voi ei,nyt vasta tajusin ajatella et pitääkö häihin olla kortti?

hmmI
mä oon kans sellanen, että noi etikettisäännöt on aika hakusessa.. oon oppinu mm. sen että kukkia ei saa hääparille ilmeisesti viedä :ashamed: mutta jos oikeen läheinen olis toi hääpari niin tyylikkään kortin veisin. tiedä sitten onko pakollinen/'sallittu'.. ;)
 
No onhan se kortti hyvä olla, että hääparikin tietää, keneltä lahja on tullut. Jos lahjat siis jätetään jonnekin lahjapöydälle, eikä anneta hääparin käteen. Korttihan voi olla itsekin tehty, vaikka vain pieni kartonginpala, johon kiiltokuva ja teksti tms. Tärkeintä siinä on, että näkee keneltä lahja on tullut, kaikillehan on selvää kenelle lahja on tarkoitettu.
 
suprise
Alkuperäinen kirjoittaja hmmI:
mä oon kans sellanen, että noi etikettisäännöt on aika hakusessa.. oon oppinu mm. sen että kukkia ei saa hääparille ilmeisesti viedä :ashamed: mutta jos oikeen läheinen olis toi hääpari niin tyylikkään kortin veisin. tiedä sitten onko pakollinen/'sallittu'.. ;)
Joo, Suomessa ei kukkia parille. Me mentiin avioon sellaisessa maassa missä jokainen vieras toi kukkia. Oli melkoinen yllätys kun ei sellaiseen osannut varautua. Turhaan ostettiin hääpaikalle koristeeksi niitä, koska vieraiden kukilla olisi saanut helposti koristettua koko paikan.

Kortti on hyvä olla. Se jää myös parille muistoksi :)
 

Yhteistyössä