Tuosta päihdevanhempi asiasta. Pari kolme päivää sitten syntyi toinen lapsi perheeseen jossa molemmat vanhemmat ovat käyttäneet jopa suonensisäisiä aineita. Isä on henkisesti kuin 14 vuotias kakara ei kykene ajattelemaan kuin itseään. Äitiä en niin tunne mutta voin sen verran luvata ettei ihan täysillä käy. Kumpikaan ei tietenkään ole töissä eikä mitään ammattia ole. Ovat sellasia että kun raskaus on niin sutten lopetetaan päihteet jne. Että nyt ollaan sitten raittiina. Kyllä on aika sairaan iso reppu lapsen selkään laittaa. Että tervetuloa pidäppä nyt vanhemmat päihteettömänä. Eikä se kauaa kestäkään.
Siihen kotiin en oikein pysty edes menemään että onneks olkoon. Aivan mahaa vääntää kun ahdistaa niin kauheasti lasten kohtalo. Mummit ja paapat ostaa ruuat ja kuskaa vanhempia kun ei ole rahaa eikä autoa. Kämpän maksaa sossu.
Itse yrittänyt olla ajattelematta koko raskautumista. Jotenki semmonenki olo välillä että pitäiskö korkata vielä muutama siiderikin kun on "vielä mahdollista"
Ovulaatiota olen testannu pari tikkua ennen pääsiäistä mut oon nyt asennoitunu niin kierto on sen 56 päivää. Ja ovulaatioon vielä joku pari vkoa.
Siihen kotiin en oikein pysty edes menemään että onneks olkoon. Aivan mahaa vääntää kun ahdistaa niin kauheasti lasten kohtalo. Mummit ja paapat ostaa ruuat ja kuskaa vanhempia kun ei ole rahaa eikä autoa. Kämpän maksaa sossu.
Itse yrittänyt olla ajattelematta koko raskautumista. Jotenki semmonenki olo välillä että pitäiskö korkata vielä muutama siiderikin kun on "vielä mahdollista"
Ovulaatiota olen testannu pari tikkua ennen pääsiäistä mut oon nyt asennoitunu niin kierto on sen 56 päivää. Ja ovulaatioon vielä joku pari vkoa.