Hakutulokset

  1. E

    Laittakaas kuvia teidän ulkoportaista!

    Pitäis päättää millaiset portaat tehdään talon pääsisäänkäynnin eteen? Netistä löytyy huonosti kuvia, joten voisitteko laittaa tänne kuvia omista portaistanne?
  2. E

    sekundaari lapsettomia?

    Hei! Löytyykö kohtalontovereita. Itsellä taustana pcos. Yllättävä luomuraskaus vuosi diagnoosista ja tästä raskaudesta siis esikoinen 06/2007. Nyt sitten on toista odotettu ja clomfem hoidotkin kokeiltu yli vuosi sitten.. Välillä rankkoja aikoja, kun ympärille syntyy paljon lapsia. Ja...
  3. E

    Herqules 3spin

    paljonko voisi vuoden vanhoista herqules 3 spin rattaista pyytää? mukaan tulee emmaljunga jalkapeite + 2 sadesuojaa. Todella vähän käytetyt. Lime-musta
  4. E

    joululahja työnantajalta?

    Eli tapaatteko saada lahjaa jouluna työnantajalta? Mitä olet saaneet? Mitä miehesi on saanut? ja mikä on ollut se mieluisin? Entäs karmein? Taas pitäisi ideroita löytyä et mitä laitettais..
  5. E

    raskausoireitako?

    Nippailut alavatsalla, yskiessä tai ponnistaessa vihlaisuja alavatsalla, pinna palaa tooosi herkästi, väsyttää.. tätä kestäny noin parisen viikkoa. Kuvittelenko vai voiko olla oireita raskaudesta? Ainut et mulla niin epämääräinen kierto etten tiedä oikein et millon ne menkat myöhässä, mut kp nyt...
  6. E

    paljonko maksoitte?

    Kodinkoneista? Siis kaikki uusiksi/ hankittuna uuteen kotiin? jääkaappi,pakastin, pesutorni, liesitaso, uuni, tiskikone, liesituuletin?
  7. E

    Hyväksi koettua luontaistuotetta nesteenpoistoon?

    Eli löytyiskö mitää hyväksi havaittua. Nestettä tuntuu kertyvän. Laihdutuksen oon alottanu mut ois nii ihana ku sais nuo liiat vedet liikkeelle. Ananasstrogia oon kokeillu...
  8. E

    Alusvaateliike kokkkola

    Onko kellään kokemuksia? Osaako sanoo sattuisko siellä oleen ny mitää alennuksia?
  9. E

    Voiko ihminen olla valeraskaana?

    Alan jo kohta epäillä olevani. Kaks vuotta ollaan vauvaa yritetty ja syytä sekundaariseenlapsettomuuteenkin on löytynyt (meillä on yksi lapsi). Nyt sit mennään kieropäivillä 39 ja olen tuntevinani raskausoireita. Hajut tekee pahaa, väsyttää ja aamupäivisin kuvottaa. Kierto on todella...
  10. E

    viikonloppu lomakohteita?

    Elikäs löytyisikö hyviä lomakohteita pitkän viikonlopun viettoon? ja mieluusti siis tän maanrajojen ulkopuolelta...
  11. E

    pph palkka peruspalvelukuntayhtymä kalliossa?

    Elikäs osaako joku sanoa mitä se palkka aloittavalla hoitajalla olisi? Entäs yksityisenä?
  12. E

    Mitä lahjaksi perhepäivähoitajalle

    Mitä voisi viedä lahjaksi kesäloman alkaessa meidän aivan ihanalle perhepäivähoitajalle? Joululoman alkaessa vietiin kukkia joten nyt sit vois jotain muuta...
  13. E

    munatorvien aukiolotutkimus ja simenneste analyysi

    Kokemuksia ko tutkimuksista. ilmoitusta tutkimusten ajankohdasta ootellaan. Jännittää. Lääkärin kanssa asiasta ei puhelimessa sen enempää keskusteltu ku et ilmoitti olevansa sitä mieltä et niihin tutkimuksiin ryhdytään. Sanoi myös et lähettävät ajat kirjeitse kotiin.
  14. E

    Kenenkään lapsettomuutta tutkittu/hoidettu Oulaskankaalla?

    Mietin mitä tuolla asialle pystyvät tekemään. Tai siis et mihin kaikkeen heillä on resurssit? Vuosi sitten itselleni siellä aloitettiin clomifem hoito ja tänään olin sinne yhteydessä kun raskaana en ole. Aikoivat lähettää ajan munajohtimien aukiolotutkinmukseen ja miehellle...
  15. E

    OYS lapsettomuusklinikka

    Löytyisikö kokemuksia OYS lapsettomuusklinikasta. Odoton parasta aikaa puhelua lääkäriltä. tarkoitus olisi ko paikkaan kysellä lähetettä. OAS naistentautien poliklinikalla aloitettiin minulle vuosi sitten clomit ja tulosta eivät ole tuottaneet. Nyt siis aika kai siirtyä eteenpäin. Millaiset...
  16. E

    niitä äitienpäivä lahjoja...

    Nyt ideoita kehiin mitä vois laittaa isomummoille äitienpäivälahjaksi?
  17. E

    mitä päälle ristiäisiin?

    Kummitytön ristiäiset olisivat toukokuussa. Nyt sit iski paniikki et mitä ihmettä tällainen isokokoinen laittaa kevät ristiäisiin päälle.. Ehdotuksia? vinkkejä mistä löytyisi isojakin kokoja?
  18. E

    Mitäs nyt pitäs tehä? pco,clomit,vailinainen hoito?

    Mitäs pitäis nyt sit tehä.. Eli vinkkejä kaipailisin tilanteeseen... Olen saanut pco diagnoosin vuonna 2005. Tuolloin asiaa ei sen koommin hoidettu. Ylipainoa ja hirsuitismia löytyy runsaasti. Kuukautiskierto erittäin epämääräinen.. Tulin kuitenkin raskaaksi. Tyttö syntyi 2007. Synnytyksen...
  19. E

    Hyvä kampaamo Ylivieskasta?

    Eli etsiskelen hyvää kampaamoa ylivieskan alueelta. Tykkään antaa kampaajalle vapaat kädet ja toivon että silloin myös tapahtuu.. Kaipaankin siis kampaamoa jossa kampaaja uskaltaa ottaa haasteen vastaan. Vakkari kampaajani on tällainen, mutta nyt hätä meinaa tulla ku aikaa ei saanu peruutetun...
  20. E

    onkos kellään...

    omassa saunassaan lämmönlähteenä ikikiuasta? Tai kokemusta ko kiukaan löylyistä....

Yhteistyössä