Hakutulokset

  1. Tirlittan81

    Miten se identtisyys oikeen määritellään???

    Heippa! Mulla kaksospojat nyt 1v3kk. Olen alusta asti ihmetellyt sitä identtisyysasiaa. Pojilla oli eri istukat ja eri pussit ja odotusaikana sanottiin, että eivät siis kait ole identtisiä. Kuitenkin kun ne syntyi, niin lääkärit ei sanonut mitään, mutta hoitajat sanoi, että ompas...
  2. Tirlittan81

    Kaikki konstit pinoon, kiitos! (rintatulehduksista)

    Siis olen jo melkein toivoton tän jatkuvan rintatulehduskierteen kanssa! Meillä kaksoset pian 7.5kk ja imetys ollut ihanaa, mutta jatkuva riesa tulehdukset. Niitä on ollut useampia peräkkäin niin, että kuume nousee 40 asteeseen. Niihin olen antibioottikuurit syönyt. Nyt sitten jatkuvasti...
  3. Tirlittan81

    Jos imetit, niin milloin alkoivat kuukautiset?

    Tuossa oli kyssäri niille jotka eivät imetä, niin mua alkoi kiinnostamaan, et mitenkäs on kuukautisten alku niillä jotka imettää? Mä olen imettänyt kahta ensimmäistä kun kuukautiset alkoi 11 kk jälkeen synnytyksen. Nyt imetän kaksosia ja ei ole menkkoja näkynyt ja pojat 6 kk. Jostain...
  4. Tirlittan81

    KUMMAT VALITSEN??? MIELIPITEITÄ KIITOS

    eli jos tää mun linkitys onnistuu, niin kummat twin raptorit otan kaksospojille, puna-harmaan vai mustavihreän??? http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=795&valikoimaid=1
  5. Tirlittan81

    miten tänne voi linkittää???

    kiitos neuvosta! :flower:
  6. Tirlittan81

    EIKÖ KUKAAN TARVI KAKSOSTENRATTAITA, OIS MYYTÄVÄNÄ

    Brio Twinetet. aikalailla uudenveroiset. päävärinä musta. Oisko tarvetta????
  7. Tirlittan81

    OIS MYYTÄVÄNÄ BRION TWINETTE KAKSOSTENRATTAAT!!!

    Erilliset selkä- ja jalkatuet. pääväri musta. sisältää sadeuojan, jalkapeiton ja hyönteisverkon. (kaikki mustia). Vähän käytetyt. Eivät juurikaan uusille häpeä. H. 300 euroa Pyydä kuvia sähköpostiin!
  8. Tirlittan81

    Rintatulehduksista

    Heippa! Onko muita joita vaivaa useat rintatulehdukset? Mikä sínulla siihen herkistää? Saatko estettyä sen? jos olet joutunut antibiootille, niin minkä merkkistä ne määrää? Itselläni meinaa hermo mennä kun minulla tulee ihan yllättäen (yleensä yöllä) ihan kamalan korkea kuume ja sit vasta...
  9. Tirlittan81

    Onko muita pienten kaksosvauvojen äitejä jakamaan kokemuksia??

    Heippa! Ois kiva jutella muiden pienten kaksosten vanhempien kans. Vai kerkeekö kukaan muu koneelle? Miten arki on sujunut? Meillä just 3 kk täyttäneet kaksospojat. Alku oli mukava (1.kkk) sitten toinen oli yhtä itkua ja hermojen kiristystä, nyt kolmas alkoi jo taas sujua. Neljäs kuukausi...
  10. Tirlittan81

    Muistatko sanoja lastenlauluun Olen pikku urheilija???

    Siinäpä kysymys. Haluaisin opettaa lapsilleni. Kiitos sinule :flower:
  11. Tirlittan81

    Mikä ollut hankalin vaihe kaksosten kanssa???

    Moi. Eli mikä vaihe ollut hankalin kaksosten kanssa ja miksi? Itseäni kovin kiinnostaa, kun nyt minulla 2.5kk ikäiset kaksoset ja kuukauden kesti huutoa ja tuntui välillä että pää leviää. Nyt huuto lakannut, mutta aikalailla sitovat yhden vanhemman hereillä ollessa lähelleen. Sitä miettii...
  12. Tirlittan81

    myy minulle kantoliina!

    Oisko myydä trikoista kantoliina?Kaksikin voisin ostaa. Kiitos
  13. Tirlittan81

    Myy minulle kantoliina!

    Tarvitsisin pikaisesti Trikoisen kantoliinan ja vaikka kaksikin. Onko ylimääräistä kenelläkään??? Kiitos.
  14. Tirlittan81

    Hormooninäpyistä

    Tietääkö kukaan kuinka kauan ne näpyt on kasvoilla? Meillä toisella kaksospojalla ollut pari viikkoa nyt, ja tosi pahan näköinen iho on. Ihan ryyhkässä ja keltaista (mätää???) nestettä tarttuu vaatteisiinkiin, kuten paidankaulukseen ja pipon naruihin. Näyttäis, että on kipeä, mutta vauva ei...
  15. Tirlittan81

    PII28, huhuu!

    Missä olet, miten menee? Vauvat varmasti jo syntyneet? Muistan sut tuolta toisesta vanhasta ketjusta. Ois kiva kuulla miten teillä menee? Tirlittan rv 33
  16. Tirlittan81

    Muumifani!!!

    Mietin usein kuulumisiasi. miten teillä menee???
  17. Tirlittan81

    oisko myydä turvakaukaloa?

    Teillä joilla vaavit jo kasvaneet vauvojen turvakaukalosta isoksi, niin oisko myydä siistiä uudehkoa kaukaloa? kuvia voi lähettää na.su@netti.fi kiitos tai yv
  18. Tirlittan81

    Tehtäiskö pino kaksosten odottajille tännekkin?

    Niin ajattelin kun tuolla odotuspuolella on se vanha ketju joka ei tahdo enää kovin aktiivinen olla. Sen aloittaneet on jo aikaa sitten vaavinsa saaneet. Elikkäs meille tulossa kolmas ja neljäs rv 24. Alkuraskaus mennyt hienosti, nyt alkaa olo olla jo niiiiiin norsumainen, että hirvittää miten...

Yhteistyössä