Hakutulokset

  1. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    Mulla on kyllä nyt ollu ihan selvät ovis-merkit, ku alotettiin yrittäminen, aika jännää sinänsä. Siis on ollut tosi runsasta limailua ja aivan järkyttävät kivut alavatsan kohdalla, siis jotaki niin hirveää että liikkuminen jää minimiin. Mutta tietääpähän millon se ovis sitte varmasti on. Nyt...
  2. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    Voi että Ninkku, kuulosti ihan multa tuo sun kirjoitus, että inhottavaa elää epätietoisuudessa yms. Oikeasti välillä menee niin hermo, ku ei tiedä. Ja Vicille voimahalauksia ja jaksamista! Eilen sitte oli ovis ja voi herran tähden sitä kipua, no ainakin on tullut pupuiltua, toivotaan että nyt...
  3. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    Viikon ajan kyttäilly ovista ja tänään sitte iski. Tietenki pitäny jemmaan hommata siittiöitä. :laugh: Ois parempi tuuri sitten. Voih, nyt sitte taas ootellaan se pari viikkoa, et tapahtuuko mitä. Ei ihmistä oo tehty oottamaan, todella kärsimätön. :D
  4. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    Tuli mieleen noista kirjoista ainaki; Jennifer Weiner - pieniä maanjäristyksiä omasta mielestä hyvä kirja. :) Täällä taas odotellaan ovista, kun ei edellisestä napannut, nyt pitää yrittää maltillisemmin mielin (paremmin sanottu kuin tehty), no alkuviikosta ovis ja hyötykäyttöön. Ja onnea...
  5. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    LittleOne hyvä että löytyy toinenkin, joka on jo suunnitellut kaikkea. :) Itse olen kanssa sortunut ostamaan pari potkupukua, olivat vaan niin suloisia ettei voinut jättää ostamatta. Miehelle vetosin, että kyllä ne aikanaan tulee käyttöön. Täällä ootellaan kuumeisesti ensiviikkoa, että alkaako...
  6. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    Meillähän on kuusi vuotta miehen kanssa takana ja melkein heti mentiin kihloihin, koska tiedettiin että halutaan olla toistemme aina. :kiss: naimisiinmenosta on puhuttu, mutta ei sen suuremmin päätetty, mies kosii kun aiheelliseksi näkee. :D Luin kanssa, että liiallisesta hiustenvärjäämisestä...
  7. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    Joo, elikkäs kipujen takia tuli käytyä lääkärissä, ei kystia tai tulehduksia. Nyt sitte ootellaan mahdollista raskautta. :) Tosi hyvä kuitenkin nallukan, että saat nyt apua ja toivotaan että sinullekin se plussa tulisi piakkoin. :) Niin kuin myös muillekin. :heart: Ikäasiasta, itse en ole...
  8. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    Monenko päivän jälkeen te ootte oviksesta testailleet? Mulla ois tarkoitus oottaa, että tuleeko menkat, mutta tässä kolmen päivän ajan on ollut aivan järkyttävän kipeänä kohtu ja munasarjat, et jos vielä viikonlopun yli jatkuu nii teen kyl testin ja käyn lääkärissä, et selviää tää kivun syy...
  9. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    Ihan ensiksi; Hyvää naistenpäivää! :flower: Täällä ootellaan jännityksellä kahden viikon päästä alkavia menkkoja, et alkaako vai eikö. Toivottavasti ei. :) Vois kyllä tämän kivun määrällä sanoa olevansa raskaana, ku tuntuu että oksettaa koko ajan ja sattuu. Mä olen kans tehnyt testit aina...
  10. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    Onnea Cattibrie! :flower: Täällä on ollut hieman epäselvää ton oviksen kans (en tikuttanut), kun tiistaina tuli sellaista limaa jota on ennenki tullut oviksen aikoihin ja yleensä sen muutaman päivän jatkunut, no toi ei jatkunut, vaan oli sen yhden kerran. Eilen sit sama juttu. En tiiä et onko...
  11. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    Joo, en yhtään tiedä noista synnytysjutuista et millaisia ne on. Pääasia että lapsi syntyy turvallisesti ja ite säilyy hengissä. Tulipas tänään ovista käytettyä hyväksi. ;) Täällä pörräilee puolestaan muutama kissanroikale. :D
  12. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    Pienen yllätyksen lykkäs, ku aamulla huomasin että on ovis. Luulin et on vasta myöhemmin, no problemo, tulee kyllä käyttöön, hieman hidastaa tämä 38 asteen kuume. Jospa se tästä tärppäis. :) Itse en tiedä vielä tuosta kestovaippahommasta. Tuli muuten mieleen, että olette vielä miettineet miten...
  13. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    Mullahan vauvakuumeilu on jo kestänyt vuoden ajat, millon ollut ihan kunnolla päällä ja välillä taustalla. Nyt sitte tammikuussa iski taas kunnolla päälle ja olin nyt sitä mieltä, että vauva sais tulla. Suoraan sanoin miehelle siitä ja se siihen tuumas että ootellaan. Siitä sitte myöhemmin...
  14. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    Joo, minä kans kannatan tämän ketjun jatkumista. Iteki päivittäin käyn lukeen, ei vaan oo mitään kirjottamista. Sennay mulle voi päivittää sen aloittamisen ajankohdan helmikuulle. R-testi näytti negaa myös minulla, olin tosi surullinen. Haluis vaan pian raskaaksi, sitä kateellisuutta kun on...
  15. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    Heippis! Tänään sitte ekan kerran päästiin yrittämään. :) Vaikka tarkoitus ois alkaa yrittään vasta huhtikuun puolella, mutta oltiin silleen et saa tulla nyt jo jos on tullakseen. Rupesin vaan sitä kyseleen, että te jotka yritätte, niin onko tullut verenvuotoa yrittämisen jälkeen? Kyseessä...
  16. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    Meillä on onneksi omakotitalo, jossa yks ylimääränen huone, jota kovasti lapsenhuoneeksi suunnittelen. :) Yhteisiä vuosia tulee keväällä täyteen kuusi, niin mukavasti voi sitte alottaa ne vauvahankinnat. Mies just puhu, että ois mukava sitte ku vauvalle tulis yhteinen sukunimi. ;) Mitähän...
  17. M

    Esikoista yrittämään 2012!

    Lueskelin tuossa tätä palstaa ja ajattelin liittyä joukkoon. :) Ikää löytyy 22 tänä vuonna täytän 23 ja kauhea vauvakuume ollut vuoden ajan. Nyt sain ukkelinki miettimään kyseistä asiaa ja näytti lämpenevän asialle. Nyt keväällä ois tarkotus alkaa yrittämään vauvaa. Kovasti itellä ois jo halua...

Yhteistyössä