G: romanttisin asia mitä mies on sinulle tehnyt?

Aika klassinen juttu, mutta kosi polvillaan vuosituhannen vaihtuessa toooodella upeassa ilotulituksen loisteessa =)

Enkä ikänä olis ajatellut että on niin koskettava tapahtuma, minä, joka ajattelin etten ikinä mene avioon :D
 
vieras
joskus nuorina oltiin festareilla ja multa varastettiin mun lempisandaaleista toinen (juu, älkää kysykö miksi vaan toinen... ). sandaalit oli ollu aika kalliit ja mä köyhänä opiskelijana itkin sitä kauan. jostain syystä jäi auton takakonttiin se yksinäinen sandaali pyörimään ja sieltä oli mies sen napannut, kiertänyt keskustan kaikki kenkäkaupat läpi jotta oli löytänyt tismalleen samanlaiset uudet. ne se sitten kiikutti mulle lahjapakettiin käärittynä. mua liikutti tää ihan älyttömästi ja musta se oli hirmu romanttista, vaikkakin kyse oli vaan sandaaleista. :D
 
En oo mikään romantiikan ystävä siinä mielin, etten tykkää mistään kynttilöistä ja semmosesta imelästä juurikaan...

Hmm..mieleen tulee miehen yllätys viime keväänä..Mies soitti varmistaakseen pääsenkö töistä klo 13 vai 14 (ei muistanut) eikä vastauksen saatuaan sanonut mitään muuta. Kun pääsin töistä, käveli autolle, jossa mieheni yllätyksekseni odotteli mua ruusupuskan ja pienen paketin kanssa..
Mies oli siisteissä vaatteissa ja ojensi mulle paketin ja kukat ja pyysi autoonsa. Paketissa oli kaula- ja rannekoru, joita olin salaa ihaillut joskus näyteikkunasta.
Mies piti muutaman tunnin vapaata kesken työpäivän, vei mut syömään ja vietettiin laatu-aikaa kaksin keskellä pääivää.
Lopulta mies meni takaisin töihin vielä muutamaks tunniks ja minä lähdin hakemaan lapset tarhasta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
En oo mikään romantiikan ystävä siinä mielin, etten tykkää mistään kynttilöistä ja semmosesta imelästä juurikaan...

Hmm..mieleen tulee miehen yllätys viime keväänä..Mies soitti varmistaakseen pääsenkö töistä klo 13 vai 14 (ei muistanut) eikä vastauksen saatuaan sanonut mitään muuta. Kun pääsin töistä, käveli autolle, jossa mieheni yllätyksekseni odotteli mua ruusupuskan ja pienen paketin kanssa..
Mies oli siisteissä vaatteissa ja ojensi mulle paketin ja kukat ja pyysi autoonsa. Paketissa oli kaula- ja rannekoru, joita olin salaa ihaillut joskus näyteikkunasta.
Mies piti muutaman tunnin vapaata kesken työpäivän, vei mut syömään ja vietettiin laatu-aikaa kaksin keskellä pääivää.
Lopulta mies meni takaisin töihin vielä muutamaks tunniks ja minä lähdin hakemaan lapset tarhasta.

Apua mikä unelmien prinssi!!!! :eek: :)
 
Rukoilijasirkka
Romanttisin... Ehkä se, kun se sanoi, että jos me erottas, se pitäis musta silti huolta ja maksais mun vuokran. :)

Odottelen tässä juuri jotain romanttisita elettä, ihan vinkki vaan, mies, jos satut lukemaan.
 

Yhteistyössä