Hakutulokset

  1. T

    Tässä Nightwishin uusi laulaja

    Ei sitten kiinnostakaan ketään näemmä.
  2. T

    Tässä Nightwishin uusi laulaja

    http://www.iltalehti.fi/viihde/200705246150405_vi.shtml Ruotsalainen.
  3. T

    Mäkin taisin löytää kiintoisamman palstan..

    olisko tämänkin voinut jättää kertomatta ja vaan hävitä, huomaat varmaan että kovin moni ei tähän tullut surkuttelemaan :laugh:
  4. T

    vihaan tota äijää!!!

    Vtuako valitatte, iteppä ootte ukkonne valinneet.Kuka käski yhteen muuttaa?
  5. T

    Jee, tänään TOINEN ALKU

    2 viikkona ei oo tullut, JÄÄKIEKON TAKIA. Seuraako muut sarjaa??? :wave: =)
  6. T

    nyt kärähti eräs

    Hähää, käristäskö joku mutkin. Oon musta, mutta nyt harmaana. En kyllä kerro kuka oon, mutta oon useinkin harmaana, jos ei huvita mustana vaikka nolata itseä.. :laugh:
  7. T

    Tyhmä kysymys

    http://fi.wikipedia.org/wiki/Shampanja
  8. T

    2v rytmit

    \ Eikös ap sanonut,että laittoi illalla mihin aikaan vaan nukkumaan niin herää 0600? tadaa! ;)
  9. T

    -75 mammoja pinoon:)

    Täällä kans yks "seiskafemma", ukkeli "ikäloppu" -69, ipanat -96,00 ja 04. :wave:
  10. T

    syötettävä päiväkotiin

    Tyttö aloitti tarhan viikko sitten ja siinä ajassa oppi itse syömään ja juomaan lasista. Kyllä ne tädit aluksi tietenkin autto mutta nopeasti oppi muiden esimerkillä. Tyttö 1v2kk ja kotona on saanu oman lusikan ruokailessa n.3 viikon ajan.
  11. T

    päiväkotiin

    Meilläkin tytöllä on yhdet varavaatteet tarhassa. Vein sinne sellaset vähän huonommat vaatteet sen takia koska niitä tulee luultavasti harvoin tarvittua niin ei sitten ole parhaat vaatteet siellä hyllyssä. Uudet ulkovaatteet ostin ja luultavasti joudun kohta ostaan toiset kotiin kun ilmat...
  12. T

    Kuinka monena päivänä olette käyneet tutustumassa

    Tyttö menee ensviikolla kokopäivä hoitoon ja nyt tällä viikolla käytiin tiistaina ja oltiin 2 tuntia. Sit oltiin tänään niin et olin eka tytön kanssa 30 min ja sit hoitaja kysy et jos haluun niin voin jättää tytön sinne lounaaseen asti. Eli tyttö oli sit siellä 2 tuntia ja menin lounaaksi sinne...

Yhteistyössä