Aihetta kiitokseen!! Kaikki tänne

Eli joulun kunniaksi pinoudutaan ja kiitetään ihan ketä vaan kuka on saanut sulle hyvän mielen sanoilla tai teoilla!!

eikä tarvi tulla märehtimään huonoa onnea tai muuta tämä on positiivinen ketju

ensin haluan kiittää erästä vanhempaa herrasmiestä antoi minulle parkkilipun pois lähtiessään jolla sai olla kyseisellä paikalla seuraavaan aamuun ja toivotti vielä hyvät joulut päälle :xmas:
minä pistin lapun kiertoon kun itse lähdin pois kyseiseltä paikalta

ja toiseksi haluan kiittää sitä palstamammaa kuka viime viikolla täällä kertoi siitä walle testi asemasta että on gigantissa tarjouksella säästin huikean summan yhden pikku pojan joululahjassa

joten KIITOS!!! ja hyvää joulua kaikille
 
Tää on hyvä.

Kiitos ihanasta joululahjasta, joka kasvaa nyt massussani.

Kiitos niille ihanille tuntemattomille ihmisille jotka jaksavat antaa hymyn esim kaupassa.

Kiitos kaikille niille ihanille jotka tuolla hyvän mielen jouluketjussa haluaa auttaa muita.

Kiitos :heart:
 
vieras
Kiitos sille mukavalle nuorelle naiselle, joka antoi oman ilmapallonsa tyttärelleni, kun tämän ilmapallo otti ja puhkesi Kajaanin Sprinttihiihtokisoissa lokakuussa! Tyttö tuli tosi iloiseksi! Se ilmapallo kestikin vielä monta päivää.
 
upupa harmaana
Kiitos aviomiehelleni ja muulle perheelleni ihanasta vuodesta! Parin kuukauden päästä meitä on yksi enemmän ja olen onnellinen tiedosta, että tätä tulevaa rakastetaan jo nyt niin paljon.

Kiitos kouluni opettajille ja muulle henkilökunnalle, kun ovat ymmärtäneet ja auttaneet kurssi- ja yo-koeasioissa niin että saan lakin päähäni ajallaan.

Kiitos kaikille ihmisille, jotka jaksatte ajatella positiivisesti ja auttaa muita, se yksi hymy ventovieraalle kassajonossa saattaa pelastaa kyseisen ihmisen koko päivän.
 
Heidi
Mä kiitän ihanaa aviomiestäni, joka on jaksanut tukea, tsempata ja auttaa mua vaikeina aikoina. Olen aina tiennyt, että mulla on mahtava mies, mutta vasta nyt tajuan, miten mahtava... Rakkaalleni isot halit ja pusut!
 
SocialButterfly
Iso kiitos eräälle miespuoliselle ystävälleni..on ollut ihanaa tajuta että joku täällä maailmassa ajattelee ja tuntee asioista samoin kun minä..kanssasi on ollut kiva jutella :)
 

Yhteistyössä