Esikoista yrittämään 2012!

  • Viestiketjun aloittaja Sennay
  • Ensimmäinen viesti
Ninkku: Kiitos :) Tosi ihanaa… :heart:
Sinuna varaisin ajan heti yksityiselle. Yksityisellä kun ei tarvi pahemmin edes selitellä vaivojaan vaan saa heti reseptin kouraan. Toinen vaihtoehto on valehtelu... Ite pääsin viisaudenhampaan leikkauksessa jonojen ohi kun vähän ”muuntelin totuutta” kuinka en pysty syömään ollenkaan enkä nukkumaan jne. :whistle: Saahan sitä välillä olla vähän itsekäs :D

Kylläpäs työpäivät sujuu mukavasti palstoilla pyöriessä…
 
LittleOne, on kyllä totta, että varsinkin hammaslääkäriin täytyy valehdella. Muistan ystäväni äidin sanoneen hammaslääkärin päivystykseen, että särky on niin paha, että hän miettii jo kalliolta hyppäämistä :whistle: oli saanut ajan heti...
 
Hyvän asian puolestaa saa vähän valehdellakin ;)

Alkaa pää hajoamaan kun on lomalla ja ei pahemmin muuta mieleen mahdu kuin vauva. Asiaa ei tietenkään helpota kaverien hehkutus facebookissa kun saivat vauvan, eivät sitä olleet toivoneet ja nainen sai vasta puolessa välissä raskautta tietää raskaudestaan. Olen toisaalta hirmu onnellinen heidän puolestaan, mutta toisaalta hippasen kateellinen.
Tahtoisi vaan jo itsekin tehdä sen plussan ja saada pienen syliin.
Tietty omaa kateutta lisää myöhäinen keskenmeno, toiset tosissaan yrittää ja toiset vaan saa lapsia.
Jänniä nää tunteet kun on toisaalta oikeesti onnellinen kavereiden puolesta ja odotan hirmusesti kummilapsen syntymää.
Mies vaan ei tunnu tajuavan mun ajatuksia.
Anteeksi vuodatus tuntuu vaan että tää on se paikka jossa voi vuodattaa ja joku ehkä jopa ymmärtää!
Onneksi on pääsiäinen tulossa ja miehen kanssa pitkä vapaa kotona, varsinkin kun on ovis tulossa :) Koirakin saa hetkeksi lähteä hoitoon...
 
Cumina ihana mies sulla <3

Ninkku Eikös sulla ollu jotain tuhruilua siihen aikaan ku olis pitäny olla menkat? Sinuna ehkä oottelisin ja kattosin että tulisko ne toiset menkat vielä ja sit menisin yksityiselle jos ei ala näkymään. TUrhaan sitä hullun lailla odotteleen. 4 kk. huhuh. mitä ne oikein kuvittelee?? toi terolut on kuitenkin samaa hormonia mitä miessä jo valmiiksikin on ni sen´pitäs olla aika turvallista. Ja pyydä sieltä sitten kaikki perus verikokeetki!

EHaavi Ymmärrän sua niin hyvin tossa kateus hommassa... Mullaki pari kaveria jotka saanu lapsen ihan vahingossa. Nyt ku on ollu tässä ite yli 3 kk ilman ehkäsyä ni tuntuu ihan kummalliselta että miten joku voikaan tulla vahingossa raskaaksi?? Meillä koulussa taas yks tyttö raskaana ja sen kohalla oon just tosi onnellinen hänen puolestaan mut toisaalta oon niin kateellinen. Luennolla leikittelin ajatuksella kuinka siirtäisin sen mahan mulle tohon :LOL: voi luoja... Välillä tuntuu että kaikki on niin huonosti kun ei vielä kiertokaan pelitä ja välillä osaan jotenki järkevästi ajatella että mulla on kuitenkin ihana mies, kaunis koti, unelma opiskelupaikka ymsyms. Pitäs osata nauttia vielä tästä vapaudesta mutku mutku. Musta olis niin ihana olla vastuussa jostain pienestä. Tänäänki mietin koulussa kuinka hakisin pienen tarhasta nyt ja käytäs vähän ulkona, tehtäs ruokaa ja syötäs koko perhe yhessä kun mies tulee töistä...aaaaw.

Ostin ovistikkuja!! Saapa nähä mitä tästä tulee. Pitäähän tota nyt kokeilla! Ei kyllä joka kk raaski mut nyt ajattelin kattoa et onko kierto lähteny käyntiin ja tuleeko sitä ovista...
 
Viikon ajan kyttäilly ovista ja tänään sitte iski. Tietenki pitäny jemmaan hommata siittiöitä. :LOL: Ois parempi tuuri sitten. Voih, nyt sitte taas ootellaan se pari viikkoa, et tapahtuuko mitä. Ei ihmistä oo tehty oottamaan, todella kärsimätön. :D
 
Mä alan olla ihan vainoharhainen näiden oireideni kanssa. Joka toinen päivä oon varma raskaudesta ja joka toinen päivä en. Ihan käy jo miestäkin sääliksi kun joutuu mun sätkyilyä kestämään :D
Raskaustestin kävin jo ostamassa valmiiksi, nyt vaan yritän malttaa mieleni sunnuntaihin asti, silloin pitäis jo positiivinen tulos näkyä jos on näkyäkseen.
Tosin tänään oon taas vahvasti virtsatietulehduksen kannalla, huoh... :$
 
Toi ”hoivavietti” on kyllä uskomaton kun se iskee… Pientä helpotusta tuohon toi itelle kun hankittiin 1,5 vuotta sitten koiranpentu ja talo. Sai leikkiä ihan oikeesti kotia ja hoitaa pikkusta :D

Ei se tietty pitkälle riittäny. Nyt tarvis lastenhuoneeseen asukin ja koiralle kaverin :)

Toivottavasti tällä meijän palstalla ei vallitse mikään huono karma tässä plussaamisessa. Missä kaikki ne ekasta yrityksestä plussanneet? :confused:

Aattelin valmiiks jo tilailla netistä noita ovis- ja raskaustestejä. Kuluupahan sitten aika testejä tehdessä jos ei muuta :)
Oliko teillä jo mielipiteitä hyvistä ja huonoista testeistä?

Regalo: varmasti tuntuu aika sunnuntaihin tooodella pitkältä. Toivottavasti sieltä plussa tulis.
 
heissan!

vähän taas mieli maassa ja ahdistaa. yks tuttu perhe sai kolmannen lapsen lauantaina. "vanhin" niistä on joku alle 3? keskimmäinen kerkes just täyttää vissiin vuoden ja ja nyt sit kolmas.
toiseen perheeseen (vanhemmat päihteidenkäyttäjiä) syntyi toinen vissiin eilen. ensimmäinen on noin 1,5v.

voi JU******A!! ihan oikeesti. ja kaks synnyttää vielä vissiin tässä kuussa ja pari on pian puolivälissä. on jo sanonu miehelle et älä kerro mulle mitään. saa sanoa että nyt synty mut ei muuta. mua ahdistaa nuo jutut taas niin että mahaa vääntää

oon alkanu miettiä taas että ei täs oo mitään järkeä. et jos oisin tajunnu et tää vaikuttaa muhun näin ni en olis suostunu.

mutta no. se siitä. tää on tätä taas.

oon nyt toista kiertoa syömässä tuota foolihappoa en tiedä venähtikö sen takia kireto niin valtavaks viimeks. mut lääkäri sano että ei varmasti ole ainakaan haittaa. ja että saa syödä koko ajan. greippimehuakin join jossain välissä mutta se ei ole ihan ykkösherkku. ja muutenkin huono juomaan mehua.

vauvakirjoista muuten. en ole asiaa aiemmin edes ajatellut oman lapsen osalta mutta ehdottomasti joku hyvä on oltava. oma äitini kuoli kun oli teini niin ei ole tietoa minkälaisia hänen odotus, synnytys tai oma vauva-aika on ollut. paiti ne muutamat valokuvat ja jotain kirjotettuna vauvakirjaan. siskollani on vähän runsaammin täytettä kirjassa kun oli esikoinen. kakkosen asiat jääny vähemmälle.

ajattelin että niihin sais kirjottaa omaksi iloksi ja että lapsikin vois sitä vanhempana lueskella. mutta en ole kyllä edes halunnut ajatella mitään vaatteita, lehtiä tai kirjoja. tai mitään muutakaan vähään aikaan. ahdistaa niin. tuntuu että on itku heti herkässä kun joku on synnyttänyt tms.

niin ja regalo ei ihme että on vainoharhaisuutta ilmassa. kyllä itselläkin kierron pari viimestä vkoa on aina melkosta kiemurtelua ja "oireiden" tutkimista. ja joka kerta kun uusi kierto alkaa päätän että ens kerralla en tee testiä ennen ku oon aivan varma. enneku oon huomannu jonku aivan erilaisen oireen. joopajoo. joka kerta edellisen kierron asiat unohtuu ja aina sama juttu.

pahoittelen muuten että huutelen aina vaan omia asioitani. käyn kyllä aina lukemassa uudet tekstit ja melkein sitten kun kirjottelen jotain niin on joku "tilanne" tai mielentila päällä..

mutta kiitos. ja anteeksi. :)
 
Pinna: Mä niin tiedän tuon tunteen. Kahden keskenmenon jälkeen on tosi vaikeaa olla aidosti iloinen kavereiden vauvauutisista. Ja lisäksi asutaan sellaisessa kaupunginosassa, jossa on tosi paljon teiniäitejä / päihdevanhempia jne.
Eilenkin bussipysäkillä mun viereen tuli seisoskelemaan noin 16-vuotias likkalapsi maha pystyssä ja veti tupakkaa posket lommolla. Hitto että teki mieli ruveta raivoamaan sille.
Toivottavasti kukaan teiniäiti ei nyt vedä hernettä nenään, tiedän että teissä on oikeasti tosi vastuuntuntoisia ja kypsiä yksilöitäkin. Tää on vaan tämmöistä katkeran, melkein kolmekymppisen ämmän narinaa :)
 
Pinnanoi tunteet on tosi tuttuja, itku on herkässä ja miehellä on kestämistä mun oikuissa. Välillä jopa tuntuu etten halua nähdä kavereita jotka on raskaana tai joilla pieni vauva... Eiköhän tää oo oikee paikka kiukuille, säästetään miehien hermoja ja jaksavat sitten raskaushormonien aiheuttamia oikkuja paremmin =)

Vaikea ajatella mitään konkreettista vauvaa varten kun ei vaikka plussan saisi uskaltaisi varmastikkaan täysin aluksi nauttia raskaudesta. Itsellä tietty oli selkeä syy keskenmenoon, mutta koskaan ei tiedä... Itselle pistää vihaksi ihmiset jotka juo ja polttaa raskausaikana...Kun 3vuotta sitten lähdin sairaalasta ilman vauvoja ja näin viimeisillään olevan äidin tupakalla teki mieli käydä sanomassa pari valittua sanaa ja muutama ajattelematonkin sana.

Toivon mukaan munarikas pääsiäinen sais pikkusen "tipusen" alulle:D
 
Regalo, minäkin olen turhan aktiivinen oireiden tulkitsija, mutta yritän opetella siitä eroon näin heti alussa. Kun sormet syyhyä googlaamaan oireita,niin kannattaa vaan tehdä jotain muuta josta tykkää :p

Tupakoivat odottajat pistävät kyllä vihaksi :mad: Jos ihminen ei ole valmis luopumaan röökistä lasta varten, niin entäs sitten suuremmat uhraukset elämässä? Ja jos todella on sitä mieltä että vieroitusoireet ovat niin sietämättömät että päättää jatkaa sauhuttelua, niin miksi haluaa siirtää ko. oireet vastasyntyneelle lapselleen!!? :'(

Vici Kerrohhan sitten minkä merkkisiä ovistikkuja ostit, ja käyttökokemuksia.
Ja joo, minulla oli sitä vaaleanruskeaa tuhrua kp 18. Mikäli lasken sen kuukautisiksi, niin nyt olisi kp 34. Olen tässä mutaman päivän kohtutuntemuksia kuunnellen ollut ihan varma että mekat alkaa, mutta johtuu varmaan siitä että toivon niin kovasti normaalia kiertoa. Odotan vähintään pari viikkoa vielä, ja luultavasti jopa kuukauden.
 
Viimeksi muokattu:
Ninkku: samaa mieltä todellakin tupakoivista odottajista (ja tupakoivista pienten vauvojen äideistä). Toki olen huono saarnaamaan aiheesta kun en ole ikinä ite polttanu. Äitini poltti koko minun odotusajan (+ imetyksen). Siitä hieman katkerana… Tosin ei ole onneksi tainnut vaikuttaa minuun, olen 175cm pitkä, elämän aikana ollut 2 korvatulehdusta ja allergioistakin pelkkä siitepölyallergia puhkesi vasta teininä. Siltikään en pysty asiaa hyväksymään enkä käsittämään.

Viiniä tulee juotua melkein joka viikonloppu ruoan kanssa. Eipä tarvi silti kyllä edes miettiä, että jättäisinkö alkoholin raskauden aikani. Itselleni ehdoton ei.

Greippimehu/greipit suurta herkkua, joten greippikuuri käyntiin jo nyt :p

HAUSKAA PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE!:flower:
 
Tupakoivat odottajat nostaa niskakarvat pystyyn mullakin. Samoin muita päihteitä käyttävät odottajat. En vaan voi ymmärtää tuota samaa kuin mitä ninkku sanoi eli eikö edes lasta voisi sen vertaa ajatella. Ja LittleOne kyllä siitä voi saarnata vaikkei poltakaan. Itse tupakoin. En paljon, mutta kuitenkin. Semmonen 1-5 kpl päivä. Paha tapa, tiedän... :ashamed: Enemmänkin olen semmonen hermopolttaja ja vapaalla sauhuttelija. Silloin, kun alkaa tosissaan ottaa päähän niin syttyy. Töissä en polta ollenkaan. Nyt olen tässä yrittämisen alun jälkeen tehnyt niin, että polttaminen menee tauolle oletetun oviksen jälkeen ja menkkojen alettua annan taas itselleni luvan. Mutta röökit jää lopullisesti siinä vaiheessa, kun plussa testiin pärähtää. Siitä ei ole epäselvyyttä.

Tänään ottaa jotenkin tosi paljon päähän tämä vauvaprojekti. :mad: Lähinnä se kaikki epätietoisuuden määrä mitä tähän kaikkeen liittyy. Taas laskeskelin kiertopäiviä ja mietin, että milloin ovis ehkä on ja alkaa taas jännäviikot. Olen sen tyypin ihminen, että mun pitää aina saada tieto asiasta kuin asiasta. Jos ei muuten, niin sitten kaivamalla. Inhoan sitä, kun joutuu odottamaan ja olemaan epätietoisuudessa. Minua ei niinkään haittaa (vielä!) se, että menkat alkaa, vaan se niiden alkamisajankohdan odottaminen. Alkaako, eikö ala, pääseekö testaamaan, eikö pääse, onko jotain vai ei. En varmaan ikinä pääse siihen oikeaan tjot-asenteeseen kiinni, jossa koko jutun vaan "unohtaa" ja sitten jossain vaiheessa vaan tulee iloinen ylläri. Ehkä mä vaan haluan sitä lasta jo niin paljon....
 
Yhdyn yllä oleviin mielipiteisiin polttavista odottajista/äideistä. Itse syövän sairastaneena en voi käsittää, miten joku tieten tahtoen ottaa sairastumisen riskin saatikka siirtää kaiken tupakasta aiheutuvat haitat syntymättömälle lapselleen : /

Itse en tuomitse alkoholin nauttimista raskausaikana, siis lasi punkkua joskus tai saunasiideri. Itsekin saatan puolikkaan siiderin joskus ottaa jos sitä todella tekee mieleni. Harvoin kyllä juon, joten ei tule olemaan mitenkään säännöllistä.. ja voihan se olla ettei tule otettua tippaakaan, mutta pointti oli siis se, että en tuomitse :) Säännöllistä alkoholin juomista en kyllä voi hyväksyä odottavalta äidiltä.

Täällä taas mieli laukkaa toden teolla. Lähdin tiistain kesken päivää töistä ja eilisin olin saikulla, tänään ollut myös paha olla töissä. Nenä vuotaa, heikottaa, väsyttää ja ajoittaista pahoinvointia. Tottakai tässä elättelee toivoa, vaikka tiedän näiden olevan flunssaoireita. Kp 19/25, joten katsotaan nyt mitä ensi viikko tuo tullessaan...
 
Viimeksi muokattu:
Jos sitä kuulumisia tänne päivittelisi. :)

Tänään oli lääkärille soittoaika. Laitto lähetteen äitiyspoliklinikalle lääkitykseni takia, jossa sitä sitten seurataan. Myös neuvolaan tuli varattua aika. :) 17.4. sinne sitten jutustelemaan. Onneks sinne ei kovin pitkä aika ole.
Hyyi.. nyt on ruvennu röyhtäyttää useemmin kun ennen. Tossa äsken juttelin mieheni kanssa puhelimessa ni tuli röyhtäyksen yhteydessä oksennusta suuhun.. Nyt on pari päivää ollu ihan ok, että ei oo ollu ällötystä noin muuten.
 
Heippa kaikki!

Kävin ma labroissa ja ke lääkäri soitti. Se sano että kaikki on muuten hyvin, mutta en ovuloi :( Ei ole kuulemma järkeä jatkaa terolutlääkitystä koska en ovuloi. Nyt pitää odotella 2 kk omia menkkoja ja sit lääkäriin. Sit samat testit ja jos en ovuloi ni lapsettomuusklinikalle! huh sanon minä! Kiva että otetaan tosissaan mut silti! Olin eilen ihan rikki ja varma ettei koskaa saada vauvaa! Tänään parempi olo. Jopa toiveikas. Mulla vähän sama fiilis ku Cuminalla että alkais se kierto nyt pyöriin ni pääsis edes yrittämään. Ottaa päähän odotella ja miettiä et ollakko vai eikö olla.

pinna Mä niiiin ymmärrän ton mahakateuden. Meidän luokalla yks just viimesillään raskaana ja muutenkin tuntuu että vauvoja, rattaita, mahoja yms on joka paikka täynnä. Eilen päätin että antaa olla. Antaa koko maailman olla raskaana. Minähän en niitten muiden vauvoja halua vaan oman vauvan. Minä haluan meidän vauvan ja jaksan sitä odottaa. Yritän olla muiden onnesta onnellinen jotta hekin jaksais olla onnellisia mun onnesta aikanaan. Päätetäänkö yhdessä jaksaa odottaa!? :)

Olin eilen sitä mieltä että jätän koko palstailun ku onhan tää välillä vähän ahdistavaa tääkin ku lukee raskausuutisia ja oireita ja alkaa itekki miettiin kp:ta ja ovista ja millon olis LA varsinki ku kierto heittää häränpyllyä ni ihan turha mitään laskeskella. Mut on tää palsta myös semmonen tukipilari. Kun kukaan muu ei kuuntele ni te ainakin. Ja täällä ei tuomitaan kamalintakaan ajatusta. Yritän silti jättäää tätä vähemmällä ku viimeviikkoina menny aika lähinnä täällä roikkumiseen.

Minäkään en voi tajuta polttavia odottavia äitejä. Enkä polttajia muutenkaan. Oon ite teininä polttanu ja olin siinä monta vuotta koukussa eli ymmärrän tavallaan sen nautinnon siinä. Mut ymmärrän nyt myös että siitä pääsee eroon. Mä lopetin pikkuhiljaa ja nyt olen ihan vapaa ja terve. Cuminalle tsemppiä lopetukseen!

Ninkku ostin malttamattomana cittarista pregcheck ovistikkuja. En osaa sanoa vielä miten toimii.

Kesä tulee, aurinko paistaa ja me plussataan tänä vuonna! :) Mukavaa pääsiäistä mussukat!
 
Dea
EHaavi ja muut: täälläkin NIIN kateellisia kaikille odottajille... Ihan epäreilua että muut plussaa ja mä en! :D Työkaverikin 6:lla kuulla raskaana ja on aina niin hehkeenä ja ei kuulemma mitään oireita (ei aluksi edes huomannut raskautta, vähän oli ollut vain väsymystä). Toisaalta tosi ilonen sen puolesta, mutta sitten taas toisaalta... Mäki haluan!!! :D

Päätin sitten tehdä raskaustestin ja negaahan se näytti... Ei jaksais odottaa seuraavaa ovulaatiota, varsinkin kun en nyt yhtään tiedä, että mikä kp mulla oikeen on meneillään ja millon se seuraava ovis mahdollisesti olis... Menkoista ei ole vielä tietoakaan, vaikka olis pitäny alkaa jo 1. päivä... Tulis nyt vaan sieltä niin vois alottaa "alusta"! Eipä olis epäsäännöllinen kierto! :kieh:

Onneksi te muut jaksatte olla positiivisia! :) Paljon pääsiäisplussauksia kaikille!
 
Hei naikkoset.Täällä tapahtuu kummia :)
Tänään vetäsin viimeisen pillerin tästä liuskasta ja tarkoitus oli viedä syödä yksi liuska ennen yrityksen aloittamista (syynä tähän oli laskeskelu että jos oltais niin onnekkaita että heti tärppäis niin saisin etumatkaa siihen että kerkeän valmistua koulusta). Mutta ihana miehuus sanoikin että mitäpä sitä nyt sitä seuraavaa pilleriliuskaa enää ostamaan, että eiköhän noitten napostelu jo riitä. Minä=onnen kukkuloilla!!! :) Kunnes aloin laskeskelemaan päiviä,ovulaatiota ja aloitin kaikesta mahdollisesta stressaamisen (hemmetin hyvä aloittaa ajoissa, eiks juu?)

Eli,mahdollinen ovulaatio (jota en tunnista selkeästi) ajoittuisi yhdelle maanantaille kun mies on juuri tuolloin maanantaina ja kolme viikkoa siitä eteenpäin työharjoittelussa toisessa kaupungissa. Mutta meillä olisi mahdollisuus kuitenkin pupuilla ennen ovulaatiota viikonloppuna,ainakin lauantaihin asti.Mutta sitten alkoi ahdistaa että elävätkö siittiöt sinne asti kun mahdollinen ovulaatio (ehkä maanantaina) tulisi,tai jopa myöhemmin kun en tarkkaan tiedä. Tottakai yritetään mutta harmittaa jos heti ensimmäinen yrityskierto menee reisilleen :< Vai voiskohan tossa olla tsäänssiä?
 
Muksutar, mikäli ovulaatio tosiaan tulisi tuohon oletettuun aikaan, niin uskon kyllä, että siittiöt eläisivät lauantaista maanantaihin. Joku viisaampi voi korjata, mutta itse olen siinä käsityksessä, että teidän kannattaisi sitten olla vaikka se perjantai pupuilematta, että mieheltä tulisi "laadukkaampaa" tavaraa lauantaina.
Mutta nyt sitten heitettyäni vettä myllyyn sinun pohdintojesi suhteen (sori :LOL:), suosittelen, että et heti pillereitten jälkeen miettisi liikaa ovulaation ajankohtaa jne.. Itse olen juuri siihen sortuneena stressannut viimeiset 50 päivää että oisko se ovulaatio nyt, ei kun sittenkin vasta nyt jne, vaikka en edes tiedä onko minulla esim. tänään kp 52 vai 35.
Mutta kovasti tsemppiä kropan starttaamiseen ja onnea yrityksen aloittamisen johdosta :flower:

Dea Täällä kans yksi, joka toivoo että menkat tulis jo, että pääsis nimenomaan yrittämään taas.

Aurinkoista ja rentoa pääsiäistä kaikille. Tehkää kaikkea kivaa :heart:
 
Täällä vaan vuodot jatkuu. Ihan oikeesti.. sen jälkeen kun kuukausi sitten otin viimesen pillerin, on ollu 6 vuodotonta päivää :eek: Suurimman osan ajasta on sellasta ruskeaa tiputtelua, kuten yleensä kuukautisten viimeisinä päivinä, mutta välillä sit taas tulee ihan vertakin. Toistaiseksi olen onnistunut suhtautumaan asiaan rennosti, enkä ole kauheasti näitä vauvajuttuja ylipäänsä nyt miettinyt, kun töihin liittyen ja muutenkin on ollu niin paljon muuta ajateltavaa, mutta vähitellen alkais kyllä riittää. Toisilla ei kuukautisia kuulu ja toisilla ne vaan jatkuu ja jatkuu... voitaisko tehä vähän vaihtareita? :p

mirkkunen_: Tsemppiä oireiden kanssa ja kerrohan sit mitä siellä neuvolassa tehtiin :)

Muksutar: Siittiöt voi kuulemma elellä naisen sisällä muutamia päiviä, jopa viikonkin, joten ei yhdynnän tarvitse tapahtua juuri ovulaatiopäivänä. Nyt laskelmat vähäksi aikaa nurkkaan ettei stressitaso pääse pilviin ;)

Joku kysyi joskus aikaa sitten siitä ClearBlue-ryhmästä, että onko täältä porukkaasiinä. Vastauksia ei kuulunut, joten ilmeisesti ei siis ollu muita kuin tämä kysyjä (jonka nimimerkkiä en muista). Mutta jäi kiinnostamaan mitä siinä testiryhmässä tehdään. Joten jos sinä, joka asiasta kyselit, huomaat tämän, niin kerrohan vähän mitä on meneillään.
(Onhan tänne palstalle näemmä ilmestynyt omakin ryhmä tuolle, mutta ois kiva kuulla jonkun "meikäläisen" kommentteja :) )
 
Vici, onneksi sentään syy löytyi ja pääsette nyt hoitamaan asiaa. Ymmärrän toki, että olet ollut murtunut asiasta, mutta asia ei johdu mistään, mitä sinä olisit tehnyt. Elämä välillä vain pistää kapuloita rattaisiin.

Muksutar, kiva kuulla että sielläkin alkaa nyt tosi toimet! Edellisiä komppaillen, siinä voi mennä oma aikansa ennen kuin keho heräilee pillereitten jäljiltä, joten turha stressi pois. :)

Kp20/25 ja mä nukuin eilen 4h päikkärit :O ja siitä muutaman tunnin päästä yöunille ja nekin kesti 11h. Ai miten nii on väsyttänyt...
Nojoo. Kamalasti toivon että nyt olisi tärpännyt, mutta edelleen ymmärrän että jos tokasta yrityskerrasta onnistuu, niin sekin on jo mahdottoman hyvin. Piinailu jatkuu..
 
Voi että Ninkku, kuulosti ihan multa tuo sun kirjoitus, että inhottavaa elää epätietoisuudessa yms. Oikeasti välillä menee niin hermo, ku ei tiedä.
Ja Vicille voimahalauksia ja jaksamista!
Eilen sitte oli ovis ja voi herran tähden sitä kipua, no ainakin on tullut pupuiltua, toivotaan että nyt siitä tuliski jotain. :)

Hyvää ja aurinkoista pääsiäistä teille! :flower:
 
AnuT
Täällä olisi ilmeisesti jännäpäivät menossa, mikäli laskelmat pitää paikkaansa ja ovulaatio oli viime viikon maanantaina. Samalle päivälle (ja kaks päivää ennen) sattui myös lemmenleikit. En kyllä yhtään tiedä/muista, oliko mulla sillon jotain oireita (muuta kun se, että ilmeisestikin teki mieli :D). Mulla on vissiin aika pitkä kierto, viimeks 51 päivää. Tässä pitäis vielä pari viikkoa ootella niitä menkkoja. Alavatsassa on pientä "nippailua" tai jotain ollut pitkin tätä viikkoa, muuta erityistä en mielestäni oo huomannut. Vaikka tuolla aiemmin sanoin, että en aio hössöttää, niin kyllä asia pyörii mielessä aika paljon. Varsinkin kun elämässä on just nyt muutenkin tulossa muutosten aika (mahdollinen muutto ja vuoden vaihteessa uuden työn etsintä), niin väkisinkin mietityttää, että miten se lapsen hankinta siihen yhtälöön sopii. Pelottaa myös se, että miten tulee toimeen, jos ei saakaan sitä työpaikkaa yms.

No mutta tästä suunnataan kohti pääsiäisen viettoa anoppilaan. Toivottavasti keksin jonkun hyvän syyn olla ottamatta punaviiniä ruuan kanssa.. :confused:

Hyvää pääsiäistä!
 
Omaa napaa: Täällä on nyt vissiin sitten yritykset aloitettu, mutta tosin kierron loppumetreillä, tuskin siis mitään on tapahtunut. Ensi kierrosta sitten pitää hyödyntää ovulaatiokin :). Vihdoin on päästy tänne kevääseen asti.

Tsemppiä Muksutar jaVici plus muut :).

Eikös sulla LittleOne ala myös olemaan pian yritysaloitus käsillä :) ?
 

Yhteistyössä