millä viikolla ultrassa näkynyt kaksoset?

Itellä ei, luojan kiitos, mut kaverille kävi niin et eka ultrassa ei näkyny kun yks, kas kummaa rv19 "löytyikin" toinen elävä sikiö myös, se oli alussa ollu jotenkin niin piilossa ettei sitä oltu huomattu.
 
k
meillä näkyi jo rv 7 kaksi pikkuista.... tosin hoitojen takia tiedettiin vähän ajatella sitä, kun kaksi alkioita siirretttiin. näkyi kyllä niin selvästi että maallikkokin näki tämän iloisen yllätyksen
 
mua jäi siis keskiviikkona tehdyssa ultrassa mietityttämään kovasti kun noin kolme kertaa näkyi ruudussa kohdussa kaksi palloa jotka eivät siis olleet kiinni toisissaan.
ultraajana oli siis neuvolatäti joka ei ole ala kautta ultria tehnyt. sitten kun laitetta enemmän pyöriteltiin niin näkyi se yksi sikiö hienosti uiskentelevan siellä. ja varhaisultrassa näkyi yksi :) se oli siis viikko sitten. tuo keskiviikkoinen oli siis vain neuvolakäynti :heart:
 
Kaksosten äiti
Millä viikolla olet? Ja siis mikä varhaisultra, joku yksityisellä käyty tosi aikaisilla viikoilla vai miten?


Meillä neuvolassa teki nla:n tätsy ultran kun viikkoja taisi olla jotain 9-10. Ultrakone on aika vanha, täti kyllä taitava muuten. Olin kärsinyt aivan järkyttävästä pahoinvoinnista, erilaisesta kuin kahdessa aiemmassa. Kysyinkin häneltä että oletkos aivan varma että siellä on vain yksi vauva. Hän totesi että juu, olen, ja jostain "möykystä" mitä ihmettelin, totesi sen olevan virtsarakko :)

No äitipolilla olin sitten rv12 np-ultrassa. Naureskelin siinä kätilölle että onpa ollut niin kamala pahoinvointi että neuvolassa kyselin jo onko siellä kaksi sikiötä, mutta ei kuulemma ollut. Kätilö naureskeli mukana, kunnes meni hiljaiseksi ja totesi että kyllä täällä on kaksoset :D

Näin meillä. Ylläri oli suuri, mutta sitäkin ihanampi.
Vauvat ovat kohta 3kk ikäiset <3

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaksosten äiti:
Millä viikolla olet? Ja siis mikä varhaisultra, joku yksityisellä käyty tosi aikaisilla viikoilla vai miten?


Meillä neuvolassa teki nla:n tätsy ultran kun viikkoja taisi olla jotain 9-10. Ultrakone on aika vanha, täti kyllä taitava muuten. Olin kärsinyt aivan järkyttävästä pahoinvoinnista, erilaisesta kuin kahdessa aiemmassa. Kysyinkin häneltä että oletkos aivan varma että siellä on vain yksi vauva. Hän totesi että juu, olen, ja jostain "möykystä" mitä ihmettelin, totesi sen olevan virtsarakko :)

No äitipolilla olin sitten rv12 np-ultrassa. Naureskelin siinä kätilölle että onpa ollut niin kamala pahoinvointi että neuvolassa kyselin jo onko siellä kaksi sikiötä, mutta ei kuulemma ollut. Kätilö naureskeli mukana, kunnes meni hiljaiseksi ja totesi että kyllä täällä on kaksoset :D

Näin meillä. Ylläri oli suuri, mutta sitäkin ihanampi.
Vauvat ovat kohta 3kk ikäiset <3
huomenna mulle siis tulee tasan 9 viikkoa =) ja varhais ultra meillä oli ihan viikkojen tarkastuksen takia kun en voinut viikoista olla täysin varma. mua nyt vaivaa tää juttu tosi paljon..aarg :D
 
Kaksosten äiti
Eli sinulla on seuraava virallinen ultra vasta parin, kolmen viikon päästä? Piiitkä on odottavan aika, heh.
Jos häiritsee nuin paljon, pitäiskö käydä uudelleen jossain hyvällä yksityisellä ultrassa? Tiedän tunteen :)

Tsemppiä..
 

Yhteistyössä