Hakutulokset

  1. T

    Disflatyl-tippojen lopettaminen

    Missä vaiheessa olette lopettanut disflatyl tipat ? 3 kk?
  2. T

    Limainen uloste

    Onko limainen uloste aina merkki allergiasta? Meillä plikalla vatsanväänteitä ja ollaan annettu jo jonkun aikaa disflatyliä, helpottanut kyllä. Mutta siis mitä mieltä ootte?
  3. T

    Synnärille aina yöllä?

    Heip kaikki, ajattelin kysellä vaikka galluppi muodossa seuraavaa: tuntuu että monilla alkaa synnytyssupparit/vedet menee yöllä ts. sairaalaan lähtö tapahtuut yöllä. Olisi kiva kuulla myös niitä ihan päiväsaikaan alkavia synnytyksiä? Mielenkiinnosta vaan siis utelen :D Tänks.
  4. T

    Joulutorttujen täyte luumuhillon tilalle

    Hei, mitä muuta voisi laittaa joulutortttujen täytteeksi kuin luumuhilloa? Oisko kukaan koittanu jotain muuta ? Ideoita kaipailen :p
  5. T

    limatulpasta vaihteeksi

    Ensikertalaisena (siis synnytystä aatellen :laugh: ) kyselen että mites onko se limatulppa aina bongattavissa? Ja mitäs sitten kun tai jos sen bongaa ? Kiitos jos viihtii joku valasta :whistle:
  6. T

    synnytyksen ajankohta perimäriippuvainen?

    Heippa. Onko teillä tietoa onko synnytyksen ajankohta perimäriippuvainen? Ts. jos äidilläsi on mennyt yli niin onko todennäköistä että myös sinulla menee? Äidilläni kaikki 3 raskautta menneet yli ts. käynnistetty niin mietinpä vaan tässä miten miun käy :D Ja olen kuullut yhtä ja...
  7. T

    Jumalaton päänsärky

    Kaipaisin apuja järkkyyn päänsärkyyn jota jatkunut muutama päivä. Olen kärsinyt vuosia migreenistä ja nyt 15.viikolla pääkipu vaikuttaisi migreenisäryltä. Ei ole panadolista ollut apua. Tuntuu että vasen ohimo räjähtää... :'( Olo on aika ikävä. Onko muilla tällasta ollut ? Yritän venytellä...
  8. T

    Maspalomas

    Mikäs tuolla Maspalomasissa on vaippojen saatavuus ? tai yleensä Inglesin alueella ? Ottaako kotoa mukaan vai ostaako sieltä ??
  9. T

    vinkki kenellä haavoja nänneissä

    Haluan jakaa nyt hyvän vinkin. Minulla on ollut haavaumia nänneissä ja olen laittanut joka syötön jälkeen CERIDAL nimistä öljyä. Se on todellakin auttanut!!!!!!!! kun Bepanthen ja Lansinoh ei auttanut. Bepanthen myöskin pahensi haavoja kun rinnoissa oli sammas.Olen muualta myös kuullut ettei...
  10. T

    Apua! Mun lapsi aloitta perhepäivähoidon viikon päästä!!!

    Mä olen ihan paniikissa. tänään oltiin tutustumassa ja siellä oli kaksi isompaa lasta, poikia 3 vee. Ne töni mun pientä poikaa ja ei yhtään varonu sitä. (poika vähän päälle 1vee). Miten se tulee pärjää siellä rajussa maailmassa????Ja se hoitaja.... se ei edes kunnolla komentanu niitä... mitä te...
  11. T

    Trip Trap

    Mistäköhän löytys helsingistä halavalla?? Ei tartte olla aito vaan käy muunnelmakin?? Oisko kellään tietua??
  12. T

    kokemuksia marvelon pillereistä?

    Onko sivuvaikutuksia ja mitä?
  13. T

    onko sellasia pillereitä

    joita voi syyä kokoajan ja muutama tauko vuojesa ja menkat vaan silloin?
  14. T

    Terveisiä Kreetalta!

    Viime viikonloppuna kotiuduimme, ja tässä vähän matkakertomusta. Jotkut ainakin silloin aiemmin kyselivät... Olimme siis Plataniaksessa, hotelli Menia Garden. Olen tosi tyytyväinen hotelliin. Ystävällinen henkilökunta ja hyvä palvelu. Hotelli on rannalla, joten helppo kipaista hotellihuoneeseen...
  15. T

    Vauvanruuat Kreetalla?

    Ollaan lähdössä ensi kuun lopulla Plataniakseen puolivuotiaan tyttäremme kanssa. Mietin tässä mitä viedä mukana. Soseita tuskin tarvii, eiköhän ne ole ihan hyviä ja syömäkelpoisia sielläkin? Vaan entä Tuttelit tm äidinmaidonkorvikkeet? Tosin imetän vielä, mutta varmuuden vuoksi on kai hyvä...
  16. T

    cerazette

    minulle sanottiin että kyseiset pillerit sopivat imetyksen aikaan. niitä täällä määrätään.muuta ehkäisyä suositteli imetyksen jälkeen. kertokaas kokemuksia? kuinka pian synnytyksestä aloititte? jne.
  17. T

    cerazette

    minulle sanottiin että kyseiset pillerit sopivat imetyksen aikaan. niitä täällä määrätään.muuta ehkäisyä suositteli imetyksen jälkeen. kertokaas kokemuksia? kuinka pian synnytyksestä aloititte? jne.
  18. T

    Kokemuksia käynnistämisestä?

    Kenellä olisi kokemuksia käynnistämisestä; kuinka homma etenee? Ensin kai annetaan jotain kohdunsuuta pehmentävää lääkettä, entä siitä sitten? Ja kuinka kauan keskimäärin homma kestää, toki yksilöllistähän sekin kai on... Itse odottelen kyseistä toimenpidettä muutaman päivän päästä, ellei...

Yhteistyössä