Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

MiNalo Kiitos. Toivon kanssa että vahvistuu ja pysyy... Pelottaa ihan kamalasti taas, mutta samalla toivo herää. Itse en enään tiedä mitä ajatella, kun olen näkevinäni viivaa ja sitten en taas muka näe mitään... Onko se oma mieli niin temppuileva?!
7DbSab - Image - Aijaa.com
Tässä juuri tehty david ja tässä se nähdään, laimea pissa ja david, ei taida olla mitään... Niin ja helppo testailla kun kokoajan saa juosta pissalla...siksi aamun jälkeen on laimeat pissat (ei ne siltä näytä purkissa, mutta pakkohan olla kun ei kauaa mene kun pissattaa ihan kauheasti)
Tässä näen ainahin harmaata viivasta ilam muokkaustakin.:)
 
-KITTY- Tuon testin herkkyyshän on 50..Ei herkimmästä päästä siis! ;)

Mites muuten..Onko kellään käsitystä tällaisesta asiasta. Mietin et kun testin herkkyys on esim. 25 mIU/ml, niin näkyykö testissä haamu, kun hcg:n pitoisuus virtsassa on vähintään sen verran? Vai saako silloin testiin selvän plussan? :confused: Ymmärsiköhän kukaan mitä tarkotan! :D
 
carolina Kyllä tuossa davidissakin haalea viiva näkyy! Väristä en ole ihan varma..Itse oon tuolla testillä saanut joskus viivanpaikkoja herkästi. Toivotaan nyt että kaikki nuo haamulaiset tarkottais sitä ittiään! <3

Yasmina Kyllähän tuossa ohut pystyviiva näkyy..Sullakin on hurjasti aikaa viivoille vahvistua! :)

Laitanpa teille kuvan vielä mun eilisiltaisesta..Kun tota vertaa 10.4. saamaani haamuun niin onhan se selkeempi mut...silti epäilyttää kun on noin hailu ja menkkojen oletettu alkamispäivä on maanantaina. Oireitahan mulla on vaikka kuinka..Rinnat kasvaneet ja aristaa, huono olo..mikä voi johtuu flunssastakin. Hirveä nuha meinaan on! Miksen mä voi kerranki saada kunnon plussaa tai ainakin kunnolla vahvistuvia viivoja!!? :(
FVkJas - Image - Aijaa.com
Mä nään selvän punertavan testiviivan! :kiss::rolleyes:
 
Ei tuu meille jouluvauvaa! :( :'( Oon nyt ihan varma siitä..Tein äsken usean tunnin pidätyksen jälkeen Apteekin oman..eikä siihen tullu toista viivaa ollenkaan! Kyllä sitä ihminen aistii tällaiset asiat ja kun vielä todisteet puhuu puolestaan. Parempi vaan tunnustaa tosiasiat. Ei muuta ku leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä! Taasen yksi kemiallinen lisätään mun listalle, valitettavasti.

Toivottavasti teidän muiden haamuiset vahvistuu!! <3 Käyn niitä aina välillä kurkkimassa ja kommentoimassa. :)
 
MiNalo Oi ei :( Minä niin toivon että oltaisiin edes nyt saatu peräkkäin riemuita plussasta ja kasvatella yhdessä masuja... Kyllä me ollaan liikaa jo saatu kokea, eikö voisi jo olla meidän aika. Itsekin pelkään että nämä haamujen esiäidit kertoo taas omaa tarinaansa yrityksestä, mutta ei anna sitä lopullista tulosta. Minulla on digi odottamassa, mutta se odottaa juuri sitä "oikeaa" viivaa jonka sitten haluan varmistaa sillä digillä (muutenkin mennyt rahaa tähän testailuun, mutta kun olen hätähousu ja himotestaaja niin ei voi muuta).
Mies sanoi ettei ole varma davidin testistä onko punertava vai harmaa ja muita en nyt sille näyttänyt kun oli jo muutenkin hiukan "kärttyinen" töiden päälle, nyt se nukahti sohvalle ja pitää kohta varmaan herätellä ettei ole taas aamu 3-4 kaittelemässä kahvia... Aamulla ehkä testaan uudestaan jos alkaisi enemmän näkymään ja ei tullut lisää pc:n testejä ainakaan vielä ja muutenkin kun kauppiaan rouva lakoi odottaa, niin "hidastui" niiden tulemiset, eikö ne viitsi tilata niitä... Pitää varmaan tilailla kohta apteekista asti tuohon meitin "käsiapteekkiin"... Kiukuttaa tälläinen touhu jo kun lähimpään apteekkiin on matkaa täällä ihan pohjoisessa AIKA paljon!!!!:kieh:
 
Siis ei ne mun kuukautiset tulleetkaan kunnolla. Ihan pientä tiputtelua vain pitkin päivää. Siksipä teinkin vielä testin iltapissasta.
katso liitettä 18574
Viiva tuli hitaasti näkyviin, mutta tuli kuitenkin. Aika epäuskoinen ja sekavan toiveikas olo. Voisinko sittenkin olla raskaana?!?! Puolentoista vuoden yrittämisen ja kaikkien niiden hormoneiden jälkeen tuntuu niin epätodelliselta, että nyt ihan luomuna oliskin tärpännyt. En uskalla vielä riemuita. Kävin apteekissa hakemassa uuden digitestin kun tämänaamuinen oli viallinen. Huomenna aamulla teen sen.
 
Välli, carolina ja Haave83 Kiitos teille! Ootte ihania! :heart: Kyllä se minunkin vuoro vielä joskus tulee..ehkä. :ashamed: Kyllä mua ihan suoraan sanottuna ottaa päähän! :headwall:

Ja Haave83 Wau, siinähän on hieno punaviivanen! Plussa sanoisin! :) Mähän sanoin et sun täytyy olla raskaana! Toivottavasti vuoto pysyy minimaalisena ja viiva vahvistuu nyt entisestään. :heart:
 
toiveliini sai mut kyllä nyt perinpohjin pelästytettyä! Ei kai tässä mihinkään päivystykseen pidä juosta, jos on saanu haamuja raskaustesteihin, vai? Kuukautiskivut loistavat poissaolollaan, ainoa kipu on alaselässä ja nivusissa... mitään hartiapistosta tms en oo havainnu. Ääääääh! Mulla on puhelinaika maanantaina lääkärille muusta asiasta, kai mä voin sinne asti ootella? Nyt kyllä pelottaa... Niin paljon vauva on ollut toiveissa ja keskenmenot ja kemialliset sais jo riittää... Ekaa odottelin 8kk ja nyt se tuntuu lyhyeltä ajalta, varsinkin ku sillon ei ollu mitään komplikaatioita.
 
toiveliini sai mut kyllä nyt perinpohjin pelästytettyä! Ei kai tässä mihinkään päivystykseen pidä juosta, jos on saanu haamuja raskaustesteihin, vai? Kuukautiskivut loistavat poissaolollaan, ainoa kipu on alaselässä ja nivusissa... mitään hartiapistosta tms en oo havainnu. Ääääääh! Mulla on puhelinaika maanantaina lääkärille muusta asiasta, kai mä voin sinne asti ootella? Nyt kyllä pelottaa... Niin paljon vauva on ollut toiveissa ja keskenmenot ja kemialliset sais jo riittää... Ekaa odottelin 8kk ja nyt se tuntuu lyhyeltä ajalta, varsinkin ku sillon ei ollu mitään komplikaatioita.
Älä hätäile, mutta jos sulla alkaa masu kipeytyä niin mene herkästi lääkäriin.. Jos olisin sinä, niin menisin alkuviikosta gynelle jos mahdollista.

Mä menin mehiläiseen rv6 ku menkkoja ei kuulunu ja vatsaa nippaili ja testit vaan haamuili, kohtu oli tyhjä ja hcg oli jotain 400 (en muista enää tarkkaan). Laitto lähetteen sairaalaan jossa taas ultrattiin, kohtu tyhjä, ei oikein mitään oireita siinäkään vaiheessa... Vaikka olin hoidossa ja tarkassa seurannassa niin silti pääs munajohdin puhkeamaan ja se poistettiin päivystys leikkauksena.

Anteeks, ei ollu tarkotus säikäyttää. Tsemppiä :hug:
 
Mä sain kohdunulkoisesta ihan vahvat viivat, mitkä itseasiassa on nähtävissä tuolla plussaketjussa. Tikutin ovista ja sitten kokeilin raskaustestilläkin. Heti alkoi oireilla pistolla oikealle puolelle tämän jälkeen sekä tuhruttelemaan ja viikkoja oli..ööö.. 6+ (?). Hcg oli muistaakseni päälle 2000 ja seurattiin tilannetta liian pitkään, kunnes johdin posahti. Leikkauksessa se poistettiin, mutta ei kiireellisesti, vaikka olin jo parina päivänä vuotanut vatsaonteloon enemmän ja vähemmän. Kävelin kotona kaksinkerroin, kun liikkeessä tapahtuva tärähtely koski. Muuten ei tuntunut miltään. Seuraavasta kierrosta leikkauksen jälkeen sitten raskauduin ja nyt yläkerrassa tuhisee 6kk vauva. :)

Kauan kestävästä haamuilusta tai vahvoista viivoista "väärään" aikaan kiertoa ei voi päätellä oikein mitään. Kannattaahan se tutkituttaa, jos itseään mietityttää.
 
-KITTY- Tuon testin herkkyyshän on 50..Ei herkimmästä päästä siis! ;)

Mites muuten..Onko kellään käsitystä tällaisesta asiasta. Mietin et kun testin herkkyys on esim. 25 mIU/ml, niin näkyykö testissä haamu, kun hcg:n pitoisuus virtsassa on vähintään sen verran? Vai saako silloin testiin selvän plussan? :confused: Ymmärsiköhän kukaan mitä tarkotan! :D
Ymmärsin:)..ja sitä itsekin miettinyt aikoinani..uskon kyllä enempi siihen, että selvempi plussa kun virtsassa HCG hormonia sen 25mIU/ml..koska noita värillisiä haamuisia tulee usealla jo niin aikaisin - jopa dpo7-8..
Esim. 1 viikko hedelmöittymisestä/3 viikkoa viim. kuukautisista HCG arvo: 0-5(HCG mIU/ml)

Miulla oli esim. verestä mitattuna HCG 6 ja raskaustesti(PC)haamuili vielä seuravana päivänä siitä..ei kyllä seerumin ja virtsan HCG arvoja voi vertailla mutta kumminhin näin..
 
Ei tuu meille jouluvauvaa! :( :'( Oon nyt ihan varma siitä..Tein äsken usean tunnin pidätyksen jälkeen Apteekin oman..eikä siihen tullu toista viivaa ollenkaan! Kyllä sitä ihminen aistii tällaiset asiat ja kun vielä todisteet puhuu puolestaan. Parempi vaan tunnustaa tosiasiat. Ei muuta ku leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä! Taasen yksi kemiallinen lisätään mun listalle, valitettavasti.

Toivottavasti teidän muiden haamuiset vahvistuu!! <3 Käyn niitä aina välillä kurkkimassa ja kommentoimassa. :)
Voi miten suruista ihuna:'(..olen niin kovin pahoillani, lämmin:hug:
 
MiNalo Oi ei :( Minä niin toivon että oltaisiin edes nyt saatu peräkkäin riemuita plussasta ja kasvatella yhdessä masuja... Kyllä me ollaan liikaa jo saatu kokea, eikö voisi jo olla meidän aika. Itsekin pelkään että nämä haamujen esiäidit kertoo taas omaa tarinaansa yrityksestä, mutta ei anna sitä lopullista tulosta. Minulla on digi odottamassa, mutta se odottaa juuri sitä "oikeaa" viivaa jonka sitten haluan varmistaa sillä digillä (muutenkin mennyt rahaa tähän testailuun, mutta kun olen hätähousu ja himotestaaja niin ei voi muuta).
Mies sanoi ettei ole varma davidin testistä onko punertava vai harmaa ja muita en nyt sille näyttänyt kun oli jo muutenkin hiukan "kärttyinen" töiden päälle, nyt se nukahti sohvalle ja pitää kohta varmaan herätellä ettei ole taas aamu 3-4 kaittelemässä kahvia... Aamulla ehkä testaan uudestaan jos alkaisi enemmän näkymään ja ei tullut lisää pc:n testejä ainakaan vielä ja muutenkin kun kauppiaan rouva lakoi odottaa, niin "hidastui" niiden tulemiset, eikö ne viitsi tilata niitä... Pitää varmaan tilailla kohta apteekista asti tuohon meitin "käsiapteekkiin"... Kiukuttaa tälläinen touhu jo kun lähimpään apteekkiin on matkaa täällä ihan pohjoisessa AIKA paljon!!!!:kieh:
Toivon ihuna parasta:heart:
..entäpä jos tilaisit niitä testejä vaikka jo jemmaan nettikaupasta?:)..tai aiankin viim. silloin kun alat suunnitella dippausta..
 

Yhteistyössä