Hakutulokset

  1. T

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Tipsu: Mulla oli alko 13vuotta sitten ihan yhtäkkiä pelot (synn. jälkeen), se oli 2 vuoden päänsisäinen helvetti joka pikkuhiljaa meni ohi, aikaan sisältyi als pelko ja mullahan oli KAIKKI alsin ensioireet. Nyt sitten joku 3 vuotta sitten se iski uudelleen, ja tällä kertaa keskenmenon jälkeen...
  2. T

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Moi, oon toi viiviliina joka on aiheesta kirjotellu tänne kauan. Mun tilanne on se, että sain viime syksynä kilopirauhasen vajaatoimintaan lääkityksen. Pikkuhiljaa väheni ahdistus ja oireet yks toisensa jälkeen. Eli mun oireet, sekä fyysiset että psyykkiset johtu vajaatoiminnasta, ja mä kärsin...
  3. T

    Kohdunulkoinen raskaus: jälkipuintia

    No, mulla oli reilu vuosi sitten ku raskaus jota seurattiin sairaalassa, sain pari pistosta ja hcg oli seurannassa. Ja niin vain kävi, että pääsi kuitenkin munajohdin pamahtamaan sisuksiini ja meinasin heittää henkeni, sydäntäni käynnisteltiin leikkurissa ja monia litroja menetin verta...
  4. T

    kokemuksia reistaavasta kilpirauhasesta? millaisia oireita teki & jäikö kiinni verikokeessa?

    Mulla todettii juuri sentraalinen vajaatoiminta, päänkuviin odottelen, koska epäilevät kasvainta aivolisäkkeessä. Kystiä myös kilpirauhasissa. Oireita mm: Palan tunne kurkussa lihasnykinät ja voimattomuus väsymys alotekyvyttömyys muisti ongelmat ahdistus/alakulo pään/silmänsärky...
  5. T

    Keinoja miten vauvakuumeen saa häviämään?

    Nohme veivattiin tota asiaa 3vuotta, sitten päätettiin yrittää. Lopputulos oli kohdunulkoinen raskaus joka meinasi viedä mun hengen, erittäin vakava sisäinen verenvuoto, n.5 tunnin leikkaus joka sisälsi mm elvytyksen.. Voin kertoo, ei ole enää vauvakuumetta ei.. Noh, eihän toi ollu mikää...
  6. T

    Tietääkö kukaan kilpirauhas arvoista??

    Mä vielä tän nostan, josko jollain ois kokemuksia?
  7. T

    Tietääkö kukaan kilpirauhas arvoista??

    Kiitos vastanneille. Tässä lueskellessani tulin siihen tulokseen, että varaan ajan asiasta tietävälle lekurille..
  8. T

    Tietääkö kukaan kilpirauhas arvoista??

    Sain tyroksiiniä otettavaksi aamuisin 1tbl (25mikrog.) 3kk pitää mennä uudelleen labroihin. Mutta mulle jäi ihan jopa epäselväks, että onko mulla vajaa vai liikatoimintaa, tätäkin kysyin, mutta en saanut ihan vastausta. Kun käsitin että vajaatoiminnassa toi tsh nousee. Vai oonko ihan...
  9. T

    Tietääkö kukaan kilpirauhas arvoista??

    Hmmm, viitearvot oli tsh 0.4-4 ja t4v 10-20 (muistaakseni). mä en nyt ihan luota tohon työterveyteen... tutkimuksiin menin, kun kurkku tuntuu oudolle, pala kurkussa jne.
  10. T

    Tietääkö kukaan kilpirauhas arvoista??

    Multa otettiin työterveydessä kilppari arvot ja kilppari ultra. Ultrassa löytyi useita kystiä, ei muuta. Labrat oli seuraavanlaiset tsh 0.33 ja T4V 12 (en ole varma noista lyhenteistä). Lääkäri lätkäs tyroksiini reseptin käteen ja pyys tulee 3kk päästä uudelleen, mä olin niin hämmentyny...
  11. T

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Moikka, moi... Meille ei stte pääsiäismuna tuottanutkaan yllätystipua, sen sijaan puukko taas heilahti ja vauvahaaveet pitää siirtää. Umppari otti ja tulehtu tossa alkuviikosta ja eilen pääsin kotiin sairaalasta.. Hmph..aina jotain, nyt ei siis ainakaan ala mikää yritys, jos alkaa koskaan...
  12. T

    Lapsi taas sairaana - työpaikan ämmät kalkattavat kateellisina.

    No mä olin toista kertaa pois lapsen sairastumisen takia vuoden sisään, pomo sitten kysyi, että eikö mummo tai muu voisi hoitaa tätä sairasta lasta.. Seuraavana päivänä vein kaikki lääkärintodistukset (olen käyttänyt lapsen aina lääkärillä, sillä pelolla, että en saa ketään hoitajaa/tai lapseni...
  13. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Älä hätäile, mutta jos sulla alkaa masu kipeytyä niin mene herkästi lääkäriin.. Jos olisin sinä, niin menisin alkuviikosta gynelle jos mahdollista. Mä menin mehiläiseen rv6 ku menkkoja ei kuulunu ja vatsaa nippaili ja testit vaan haamuili, kohtu oli tyhjä ja hcg oli jotain 400 (en muista...
  14. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Kohdunulkoinen on niin salakavala, mullakin meni yli pari viikkoa ku seurattiin arvoa ja katseltiin, sitte munajohdin sano PAM ja yöllä tehtiin 4 tuntia kestävä hätäleikkaus, oli aikamoisen raskas toipuminen siitä niin henkisesti kuin fyysisesti. Siksi kehotankin menemään pian lääkäriin, parempi...
  15. T

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Lillypie: Suosittelen pikaista lääkäriin menoa, mulla haamuili ilman kunnon viivoja kohdunulkonen tosi pitkään.. rv 6 viivat oli ihan hailuranhailuraa.. Sun pitäis päästä veritestiin.. Ku.raskaus ei ole leikin asia, mä meinasin heittää henkeni siinä hommassa:(
  16. T

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Saako tänne hypätä mukaan. Ikää mulla 35 ja miehellä 37, ja nyt pikku vitosen kuume nostaa päätään. Mulla oli lokakuussa kohdunulkoinen raskaus jonka jälkeen vannoin, että enempää ei tule. Nyt tämä olo hämmentaa ja pääsiäisen "huti" on saanut mut toivomaan, että huti olisikin ollut...
  17. T

    ***Suurperhekuumeilijat alkuvuonna 2013***

    Ihan varovasti pikkiriikkisen oon kurkistellu tännä, vitosen kuume nostaa hieman päätään vaikka lokakuisen hurjan kohdunulkoisen jälkeen olen vakaasti päättänyt olla onnellinen neljän lapsen äiti, ku meinasi henki mennä siinä touhussa. Nyt sattu pääsiäisenä "pikku" huti ja sen tulosta nyt...
  18. T

    Auttaisiko joku?! Lastensuojeluilmoitus meistä.

    VAi nimetön.. Meilläpäin ei voi nimettömänä tehdä ilmoa, tai niin ainakin mulle on kerrottu. Tiedä sitten..
  19. T

    Lasten ylipaino

    Meillä 4 lasta, 3 lasta mennyt aina miinuskärillä tai nolla käyrillä painon ja pituuden suhteen, 1 lapsi menee + käyrillä painonsa vuoksi. Syö vähänlaisesti, ei ole rohmu, ei oikein pidä makeasta, paisti jäätelöstä, liikkuu varmaan liian vähän.. mutta siis, että samalla ruualla ja samalla...
  20. T

    Onko SINUT viety joskus ambulanssilla?

    On, 1) Pienenä kun ei henki kulkenut. 2) yläasteella kun jalka murtu. 3) 16v kolaripaikalta. 4)kohdunulkoinen raskaus ja munajohtimen pamaus..

Yhteistyössä