Keskenmenon kokeneet -lukekaas tää

mulla oli keskenmeno maaliskuussa, rv 15. kävin gynellä tuossa huhtikuun aikana, ja hän totesi, että kroppani on palautunut hyvin ja uutta raskauttaa saa yrittää. kahdet kuukautisetkin ovat tulleet jo, eli hormonitoiminta alkoi nopasti toimimaan. mutta nyt olen tässä viikon odotellut kuukautisia, eikä niitä kuulu ei näy.
Onko normaalia, että kierto voi heitellä näin keskenmenon jälkeen, yleensä mulla on ollu aika "säännöllinen " kierto?

Olen ihmetellyt sitäkin tässä parin viikon ajan, kun alavatsaani on alkanut nipistelemään. Onko tämä normaali keskenmenon jälkeinen tuntemus?

Rinnat ehti tuossa keskenmenon jälkee palautua aika hyvin entisillee, kun ne aika paljon kasvo, mutta nyt on mies alkanut sanoo, että mun rinnat ois taas kasvanu. oon itekki sen kyllä huomannu, että jotai muutosta on tullu, mut en sit tiedä...

Nooh, näistä ja muistakin oireista sitten ajattelin, että nehän voivat olla myös raskausoireita ja varmistin asian, ja testi näytti eilen negatiivista. (viime raskaudessanikin kyllä oireet olivat olleet useita viikkoja ja kuukautiset myöhässä pari viikkoo, ennenkuin plussasin, mutta nyt en silti millään voi uskoa, että olisin raskaana näin pian, kun eihän tässä ole ehditty yrittämäänkään vielä kunnolla). Ei olla miehen kanssa edes ehditty haaveilla uudesta vauvasta, kun ollaan surtu menetettyä lasta ja tässä on ollut niin paljon kiireitä, kun kesä tulee jne.

Kommentoikaas näitä mun juttuja ja sit kertokaa mielellään omista "oireista" keskenmenon jälkeen, ja varsinki niistä tuntemuksista, mitä on ollu ekojen kuukautisten jälkeen.
(eikö se niin oo, että ku ekat menkat tulee keskenmenon jälkeen, et siihen mennessä on viimeistään kroppa palautunu)

 
Minulla oli keskenmeno (todennäköisesti kohdun ulkopuolinen raskaus) pari vuotta sitten rv 7plus, ja minulla kierto meni sekaisin sen jälkeen. Aluksi vaikutti, että menkat tulee ihan ookoo, mutta sitten ne alkoivat heitellä, tuli sivuvuotoja ja olemattomia menkkoja, ja menkkoja heti sellaisten perään.

Sain Terolutit, ja kierto normalisoitui pariksi kuuksi, ja sitten tulinkin taas raskaaksi. Suosittelen olemaan yhteydessä lääkäriin, ja varmistamaan heti, onko kyseessä raskaus vai sekainen hormonitoiminta. Pääset nopeammin normaalirytmiin, jos vika on siinä, ja taas toisaalta iloiset plussauutiset ovat aina kivoja kuulla...

Mulla sekainen hormonitoiminta vaikutti koko kehoon.
 
mulla helmikuun rv 13 keskenmeno on sekoittanut kierron hyvin. ennen oli tosi säännölliset, päivän tarkat.
nyt alkaa miten sattuu, kierto pidentynyt, en huomaa ovista niin hyvin kuin ennen, menkat pidentyneet 2-5 päivällä, ihme tuhruttelua ja ennen tuli "puhaltamalla" raskaaksi- toisin nyt :ashamed: :|
sinulle :hug: ja toivotaan että selviää pian onko vauvaa vai mitä
 
Mulla taasen on sellainen tilanne, että kakkosen yritys päättyi spontaaniin km rv 8 joulukuussa. Kierto mulla on ollut siitä lähtien tosi tasainen 27-29 pvää, mutta ekaa kertaa elämässäni olen sen jälkeen tuntenut oviksen selkeästi paineen tunteena sekä pienenä kipuna. Lisäksi mulla on ollut yökkäilyä kuukautisten aikaan ja vähän ennen. Tämä yökkäily tosin on loppunut pari kk sitten. Sekä eka että tää toinen ovat alkaneet suht helposti, 3. kierrosta, mutta nyt km jälkeen ei vaan tärppää. Olen yrittänyt löytää kohtalontovereita, joilla olisi ollut samanmoisia tuntemuksia ja komemuksia. Löytyisikö täältä ketään? Onko jotain, mitä voisin tehdä vai pitääkö vain malttaa odottaa? Gynen mukaan kaikki on ok.
 
noiden teidän juttujennekaan perusteellakaan en kyllä yhtään usko, että voisin olla raskaana. no, ei se mikään suuri pettymyskään ole, koska en kokoaikana ole niin suureen hyvään uskonut omalle kohdalleni. Uskon, että menee varmasti kauan aikaa, ennekuin tulen raskaaksi.
Inhottavaa, kun ne kuukautiset eivät tule, on epätoivoinen olo, tuntuu että turha edes yrittää. jos kerran kuukautisetkaan ei tuu, niin en varmaan voi edes ovuloida. ehkä menen lääkärin pakeille tässä pikkuhiljaa. yleensä tiedän, milloin ovuloin, lrunsaista imoista päätellen, mutta keskenmenon jälkeen en ole kuin kerran tuntenut oviksen ja sen jälkeen ei kyllä menkkojakaan ole tullut. ehkä tämä keskenmeno on pilannut hormonitoimintani... :(
ajattelin, että voisin viikon verran odottaa vielä, ja jos sitä tätiä ei näy, niin menen gynelle.
Alamahaa on alkanut juilimaan, vatsalla on paineen tunnetta, pissattaa... kyse on varmastikkin taas endometrioosista, joka lähtee jylläämään nyt kovalla vauhdilla uudemman kerran, jos en pian saa keltarauhashormonia.. ahdistavaa.. miksi kaikki on välillä niin vaikeaa, ihan niinkuin tässä ei olisi tarpeeksi kärsittävää keskenmenon vuoksi...
Onko teillä kokemusta Teroluteista?? sillä varmaan sais menkat "toimimaan"... haluaisin pian tulla raskaaksi, sillä en kestä jos tuo endo taas valtaa minut :(

anteeks kauheet valitukset, mutta kyllästyttää välillä kun kaikki niin vaikeeta. tämä helpottaa suuresti, kun saa purkaa ajatuksia.
 

Yhteistyössä