Hakutulokset

  1. M

    Hölmölän-Iita! Kansiosi on täynnä!

    :wave: =)
  2. M

    rask.diabetes, synnytys, kokemuksia?

    Mulla todettiin raskauden ajan diabetes, raskaus suju ongelmitta muuten ja synnytys normaalisti alateitse. n37rv olin synnytystapa ultrassa.. ei sen kummempaa...
  3. M

    Astmasta?

    Mites teidän taapero-ikäsen astma on todettu.Miten on oireillu?Minkälaisia kohtauksia?
  4. M

    Jälleenmyyntihommista

    Kyllähän siitä voi tehdäkin, mutta alussa se kyllä vaatii paljon kärsivällisyyttä ja pitkää pinnaa. Monihan aloittaa ensin harrastuksena ja jatkaa osatyönä ja sitten alkaa kokopäiväisenä. Tässä hommassa täytyy osata myös kannustaa, olla apuana , neuvoa ja opastaa niin silloin se palkitsee...
  5. M

    Jälleenmyyntihommista

    Tiiminvetäjänä tuleekin varmaan toimeen, ajattelin tuossa aiemmin vastatessani ihan vaan kun aloittaa jälleenmyyntityön, ettei silloin heti voi oikein pelkästään sillä pärjätä. Minä tunnen myös sellaisia piiriedustajia jotka tekevät ihan niin sanotusti "täysipäiväistä" jälleenmyyntityötä, mutta...
  6. M

    Jälleenmyyntihommista

    Mä luulen, että ei ihan jälleenmyyntihommalla pysty elämään, tai sitten täytyy kyllä myydä ihan valtavia määriä. Mutta kyllä aika pienellä panoksella voi saada oman perheen kosmetiikkatuotteet ns. ilmaiseksi ja jää vielä käteenkin. Minä puhun nyt kosmetiikan jälleenmyynnistä. Minä tykkään kyllä...
  7. M

    METFORMIINIA SYÖNEET HOI!

    Kuinka pian teillä on ovulaatio palautunut paikoilleen metformiinin aloituksesta? Mie aloitin 20.2 syömään ja en ole vähään aikaan ovuloinut, mutta eilen oli kp 18 ja oireita... Niin ja kuinka paljon on täällä sellaisia, joilla metformiini on tehostanut raskaaksituloa?
  8. M

    Onko liian iso laina?

    lisäksi tohon vielä autolaina, vähän yli 200 euroa. Ja isosta talosta tietysti myös isot kulut!
  9. M

    Onko liian iso laina?

    no meillä just toi 100000 ekee lainaa, nettotulot 3000 ekee ja lyhennys 700 ekee, Ihan hyvin pärjää, mutta nyt kun olen hoitovapaalla, emme pysty lainaa lyhentämään vaan maksamme vain korkoja. Meillä neljä lasta joten hoitopaikkamenojakin on kun töihin menen mutta on se silti niin kannattavaa...
  10. M

    kertokaa

    mulle määrättiin terot tiputteluvuotoihin, joita oli ovulaation jälkeen 2-10 päivää ennen kuukautisia joka kierrossa. helppineet ovat ihan ok. kierto hiukan lyhentynyt, ennen n 28-30pv nyt 26.
  11. M

    spermatestiin

    miten pääsee spermatestiin? täytyykö olla vuosi yritystä takana ja pääseekö ihan jos itse pyytää esim tk-lääkäriltä? mitä maksaa yksityisellä ja onko netistä tilattavat luotettavia?
  12. M

    seinäjoelta

    tää olis 23w äiti ja 1v3kk tyttö :wave: nurmosta. laita mailii jos kiinnostaaa eija35@hotmail.com
  13. M

    Helsinki, tositarkoituksella ;)

    Näinköhän vielä olet kuulolla? Missäpäin Helsinkiä asut? Mitä vuosimallia? Jälkimmäinen on vähän tyhmä kysymys, mutta kysynpä kuitenkin B)
  14. M

    Suviseuroissa Perhossa

    kertokaahan tällä sivulla vähän itestänne!! :) kaikki aina niin harmaina kirjottelee ettei YHTÄÄN tiedä ketä ootte.. minä oon 21-vuotias, 8kk lapsi ja hyvinkäällä asustellaan :wave:
  15. M

    Suviseuroissa Perhossa

    no täähän on jänskä idea =) ! ..mutta en kyllä kanssa tiedä tulisinko..
  16. M

    1 vuotiaan ulkovaate

    mein tyttö yks ja koko 86 menee mut pian sirryttäään 90 ja osa kevtä puvuista on 90 . Eli tyttö on 1 vee 2 viikkoo. Meillä 3 kevät haalaria(1=86 ja 2 = 90) ja 4 housu ja takki yhdistelmää, kaikki 90. Kurapuku 92 senttinen.
  17. M

    Jotain uutta!

    koilis-helsinki, voisitko tarkentaa mitä alueita se kattaa? =)
  18. M

    Ihmettelen, kun ystäviä...

    :hug:Voisko meistä tulla ystäviä olen 29vuotias kotiäiti ja minulla on kaksi lasta.Laita sähköpostia tulemaan niin aletaan kirjoittelemaan ja parantamaaan maailmaa :) Osoitteeni on maria_vaisanen75@hotmail.com ps kaikki muutkin jotka luette tämän viestin, niin kirjoita :)
  19. M

    hei

    Kaikki jotka kaipaatte uusia ystäviä kirjeen vaihtoon, tapaamiseen,meilaamiseen niin täällä on henkilö joka kaipaa myös uusia ystäviä.Voit joko kirjoittaa sähköposti maria_vaisanen75@hotmail.com Asun vantaalla ja olen 29vuotias kahden lapsen äiti ja minulla on kaksi lasta. T:maria

Yhteistyössä