Hakutulokset

  1. T

    rasvaprosentti

    Heippa! Olen 175 cm pitkä ja painoa on nyt 68 kiloa. Mittasin eilen mun rasvaprosentin elekronisella laitteella. Tulos oli 29. Katsoin netistä, että mikä olis normaali. Vastauksia oli monensorttisia. Jossain sanottiin että norm. olis 15-22. Jossain taas oli, että pitäs olla 20-30. Mikähän on...
  2. T

    äidinmaidon luovutus

    Hei. Onko täällä muita äidinmaidon luovuttajia? Ilmoittauduin luovuttajaksi vähä aikaa sitten, kun kuvittelin, että se olisi yksinkertaista ja siitä saisi vähän rahaakin. Olisihan se ollut kiva auttaa pieniä keskosvauvoja ja sairaita lapsia. Nyt kuitenkin on alkanut tuntua, että työmäärä on kyl...
  3. T

    Parsavuosi

    Vuoden kasvis on parsa. Laitetaanpa parsaohjeita tulemaan. Meillä syödään aika usein kasvisgratiinia: Kasvisgratiini n.400g kukkavihanneksia-pakaste (jos teet tuoreista, niin höyrystä puolikypsiksi) Kuorrute: 2,5 dl maitoa 75g juustoraastetta 2rkl vehnäjauhoja suolaa, valkopippuria...
  4. T

    kun pinna vaan palaa!

    Hei! Meneekö keneltäkään muulta koskaan hermot uhmaikäisen kanssa niin, että saattaa tukistaa lasta. Olen huomannut ettei se rangaistuksena todellakaan ole mikään hyvä keino, enkä haluaisi tehdä niin. Lisäksi huudan joskus tosi kovaa esikoiselle. Sitte vielä, jos lapsi aiheuttaa minulle kipua...

Yhteistyössä