EIKÖ KUKAAN TARVI KAKSOSTENRATTAITA, OIS MYYTÄVÄNÄ

mua kiinostais noin yleensä että minkäikäinen/kokoinen laps mahtuu tuplissa istumaan? mä olen piiitkään pohtinu noita tuplien ostoa, mutta mietin et tuleeko meillä olemaan liian ahdasta kun 3,5-vuotias pitäis mahtua istumaan talvella haalarit päällä sekä sitte pikkukaveri semmosessa kantopussissa vai miksikä niitä nyt kutsutaankaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuperÄiti-:
Juu, minä kyllä tarvisin, mutta pidän hintaa aivan liian korkeana :whistle: :ashamed:

ok. mitä sun mielestä rattaat sais maksaa???

Tiedän, että esim. abc:n ylileveitä lenkkanoita saa parilla sadalla uutena, mutta tyylinsä kullakin.
toivottavasti löydät mieluiset! =)
 
Mammukka81
Laita varastoon vielä :) . Mä olisin kyllä valmis noista ton hinnan maksamaan, mutta kun ei tässä vielä raskaanakaan olla niin en viittis ihan vielä ostaa...mutta muuten oisin erittäin kiinnostunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammukka81:
Laita varastoon vielä :) . Mä olisin kyllä valmis noista ton hinnan maksamaan, mutta kun ei tässä vielä raskaanakaan olla niin en viittis ihan vielä ostaa...mutta muuten oisin erittäin kiinnostunut.

Kiitos tsempistä. Ei minustakaan hinta pitäis ihan kamala olla, koska ovat kuitenkin lähtöhinnalta toista maata kuin esim. abc:t. ja eivät juuri uusille häpeä. Toivottavasti pääset pian odottajien joukkoon, tiedä vaikka kävis yhtä hyvä tsäkä ku meillä ja tulis tuplat!!! :kieh: :LOL:
 
Saparo
Mä olen miettinyt tuplia, mutta meillä tulokas tulossa joulukuussa ja esikko silloin melkein 4v, mahtuuko enään istuun niihin? Tykkää kyllä istua nykyisissä rattaissaan.

Laitatko mulle lisäkuvia sähköpostiin sa-ra@luukku.com
 

Yhteistyössä