Vatkasin sitten verta eilen

Miehen vanhempien siat pistettiin kinkuiksi ja kun anopin olkapää on leikattu kyseinen veren vatkaus kunnia lankesi meikäläiselle.
Ei niin paha kuin kuvittelin tuli hiukan mieleen kuin maalia olisi sekoitellut siinä kohtaa tosin kun alkoivat tyhjentää sisuskaluja meinas multakin tulla ylös :x ja päätin siirtyä takavasemmalle eli sisälle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Hyi kamala. Tuollasessa tilanteessa minua ei ois saanu lähellekään anoppilaa :snotty: Enkä kyllä huolisi edes syödä itse kasvatettua sikaa, tuntuis kamalalta vaikka muiden kasvattamaa sikaa syönkin :ashamed:
Minä taas juuri eilen mietin, että pitäisi olla itse kasvatettu sika joulukinkuksi, että tietäisi ettei sikaparan ole tarvinnut kärsiä.

Satuin näet katsomaan jokin aika sitten ohjelmaa, jossa näytettiin suomalaisesta sikalasta. Siinä sioilla oli haavoja ja vammoja, liikkumatilaa ei ollut juuri yhtään ja muutenkin olot aika kurjat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lammas:
Se haju on kyllä tosi muikea, kun sitä sikaa suolistetaan. Mistä mahtaakin johtua? Huh......
Kakastahan se... sama haju nousee ruumiinavauksessakin kun kalmo alkaa lämmetä kylmäkaapin jäljiltä. Vinkein haju kuitenkin tulee kalloa auki sahattaessa.
 
verilättyjä ainakin tekevät ja maksa ynnä muut otetaan talteen käyttävät siis lähes kaiken mikä käytettävissä on.
Yleensä jopa tekevät makkaraa ottavat suolet talteen siitä mä kyllä kohteliaasti kieltäytysin

hyvin kasvatettu siat olivat ja ihan hyvillä mielillä syön en vaan eilen katsonut lähemmin enkä muutenkaan käy niitä kattomassa kesällä kun saattaa tulla juuri tollanen reaktio etten söisi mut toisaalta aika normaalia mulle kun pienestä asti meillä kotonakin oli sikoja ja isä ne lahtas ennen joulua
 
vieras
Mulla ei tekis heikkoa. En pysty katsomaan sairasta/vammautunutta/muuten kärsivää eläintä ja eläimen lopettamisen katsominenkin kyseenalaista. Mutta kun henki on pois, jäljellä on vain pala lihaa, se ei enää kärsi tms.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ei tekis heikkoa. En pysty katsomaan sairasta/vammautunutta/muuten kärsivää eläintä ja eläimen lopettamisen katsominenkin kyseenalaista. Mutta kun henki on pois, jäljellä on vain pala lihaa, se ei enää kärsi tms.
Sama juttu. Hirvimetsällä kaadolla olo ei tee heikkoakaan, mutta ampumista en kestä katsoa.
Tää ei sitten koske omia lemmikkikoiria kuolleina...
 

Yhteistyössä