Hakutulokset

  1. K

    kaikista paras reseptinne?terveellinen ruoka

    mielellään semmonen missä olis kasviksia myös jossain muodossa ja maistuis lapsille. en taas keksi mitään mitä ruokaa tehdä =)
  2. K

    mistä saada intoa siivoamiseen kun se on inhottavinta mitä tiedän

    :ashamed: :ashamed: :ashamed: pakko olis :ashamed: :ashamed: :ashamed:
  3. K

    te kenellä ei ole tiskikonetta,monta kertaa päivässä tiskaatte ja monta ihmistä talouteen kuuluu?

    mulla odottaa tossa ihan järkyttävä tiskivuori, huomaa siis että en ole tiskannut taas vähään aikaan... siitä tämä uteluni kun en vaan voi ymmärtää kuin meillä tulee noin paljon tiskiä! meillä siis 4 ihmistä käyttää astioita ja mies se kyllä yleensä on kuka tiskaa mut nyt olis mun vuoro :whistle:
  4. K

    miten helpottaa allergisen lapsen nukkumista?

    kun siis nenä on ihan tukossa? :( sumutteet ei taas tehoa :(
  5. K

    kertokaa mulle niinkin tyhmä asia kun että MIKSI aikuiset antaa lapselle kahvia??

    tuli mieleen kun lääkäriä odoteltiin tänään ja pojan isä antoi pojalle kahvia. meidän poika ei siis ole saanut kahvia kun ehkä sen pari kertaa elämässään.tuosta tuli vaan mieleen että tunnempa muuten oikeasti vanhempia ketkä juottaa kahvia lapselleen useita kertoja päivässä.. miksi oi...
  6. K

    siitepölyallerginen 5,5v ja elämä..kokemuksia lapsen allergiasta?

    minulla on poika jolla on pienestä vauvasta asti ollut paha atooppinen ihottuma,viime kesänä sitten tuli ensimmäiset allergia kohtaukset siitepölystä.viime kesä meni sitten kuitenkin todella helposti ainakin verrattuna tähän kevääseen.heti kun tuli lämpimämmät ilmat niin pahempi allergia...
  7. K

    äitiysvaatteet netistä,etsin tiettyä kauppaa

    telkkarissakin mainostettiin sitä ja sieltä saa myös muitakin vaatteita..yhtään en muista mikä se oli. paikka oli aika halpa muihin äitiysvaatteisiin verrattuna.osaako kukaan sanoa mikäs se olis?
  8. K

    voi ei,nyt vasta tajusin ajatella et pitääkö häihin olla kortti?

    :o no mutta yllätys että jätin viimetippaan kaiken :D pitääkö mun nyt käydä ostamassa onnittelu kortti hääparille :o :o lahja siis menee tilille ja häät on tosi pikkuset... :ashamed:
  9. K

    kokemuksia nelly.comin vaatteista?

    olen siis s kokoinen niin onko ne tehty pieni vai iso mallisiksi? mietin tässä että otanko xs vaiko s. pahat on ongelmat :p
  10. K

    häävaate ongelma!!mitä olette laittanu lapsille päälle toisten häihin?

    kyseessä siis 4 ja 5 v tyttö ja poika. kehtaako tytölle laittaa värikkään kukkamekon? oikeesti, häät on tosi ihania mutta INHOAN sitä että aina saa miettiä viikon näitä vaate juttuja!! sit vielä se et mitäköhän sitä itselleen pukis, etenkin nyt kun ei oikein nuo vaatteet tahdo mennä...
  11. K

    laittakaas kuvia teidän omasta kotoa?

    mielenkiinnolla haluisin nähdä millaisia koteja teillä on =)
  12. K

    on muuten tosi turhauttavaa käydä kaupassa kun

    kaupat on ihan tyhjinä! ei ollenkaan lihaa ja leivätkin on jäljellä vain ne kalleimmat.kaikki valmis ruuatkin on loppu :( toivottavasti huomenna etes tulee kauppoihin jotain..
  13. K

    millä viikolla ultrassa näkynyt kaksoset?

    onko kellään käynyt niin että ensin näkynyt ultrassa vain yksi ja myöhemmissä ultrissa kaksi? entäs niin että toinen ei ole näkynyt selvästi vaan jotenkin oudosti?
  14. K

    paljonko teillä on ollut niskapoimu ultrassa "turvotusta"?

    rupesin vaan miettimään kun luin tuolta kiinni jääneistä että mikä on se "normaali" raja? katsoin ekojen lasteni äitiyskorteista niin ekassa raskaudessa oli 0.8 ja toisessa 1.0 ja nyt en siis ole vielä käynyt kolmannessa
  15. K

    mitä teette vappuna?

    mä tässä kovasti yritän miettiä mitä sitä tekis...kukaan ei ole kutsunut minnekkään niin iski paniikki :D :D
  16. K

    alkoholittomat häät...mielipiteitä?

    kavereilla kohta häät ja alkoholittomat sellaiset =) yllätyin aika lailla kun aika moni kutsutuista vieraista on "pettyneitä" ja ihmeissään... onko se jotenkin niin että häät ja viina vaan kuuluu yhteen?
  17. K

    millä viikolla sinulla alkoi raskaus pahoinvointi?

    siinäpä se kysymys olikin =)
  18. K

    aivan järkyttävä ihottuma lapsella

    edelleen on siis niitä molluskoita mutta siis jaloissa myös kuivia turvonneita karheita kohtia todella punaisia.. joka päivä olen rasvannut kaksi kertaa, ensin eriolilla ja nyt sinkkivoiteella pari päivää. miten saisin sen punotuksen pois?mitään kortisooni rasvaa mulla ei ole :/ :/ :attn...
  19. K

    joudutaanko teillä nurkkaan vai jäähypenkille vai minne?

    =) ja kuinka pitkäksi aikaa?

Yhteistyössä