tyttö 11/10.............kp24/28-36...........yk11
Katariine................11/09...............kp27/24-37...........yk3
ciili........................09/08..............kp28/??.................yk?
MyDream..........poika 06/11............kp28/30.................yk3
pink.............................................kp30/28-36...........yk5
aliisa10............poika 07/10.............kp32/30-36............yk2
tiipula..............tyttö 05/11.............kp34/29?...............yk1
Icicle ....................06/11...............kp38/30-35...........yk4
murgu.............tyttö 03/10..............kp41/28-35...........yk3
taiska87.............poika 8/11............kp58/??.................yk1


TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Aia
Ranskis


Plussanneet:




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Anu84(yk1), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein
 
Keltakaneli Tervetuloa :wave: Samasta osoitteesta olen minäkin muutaman kerran tilannut testejä, kuin Toiveikas84.

Ruttunaama Tervetuloa sinullekkin :wave:

Nöhvi Testausintoa taasen toivottelen :) Tuli vaan muuten mieleen, miten monta 0-testiä teet päivässä? Minä testasin viimeksi kaksi kertaa päivässä, mutta plussapäivänä testasin varmuuden vuoksi aamupäivän jälkeen vielä iltapäivällä, kun epäröin olinko pilannut aamupäiväisen kuseksimalla siihen väärin( :LOL: ) Ja aamupäivä oli nega, mutta parin tunnin päästä tuli plussa. Iltatesti oli kyllä myös vielä plussa, mutta mietin, että aika helposti se plussa olisi voinut mennä ohi, varsinkin jos olisi vaan kerran päivässä testannut. Menisiköhän jo överiksi jos kokeilisin tässä kierrossa 3xpäivässä testailua?

Icicle Jännän määrä vaan nousee, kohta pääset testailemaan :popcorn: Peukutuksia!

Kiseliina Voihan se olla, että joidenkin kohdalla se stressin määrä on pienempi ilman testejä ja muuta hössötystä. Minä olen vaan nyt ihan vannoutunut noihin testeihin, kun plussat on tulleet joko "tuntemuksiani" aiemmin tai sitten myöhemmin. Eli ainakaan minä en osaa näköjään kroppaani tulkita, muutaman päivän heittoja kun tuntuu tulevan. Ja näin ollen minä stressaisin ilman testejä varmaan enemmän. Mutta toivottavasti löydät omalle kohdallesi juuri sopivan tyylin ja tavan kuumeilla, oli se sitten testien kanssa tai ilman :hug:

Neiti Näpsän Äiti
Voi helkkari ja harmitus sentään :hug:

Omppuf Pikaista paranemista!

Tänne ei kuulu mitään, vuoto lopuillaan ja eilen vähän treenailtu,aikaistahan se varmasti noin päämäärän kannalta on, mutta olkoon syy vaikka jotta pysyis sellainen hyvä vire päällä :D Ja joku kaverin kaiman kummin serkku oli naapurille puhunut (tai jotain) että voisi olla hyödyllistä sekstailla heti menkkojen loputtua, mikähän perä tuolla on?

Meinasin ehkes kipaista hakemaan joku päivä foolihappoakin, ja jos oikein repäsen, niin vielä sitä greippimehuakin. En edes muista mitkä noiden tarkoitukset olikaan, mutta jotenkin tuntuu nyt siltä et meikäläisen on aika vaihtaa vaihdetta isompaan. Ja neuvolaan sain ajan ensi kuulle, käyn nyt otattamassa papan siellä, niin ompahan se tehty alta pois ennen yksityisele gynelle ajan varaamista.

Plussatuulelle suurensuurta jatkopuhuria puhallellen :whistle: :whistle: :whistle:
 
Tervetuloa uusille! :flower: Toivottelen lyhyttä visiittiä.

Anu: ONNEA sykkeestä! :heart: Ihanaa, että kaikki oli kunnossa. Onnea matkaan, hyvin se menee. :)

NNÄ: :hug: Jospa se kuitenkin vielä...

Omppuf: Paranemisia sinne! Oksutauti on niiiiin syvältä. Samoilla kp:llä mennään, onko oloja?!

Nöhvi: Tsemppiä oviksen bongailuun ja eikun "tuulemaan" makuukammarissa! :D

kiseliina: mä oon miettiny kanssa, et josko ens kierrossa antais o-tikkujen olla kaapissaan, kun ei kerran tikuttelun kanssakaan ole toivottua lopputulosta tullut. Päinvastoin, tuntuu et aina o-plussan aikoihin on kaikkea sekalaista "vastoinkäymistä", niin mua on alkanu vaan stressaamaan. Tiiä sitten, onnistuuko tjot-kierto...

meliah: mä oon syöny km:sta lähtien foolihappoa, jopa tupla-annosta eli 800mikrog, kun ei siitä kuulemma haittaakaan ole. Syksyllä sain greippimehulla kunnon ovislimat aikaiseksi, nyt en yhtä säännöllisesti ole juonu, mut eipä ole kovin kummosia limoja sitten näkynytkään. Mene ja tiedä siis, oliko siitä hyötyä vai ei.

masukuvista: H33 lähtien näky masukuvia olevan. Muistan ottaneeni kuvan, ku meillä kans poitsu uhkaili syntyä jo aikasemmin. Ja nyt niitä kuvia löytyy sit kuitenkin H41 asti! :LOL:

).( naama kukkii, ja tukka on rasvanen liiska. Silti päänahka tuntuu hilseilevän. Alakerran limakalvot on ihan herkät, jopa alkavan hiivan oloset. Hikoiluttaa. Ens viikolla pitäis vasta menkkojen alkaa, joten mun mielestä liian aikaista menkkajutuille. Haluaisin tämän tarkoittavan JOTAIN, mut eiköhän nämä taas mene jonkun ihme hormonihössöilyn piikkiin. Mitään alavatsatuntemuksia ei ole, olen täysin oireeton minkään suhteen paitsi tämä "rasvoittuminen". O-plussan mukaan nyt dpo9, mut pientä ovislimailua tuli vielä 3pvän päästä o-plussasta et millon lienee sit oikeesti ollut!!!!?? Paitsi, et sainhan mä sen o-plussan vähän ajoissa eli voihan ne menkat itseasiassa tullakin jo vkl. Mälsää, sittenhän tämä "rasvoittuminen" olisi ihan oikeaan aikaan...pälä, pälä...
 
On tämä kans yhdenlainen raskaus.... Sen gynen tutkimuksen jälkeen vuoto alkoi kiihtymään ja oli täysin menkkamaista runsasta vuotoa.. yöllä menin vessaan niin pyyhin ja nousin, en ehtiny ihan vielä housuja nostaa kun tippu lattialle sellainen 3cmx2.5cm kiinteä klöntti, sellainen ei verinenmömmö vaan niinku vaalea missä toki oli verta.. Taidanpa soittaa neuvolaa että saisko NYT lähetettä sinne äippäpolille... Olis vaan niin väärin että eilen näin sikiön ja seuraavaksi näen sen lattialla....
 
Omaanapaa tässä nyt tuijjottelen mutta eilen illalla se täti sitten kurvas kylään. Eli mulle voi päivittää kp2/30-36 yk 3.
Näillä mennään ja jospa sitä sitten ovistestit laittais tilaukseen, niihinkin jää koukkuun ;)
 
Tais siis jäähä kp nyt siihen 31 kun eilen ne menkat kuiten sitten alko, heti kyllä melkeen alko kun lopetti ajattelunkin että ois tärpänny. Inhottava kun tää kierto heittelee miten sattuu, onneksi ei nyt ollu kuitenkaan sitä 36päivää..
 
Suuret onnittelut plussanneille! :flower: Ihanaa, että teitä on niin paljon!

Anulle voimia! Toivottavasti tilanne selviää parhain päin.

...ja sitten vielä tervetuloa uusille!

Joka päivä luen, miten teillä menee, mutten saa mitään järkevää kirjoitettua. Meillä on ollut synttärihulinaa, mikä oli ihan kivaa. Vauva-asiat kuitenkin kummittelee koko ajan mielessä ja on tosi turhauttavaa, kun mitään ei tapahdu. Tänään kp34/entinen29, eli ilmeisesti kierto on vielä ihan sekaisin. Testeissä negaa, alkaispa ees menkat joskus kohtuullisen ajan sisään!
 
Reissusta palattu! :wave: Rentouttavaa oli.

Niin paljon täällä kirjoiteltu, etten nyt ihan kaikkea ehdi lukea..

Paljon paljon onnea plussanneille :heart:, teitä onkin hirmuinen läjä jo ja kuu ei vielä puolessakaan!!!

Minua ei tässä kuussakaan nähdä plussanneissa, kun eilen tuli se pienen pieni ennakko tuhru eli menkat odotettavissa torstain tienoilla.. Mutta eipä hätiä, greippimehun ostoon ja jospa nyt sitten sitä akupunktiota vaikka kokeilis..

Jänniä piinapäiviä / tsemppiä uuteen kiertoon tädin kohdanneille / peiton heilutteluintoa, kaikille kierron mukaan :)

Ja Anulle :hug: , pidetään vielä peukkuja, et kaikki ois kuitenkin kunnossa...
 
Täällä taisi olla puhetta raskausarvista, masukuvista ja äitiysvaatteista...

Mulle muutama pikkuinen arpi tuli, en tajunnut heti, että ovat raskausarpia, kun olivat enemmänkin sellaisia punertavia täpliä kyljissä. Alavatsan täplät paljastui vasta synnytyksen jälkeen, kun näki mahan alle katsoa :) Yksi hieman isompi arpi tuli häpykarvoituksen alle, tulee näkyviin, jos liikaa innostuu karvoja ajelemaan..
En mitenkään erityisemmin rasvaillut ihoa.

Kuvia mahasta otettiin muutamia, viimeinen laskettuna päivänä. 10 päivää sen jälkeen syntyi tyttö.

Äitiysvaatteita ostin vaan kahdet housut ja parit alushousut. Niistä tuskin on enää mihinkään.. On vähän 10 vuodessa muoti muuttunut.. :LOL: Silloin ei vielä oikein kivoja äitiysvaatteita ollut.. Tai ehkä just noihin aikoihin alkoi sitten tulla esim. H&M:lle yms. Mut vaatekauppaan joutuu, jos tässä nyt joskus pääsis sitä mahaa kasvattelemaan..
 
Anulle tsemppiä, toivottavasti kaikki on kunnossa!

En ole palstaillut pahemmin lähes kahteen viikkoon, en ole oikein jaksanut edes ajatella koko raskautumista. Ovistikkujakaan ei olla käytetty tällä kertaa, ja voi olla että koko ovis meni ohi ilman sen suurempaa yritystä.. Jotenkin tässä kuussa ei vaan jaksa, eikä kiinnosta. Jos sitä sitten ensi kuussa taas tsemppaisi.

Niin, ja vaikka kuulostaa tyhmältä, niin en ehkä haluaisi saada joulukuussa vauvaa. Olen niiin jouluihminen, että pelkään että joulu menisi ihan ohi odotellessa tai pukluja pyyhkiessä. Eikä kukaan halua viettää synttäreitä joulukuussa, kun muutenkin saa lahjoja :D (Katsotaan vaan niin mieli muuttuu taas kun täti tulee kylään ja kaduttaa että ei saadakaan sitä joulunyyttiä..)

Tervetuloa kaikille uusille, ja osa uusista on tainnut päästä jo pois tältä palstalta. Toivottavasti me muutkin päästään pian.
 
Toivotaan anu, että kaikki siellä on hyvin :hug:

Masukuvista, tosi harmittavan vähän tuli räpsittyä. Olin niiiin taikauskoinen, että jotain pahaa tulee tapahtumaan, turvaistuimenkin mies kävi hakemassa vasta tytön synnyttyä. Sairasta, eikö :D Yksi keskenmeno ennen esikoisen raskautta ehkä aiheutti tämän taikauskoisuuden.

Piinailijoille tsempit, tädin kohdanneille halit ja oviksen tienoilla oleville jaksamisia :D Täällä on kai kp 11 / 31-33 ja ovis lähestyy. Mutta jotenkin minusta nyt tuntuu, että tikkuja en tilaa.

Mememe, ei kuulosta ollenkaan tyhmältä tuo joulujuttu :) Esikoinen syntyi joulukuun puolessa välissä ja kyllähän siinä hässäkkää joulun ympärillä sitten riittää! Ja sitten raukkapieni saa niitä yhdistettyjä synttäri-joululahjoja tai synttärilahjoja tonttupapereissa. Mietin aina, että joku kerta vien jonkun kesäsynttäreille lahjan joulupaperiin käärittynä. Kyllä vaikka jouluaattonakin syntynyt pikkulapsi ansaitsee joulun ja synttärin antimet ihan erikseen! Synttärit on synttärit ja joulu on joulu! :D Kiitos ja anteeksi :)
 
Varasin nyt ajan akupunktioon! "Terapeutti" on sellainen, joka tekee monenlaisia hoitoja, akupunktiota jalkoihin, käsiin ja korviin, vyöhyketerapiaa, shiatsua jne... Heti kun kerroin ongelmasta (lyhyt luteaalivaihe) ja lapsitoiveesta, niin hän ehdotti akupunktiota hoidoksi. Sanoi, että sillä saa parhaan vasteen ja nopeiten. Kääntöpuolena hoito ei välttämättä kovin mukavalta tunnu ja sen jälkeen voi olla vähän ikävä olo. Toinen vaihtoehto oli lempeämpi, mutta pitemmän aikaa vievä hoito, en tarkkaan kysynyt, mutta arvelisin, että vyöhyketerapia. Valitsin siis epämiellyttävämmän, mutta tehokkaamman hoidon. :kieh:

Paras aika olisi pari päivää ennen menkkoja, eli tänään... Mutta varattiin nyt aika menkkojen jälkeen, silloin kp 11, jos menkat alkaa torstaina, niinkuin tiputtelusta uumoilen.. Menkkojen aikana hoitoa ei kannata tehdä.

Hikiliikuntaa kehoitti välttämään raskautta yrittäessä jo puhelimessa, tuli puheeksi siitä, kun hoidon jälkeen pitää ottaa rennosti. No mulla ei muutenkaan tuota hikiliikuntaa tule.. Ja toinen neuvo minkä antoi jo etukäteen, oli ottaa päivittäin merisuolaa, vaikka yksi rae suuhun liukenemaan. En tiedä tämän tarkoitusta, mutta pitäähän sitä nyt alkaa kokeilla.. Lisää vinkkejä sanoi antavansa hoidon yhteydessä.

Lupaavalta kyllä kuulosti! Tuli sellainen tunne, että asia on tuttu ja tietää mitä tekee. Toivottavasti kierto tulee tuolla kuntoon! :)
 
Ei pieni jaksanut enää kasvaa ja taistella elämästä.... ;-( Olo on aika loppu nyt!


Haluaisin palata tänne teidän kanssa takaisin, saa vähän purkaa ajatuksia kun niitä tulee...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä