Hakutulokset

  1. V

    Netin OVISTESTIT?kokemuksianne.

    mistä netistä kannattais tiltata ovistestejä? missä ne ovat parhaita? kertokaa kokemuksistanne!
  2. V

    PILLEREIDEN LOPETUKSEN JÄLKEEN-oksettaa jne.. TAVALLINEN OIRE!

    Oletteko kuulleet ja onko teillä kokemusta siitä, että pillereiden lopetuksen jälkeen on normaalia etova olo, nippailu jne.. Kun luin jostain, että sitä voi jatkua useitakin kuukausia kierron tietyssä vaiheessa... mä käytin pillereitä noin 1,5 kk ja sitten päätimme miehen kanssa aloittaa...
  3. V

    -

    -
  4. V

    OVIKSEN JÄLKEEN LIMAA??KOKEMUKSIA

    mulla tais olla ovis viikko sitten to tai pe.oireista päätellen. Tänään ja eilen valkovuoto on runsaantunut paljon (oviksen jälkeen ollu kuivia päiviä) ja sitä tuntuu oikein lorahtelevan housuihin. Onko muilla samaa vaivaa? kokoajan luulen että tulee housuihin jotain ihan muuta, kuten täti...
  5. V

    onko sinua palellut oviksen aikana/jälkeen??

    mulla kenties oli ovis tossa viikonlopun tietämillä, ainakin jomotuksista päätellen. siitä asti mua on paleltanut, ja nytkin täällä hytisen kun on niin kauhean kylmä. lämpöä on melkein 37. yleensä mulla on jotai 35.8 ruumiinlämpö. onko teillä muilla oviksen aikana ja sen jälkeen palelua...
  6. V

    paleleeko muilla oviksen aikana/jälkeen?

    mulla kenties oli ovis tossa viikonlopun tietämillä, ainakin jomotuksista päätellen. siitä asti mua on paleltanut, ja nytkin täällä hytisen kun on niin kauhean kylmä. lämpöä on melkein 37. yleensä mulla on jotai 35.8 ruumiinlämpö. onko teillä muilla oviksen aikana ja sen jälkeen palelua...
  7. V

    onko sinulla ollut keskenmenoa?

    hei kaikille! olen aika uusi palstailija, ja kirjotellut enemmän tuonne vauvakuumeilijoihin. minulla on endometrioosi. tulin luomusti raskaaksi ja raskaus keskeytyi toisella raskauskolmanneksella. eli rv 14+2, kehitys oli pysähtynyt siinä rv 13-14 kieppeillä.. Olisinkin kysynyt, että onko...
  8. V

    ENDOLAISET, mistä tunnistatte OVULOIVANNE??

    Laitoin tonne odotuspuolellekin saman viestin. Endometrioosia sairastavat, miten tunnistatte/olette tunnistaneet ovulaation?? Itselläni oli perjantaina ja torstaina pahat alavatsa- ja tärinäkivut ja limaa erittyi. Olikohan se ovisoire, kun vatsaan ei juurikaan muuten koske, vaikka endoa...
  9. V

    ENDOLAISET, mistä tunnistatte OVULAATION???

    Laitoin tonne odotuspuolellekin saman viestin. Endometrioosia sairastavat, miten tunnistatte/olette tunnistaneet ovulaation?? Itselläni oli perjantaina ja torstaina pahat alavatsa- ja tärinäkivut ja limaa erittyi. Olikohan se ovisoire, kun vatsaan ei juurikaan muuten koske, vaikka endoa...
  10. V

    Endolaiset, mistä olette tunnistaneet OVULAATION??

    Endometrioosia sairastavat, miten tunnistatte/olette tunnistaneet ovulaation?? Itselläni oli perjantaina ja torstaina pahat alavatsa- ja tärinäkivut ja limaa erittyi. Olikohan se ovisoire, kun vatsaan ei juurikaan muuten koske, vaikka endoa on??? Ja missä vaiheessa ovis on ollut? olimme...
  11. V

    Keskenmenon kokeneet -lukekaas tää

    mulla oli keskenmeno maaliskuussa, rv 15. kävin gynellä tuossa huhtikuun aikana, ja hän totesi, että kroppani on palautunut hyvin ja uutta raskauttaa saa yrittää. kahdet kuukautisetkin ovat tulleet jo, eli hormonitoiminta alkoi nopasti toimimaan. mutta nyt olen tässä viikon odotellut...
  12. V

    -tyhjä

    -
  13. V

    Oviksesta ja tärppiajasta!

    Niin, tossahan toi kyssäri tulikin! :) Eli, tarvis saada tietää, kuinka kauvan "ovulaatio" kestää, ja milloin siis tulis pupuilla mahdollista tärppiä ajatellen... eilen alkoi illalla munasarjoissa jomotus, joka jatkuu tänään..eli olen vähän miettinyt, että ehkä nyt on ovulaatio menossa, mutta...

Yhteistyössä