PILLEREIDEN LOPETUKSEN JÄLKEEN-oksettaa jne.. TAVALLINEN OIRE!

Oletteko kuulleet ja onko teillä kokemusta siitä, että pillereiden lopetuksen jälkeen on normaalia etova olo, nippailu jne..
Kun luin jostain, että sitä voi jatkua useitakin kuukausia kierron tietyssä vaiheessa...
mä käytin pillereitä noin 1,5 kk ja sitten päätimme miehen kanssa aloittaa uudelleen yrittäminen. nyt kuukautisista on aikaa jo 6 viikkoa eikä niitä näy. alavatsaa juilii kyllä nyt enteilevästi, ja valkovuotoa on runsaasti.. on vähän huonoa oloa.. niin, tätäpä tätä! mistä olisin voinut tietää, että tämä on ihan normaali oire pillereiden lopetuksen jälkeen..
luulin että olen raskaana. ja nyt olen todella pettynyt!!! :( itken.
:headwall: <--tämä kuvastaa tunteitani!

miksi meille ei tule vauvaa ja kaikille muille tulee!!!!!
Nyt minun täytyy lopettaa tämä pohtiminen ja jaarittelu, koska en kohta ole enää tolpillani, jos jatkan tätä rataa vauvasta haaveilua.
Mutta ajattelin kertoa tämän, koska itse putosin niiiiiiiiiiiin kauheeen korkeelta, ja tosi lujaa :( Toivon, että teille muille ei kävisi samoin. tää ei ollu yhtää kivaa.
 
Iso jaksuhalaus sinulle :hug:
Älähän kuitenkaan menetä vielä toivoasi :hug:

Tuosta pahasta olosta ehkäisyn jälkeen...mulle kävi ihan samalla tavalla. Lopetin ehkäisyrenkaan tässä hiljattain ja todellakin mulla on ollut pahoinvointia ,nippailuja ja menkkamaista jomotusta, rinnatkin arat ja turpeammat (mikä ei oo tietty yhtään huono juttu ;) ). Lisäksi mulla on ollut jatkuvaa vuotoa nyt 3tta viikkoa :headwall: Hormoonitoiminta siis aivan päin persettä :kieh:
Kun saisi tämän oman kroppansa toimimaan niin olisi raskautuminenkin helpompaa.

Plussatuulia puhaltelen sinne sinulle :whistle:
 
älä huoli vivian80. samalla linjalla ollaan, tänään kuulin veritestin tuloksen joka oli nega. ja voi niitä oireita mitä minulla olikaan. nyt vaan *ituttaa tilanne, kun täytyy jäädä odottamaan koska ferrari kaartaa pihaan. nyt kp38 menossa pillereiden lopetuksen jälkeen (9vuotta). ei me ainoita olla joilla ei tärppää heti. sitä lasta kun ei toivomalla mahaan saa, vaikka kuinka yrittäisi. itseänikin harmittaa, vaikka osasin kyllä jo varustautua siihen että negahan se tulee olemaan.
 
:hug:
Mäkin lopetin pillerit (3 vuoden jälkeen) maaliskuun loppupuolella, ja olin varma että tärppäs heti.. Oireita oli vaikka millä mitalla, rinnat oli arat, oli pahoinvointia ja ennen kaikkea varma tunne raskautumisesta.. Mut ei.. Nyt on yk 3 menossa ja eilen testi näytti negaa eli täti tuloillaan.. Mäki joka kerta toivon niin kovasti et olis onnistunu mut toistaseksi ei oo yritys tuottanu tulosta.. Voimia sulle ja plussaonnea meille kaikille!!! :heart:
 
kiitti teille valtavasti ymmärryksestä :) ei mulla oikeasti nuin paha mieli ole mitä ylempää vois ymmärtää, mutta ärsyttää valtavasti..
mutta puhallamme kaikille plussatuulia ja toivomme että plussia tulisi kaikille sitä kovasti kovasti haluaville :))
 
Roxy lady: pillereiden jälkimaininkeja luulisin, jos ei plussaa ole testit näyttäneet. Itse lopetin n. kolme kuukautta sitten pillerit ja edelleen on etova olo tietyssä kierron vaiheessa, tälläkin hetkellä. Tyhjennysvuodon jälkeen mun rinnat kasvoi ihan hugeiksi + nännit turposi, olin todella itkuherkkä, ruoka etoi aina aamulla, alamahaa jomotti etc. Parit raskaustestit tuli tehtyä. Negat tuli molemmista, ja menkat alkoikin sit kp:llä 49. Nyt on menossa kp 37 ja samoja oireita on ollut tälläkin kertaa, mutta hieman lievempinä. Vaikka raskauteen en usko, niin onhan asia pitänyt varmistaa tuhlaamalla pari testiä :LOL: Ekasta tuli tosin haamu, mutta toisesta sit selvä nega. Ensi viikolla varmaan testailen uudestaan, jos menkkoja ei kuulu.

Et sellasta täällä suunnassa.
 
se tässä jut on, kun nyt omalla kohdallani voi olla kyse kummasta vaan--Katsokaas kun juuri täsmälleen ovikseni aikaan ehkäisy (kumi) petti JA kunnolla. Oireet ovat olleet siitä asti, eivät aiemmin. Ja toisaalta kyse voi myös olla pillereiden jälkimainingeista, koska 2vkoa ennen mahd. hedelmöittymistä lopetin ne. JA VIELÄ kyse voi myös olla hormoonitoimintaa tasapainoittavasta homeopaattisesta lääkkeestä jonka sain pillereiden lopetuksen aikaan. Myöhemmin kuulin että tämä k.o tuote on "helposti raskaaksi tekevä". Näillä sanoilla homeopaattini siis sanoi MYÖHEMMIN! En oikein ymmärrä...

No, niin tai näin. Jos olen raskaana, olisin onnellinen, mutta jos en vähän pettynyt, mutta sen jälkeen ehkä helpottunut..Kun vaan tietäisi mikä on niin osaisi suhtautua. Puuh.. kaikkia pillerihöyryjä tässä sotkemassa :LOL: nyt kp on 25/26-30, ja viime testi oli nega jonka tein halpis marketti testillä tiistai aamuna.
 
^ Tuo on kuin minun kirjoittamaani :wave:
Mulla myös testi nega joten ite en edes enää usko olevani raskaana. Mutta melkosen kypsää tämä on jos kuukausitolkulla saa tälläisistä valeraskausoireista kärsiä :kieh:
Mulla kp 32 enkä tosiaan tiedä miten pitkäksi tämä kierto nyt venyy |O
 

Yhteistyössä