Synnärille aina yöllä?

Heip kaikki, ajattelin kysellä vaikka galluppi muodossa seuraavaa: tuntuu että monilla alkaa synnytyssupparit/vedet menee yöllä ts. sairaalaan lähtö tapahtuut yöllä. Olisi kiva kuulla myös niitä ihan päiväsaikaan alkavia synnytyksiä? Mielenkiinnosta vaan siis utelen :D Tänks.
 
Esikoisen syntyessä vedet menivät aamulla klo:8.00 ja sairaalaan mentiin 14-15.00 välisenä aikana. Poika syntyi seuraavana päivänä klo:22.32.
Toisessa synnytyksessä supistukset alkoivat klo:3.00 yöllä,sairaalaan menin aamulla 7-8.00 aikaan ja tyttö syntyi klo:16.45. =)
 
Tosiaan, kahdesti (eli molemmill akerroilla) on mulla synnytys alkanut yöllä. Esikoisesta meni vedet klo 3.15, tuntia myöhemmin olin synnärillä. Syntyi 16.30. Tokasta en ehditinyt nukataa kunnolla illalla ennekuin supparit puolilta öin alkoi. Muistaakseni kolmen pintaan olin jo ihan varma että tosi kyseessä. Sairaalassa oltiin 8.30, tyttö maailmassa klo 13. Kummallakin kerralla olen ollut sopivasti "ylikierroksilla", eli hyvin olen jaksanut synnytyksen vaikka yöunet jäänyt puutteelisiksi. Tokan synnytyksen jälkeen nukuin yöllä niin sikeästi että näin jopa unia! (tätä olin todella yllättynyt, periteisesti nukun aina tosin huonosti vieraassa paikassa). Täytyy kai jo valmistautua siihen että kolmaskin synntys alkaa yöllä :)
 
Mulla toisen lapsen syntymä alkoi aamulla, olin just heränny kun rupesi ensiksi jomottelemaan vatsasta, vähän sen jälkeen alkoi supistelemaan ja muistaakseni sitten kuuden aikaan illallamentiin sairaalaan, muut synnytykset on alkaneet yöllä.
 
Mulla ekassa synnytyksessä alkoi supistukset yöllä klo 2.00 ja sairaalaan menin klo 11.00 aamulla ja tyttö syntyi samana päivänä klo 14.50.
Toisessa mulla alkoi supistukset klo 13.00 ja sairaalaan menin klo 16.42 ja tyttö synty klo 16.52.
Kolmannessa supistukset alko klo 13.00 ja sairaalaan menin klo 14.30 ja tyttö synty klo 15.40..saas nähä miten tää neljäs synnytys sitte alkaa..
 
Mulla alkoi lapsivettä tihkuttaa yöllä puoli neljän maissa ja mietoja supistuksia alkoi tulemaan, mutta sairaalaan menin aamulla kahdeksan jälkeen. Poika syntyi vasta seuraavan vuorokauden puolella yöllä yhden maissa.
 
kirsuli, taisipa se olla niin, että kylkeä kääntäessä puoli unessa havahduin kun jotain lorahti vähän housuun...Mulla oli korkea vedenmeno eli kaikki vedet eivät tulleet kerralla vaan tihkutteli sitten pitkin päivää vähän kerrallaan.
 
mulla alkoi säännölliset supistukset keskiyöllä,mutta olivat kipeitä vasta aamupäivällä,sairaalaann ei pidetty kiirettä,koitettiin ennen neljän iltapäiväruuhkaa ehtiä lähtemään,matkalla pysähdyttiin vielä supermarkettiin eväitä ostaa.lapsi syntyi vasta neljältä seuraavana yönä.

että hidas oli eteneminen ja kesti kauan.
 
Minulla alkoi kummatkin synnytykset niin että lapsivettä alkoi tulla lorahduksina ja noin puoli tuntia ekasta lorahduksesta alkoivat supistukset. Kumpikaan ei yöllä. Ensimmäisellä kerralla klo 7.55 eka veden lorahdus ja toisella klo 11.55. Esikoinen syntyi seuraavana yönä klo 1.22 ja kuopus samana päivänä klo 16.55.
 
Esikoinen: Heräsin supistuksiin klo 5 aikaan aamuyöllä. Tyttö syntyi klo 9.02.
Toinen: Heräsin supistuksiin klo 3 aikaan ja tyttö syntyi klo 5.09.
Kolmas: Heräsin supistuksiin klo 2 jälkeen. Poika syntyi klo 4.14.
Nelonen: Heräsin pariin supistukseen ja lapsiveden lorahdukseen klo 7 aikaan. Poika syntyi klo 8.21.
 
Heräsin aamuyöllä 4.30 kun maha alkoi toimimaan, lapsivedet meni 5.30 ja sen jälkeen supparit alkoivat 2min välein heti säännöllisinä. sairaalassa oltiin 6 pintaa ja ponnistusvaihe alkoi klo. 11 ja ihana rakas typymme syntyi :heart:

Eli aamuyöllä täälläkin ne tosi toimet alkoivat. Nyt rv 14+5 ja synnytystä jo odottelen innolla
;)
 
1. supparit alkoivat puolenyön jälkeen, lapsi syntyi vähän ennen yhdeksää
2. heräsin supistukseen aamulla n. 5.30, lapsi syntyi 10.13.

Kakkonen antoi siis äipän nukkua koko yön ja kerätä voimia, esikoinen puolestaan oli "kiusannut" jo koko edellisen päivän ja valvotti vielä sitten yönkin :D
 
Mulla ekassa supistukset alkoivat kymmenen aikaan aikaa aamulla, hyvin nukutun yön jälkeen. Tyttö syntyi sit vahän vaille viisi. Pojan aikaan supistukset alkoi yhdentoista aikoihin päivällä ja maailmassa oli neljän jälkeen.Jälleen olin nukkunu hyvin yön, ei tietoakaan et synnytys alkaisi. Molemmat siis käynnistyneet ja syntyneet päivällä. Saa nähdä miten kolmosen käy kun vikoja viikkoja tässä viedään.
 
Kimppa
Esikoinen: Lapsivedet menivät aamulla kun olin nousemassa sängystä. Klo 8 olimme sairaalassa.

Kakkonen: Supistukset alkoivat illalla kun olin menossa nukkumaan yhdeksän kymmenen maissa. Matkalla sairaalaan meni vedet. Vauva syntyi puolenyön jälkeen.
 
kaksi poikaa synnytetty eikä kummastakaan olla jouduttu yöllä lähtemään sairaalaan.
Esikoinen syntyi klo 14 (lähdettiin aamulla klo 8), kuopuksesta oltiin sairaalassa klo 19.30 ja poika oli kainalossa klo 23
 
Esikoisesta sairaalaan aamuyöllä klo 04.30 ja tyttö syntyi vasta 1½vuorkauden päästä eli seuraavana iltana klo 21.29 :heart:

Kuopuksesta vedet meni kotona yöllä 01.30 ja tyttö syntyi aamupäivällä 10.37 :heart:
 
mulla alkoi supparit 2:n maissa yöllä,epäsäännöllisinä.
sitten n.puoli 5n aikaan alkoi tulla todella kovat supistukset,vielä kuitenkin kotona odottelin ja "kärvistelin" kun ei säännöllisiä.
aamu 6lta sit oli säännölliset välit ja lähdettiin synnärille,
vedet meni 12.35 ja poika syntyi klo:15.16 :heart:
 
esikosta lapsivetta tihkui 03 yolla, 9.30 syntyi
2. 01 yolla suppareilla alkoi ja 05.05 syntyi
3. 08 alkoi supparit ja 11.55 syntyi
4. kaynnistettiin tipalla 7.30 ja 9.15 syntyi
5. meni vedet 04.30 ja 9.20 syntyi
 

Yhteistyössä