Hakutulokset

  1. W

    Jatkoa siihen tukijuttuun...

    Eli nyt olen soittanu liittoon sieltä tulee suoraan jatkohakemus kotiin työkkäriin soitin myöskin ja viikko aikaa käydä naama näytillä :kieh: saas kattoo mitä sanovat kun näkevät tämän pötsin ja tajuavat etten oo kauheen kauan työmarkkinoilla :o nyt vaan mietin et pitäsikös sanoo...
  2. W

    Mulla on moraalinen pulma!!! Kelan tuista....

    Olen siis jäämässä vanhempainvapaalle toukokuun viiminen päivä ja olen tähän asti luullut saavani saman hoitorahan kuin edellisestä lapsesta joka on siis alle 3 vuotias... no tänään selvisi etten saa koska tuolloin 2006 tehdyn päätöksen mukaan olen ollut työttömänä (ja saanut liiton...
  3. W

    Nettitilaus ellokselta?!?!?!

    joku kuka sitä touhua harrastaa??? olen tässä nyt muutaman päivän yrittänyt niin rekisteröityä kuin tilatakin kyseisestä puljusta jotain ja aina tulee ilmoitus virhe yritä uudelleen mutta missä virhe ja häh?!?!? sitä se ei kerro onko siis yleistäkin et ko sivu jumittaa ei toimi? ja sitten...
  4. W

    Tuliko muille aku tänään?

    no siinähän se kysymys nyt tuliki onkohan se jääny matkan varrelle vai menny naapurin lootaan?
  5. W

    Ongelma 8 v pojalle lahja

    ajatus tuli mahtaisko sen ikäiset tykätä rattikelkasta?!?! kyseessä pari kertaa vuodessa nähdään sukulaispoika eikä pää nyt oikeen keksi mitään järkevää ei kuulema lue ja pleikka pelejäkin on ihan riittävästi?
  6. W

    Aihetta kiitokseen!! Kaikki tänne

    Eli joulun kunniaksi pinoudutaan ja kiitetään ihan ketä vaan kuka on saanut sulle hyvän mielen sanoilla tai teoilla!! eikä tarvi tulla märehtimään huonoa onnea tai muuta tämä on positiivinen ketju ensin haluan kiittää erästä vanhempaa herrasmiestä antoi minulle parkkilipun pois lähtiessään...
  7. W

    Muutama kysymys Joulupuu-keräyksestä?

    Eli miten käytännössä toimii? voinko päättää nyt esim että ostan 5-7v pojalle paketin. Käyn ostamassa sen ja vien keräyspaikalle paketoituna, onko siellä puussa niitä lappuja? vai kirjoitetaanko paketin päälle et minkä ikäselle? ja sitten te ketkä turun alueella asutte onko ainoat...
  8. W

    Vatkasin sitten verta eilen

    Miehen vanhempien siat pistettiin kinkuiksi ja kun anopin olkapää on leikattu kyseinen veren vatkaus kunnia lankesi meikäläiselle. Ei niin paha kuin kuvittelin tuli hiukan mieleen kuin maalia olisi sekoitellut siinä kohtaa tosin kun alkoivat tyhjentää sisuskaluja meinas multakin tulla ylös :x...
  9. W

    Kymppi synttäreille tekemistä?

    eli tyttöjen kutsuista kysymys ja 2,5h aikaa syömistä nyt tietysti mutta muuten mitä pitäisi niille keksiä antakaas nyt hyviä vinkkejä oma pää tuksuttaa tyhjää :o
  10. W

    Kakkujen tekijät huom APUA!!!!!!!

    tarttis tehdä pari kappaletta marsipaanikakkuja mitä niihin kuuluu laittaa täytteeksi?!?!?!? ja huomautan nyt etten ole mikään kokki/kondiittori yli-innokas yrittäjä vain :o ja jos vielä kertoisitte millä sitä marsipaania voi koristella jollain suklaa kastikkeella?!?!?! joo pihalla...
  11. W

    Mitä marsipaanikakkuun täytteeksi?

    no siinähän se kysymys tulikin eli pitäisi tehdä pari kappaletta marsipaanikakkuja lasten synttäreille, mutta täytteet on hukassa nyt kyselenkin että mitäs olette pistäneet sinne väliin?
  12. W

    G: romanttisin asia mitä mies on sinulle tehnyt?

    ja tasapuolisuuden nimissä miehille mikä on romanttisin asia mitä olet naiselle tehnyt? :heart:
  13. W

    miksei näppäimistön numerokohta toimi?!?!?!?!?

    Mitä siis on tapahtunu? kirjaimet toimii ihan ok (niinkuin näkyy) :ashamed: mutta toi oikeessa reunassa olevat numerot ei.... eihän sillä sinällään niin väliä oo ku on noi numerot tossa päälläkin mutku on tottunut käyttämään noita ja jos tällä olisi joku kuka osais auttaa :whistle:

Yhteistyössä