Hakutulokset

  1. M

    Puudutuksista

    Heipsan! Olisin vähän kysellyt teiltä kokeneemmilta puudutuksista. Sattuuko epiduraalin laitto? Olen käsittänyt, että aina oikeaa kohtaa ei tahdo löytyä, ja silloin epiduraali on hyvinkin kivulias..? Mitä puudutusta synnytyksissänne käytettiin, ja oliko se toimiva ja luotettava menetelmä? En...
  2. M

    Opiskelu ja vanhemmuus

    Heips! En tiedä tuleeko viesti oikealle alueelle, mutten löytänyt sopivampaakaan.. Eli haluaisin kuulla kokemuksia opiskelun ja vanhemmuuden yhdistämisestä! Haaveissa olisi eka muksu, mutta opintoja vasta vuosi takana, neljä edessä. Haluaisin kuitenkin tehdä ainakin yhden lapsen...
  3. M

    Budjetti tarvikkeisiin?

    Heips! Tällainen ummikko pyytäisi nyt apua, lastenhankinta on mielessä, vaikkakaan ei ihan vielä ajankohtaista.. Elikkäs mitäs kaikkia tarvikkeita sitä tarvitsee hankkia ensimmäiselle lapselle? Ja suurinpiirtein millaiseen budjettiin tulisi varautua? Olen saanut sellaisen käsityksen, että...
  4. M

    9.10.2006

    :heart: Heissan! Tääl 25v äippä itä-suomesta. Miulla on 9.10.2006 syntynyt tyttö. :) Etsiskelen mailikamuja :) Onko saman ikäsii vaaveleita? Muutkin saa toki kirjoittaa! Lisää mailissa! marsu-81@hotmail.com
  5. M

    Iloinen ylläri!

    Tein tänään raskaustestin, ja posittivistä näytti! IIhanaa! Kaksi kiertoa yritettiin ja näin nopeasti tärppäsi. Toivottavasti kaikki menn hyvin alusta lähtien!
  6. M

    Mistä riitelette?

    Mikä teillä yleisimmin aiheuttaa riitaa? Meillä se on miehen rahankäyttö ja minun tapani levitellä tavaroitani ympäri kämppää. Miestäni tietysti ärsyttää myös se, kun huomauttelen koko ajan, missä asioissa voisi säästää. Kaikki on muuten tällä hetkellä ok, mutta näköjään sitä saa riitaa...
  7. M

    Veteen synnyttäminen HKI?

    Oon lukenut niin paljon hyvää vedessä olemisestä avautumisvaiheessa ja veteen synnyttämisestä, että se kiinnostaisi tässä kolmatta odottaessa, kun haluaisin vältellä kipulääkkeitä. Ensimmäisessä käytin epiduraalia ja kaikkea mahdollista ja toinen oli sektio, mutta nyt haluaisin olla ite paremmin...
  8. M

    kohtu ei palautunut?

    Kokemuksia/tietoa, mikä voi olla syynä ettei kohtu ole palautunut. Tänään jälkitarkastuksessa asia tuli ilmi. Kipuja ei ole ollut, sen sijaan menkkamaista vuotoa kyllä. Mitähän tässä nyt seuraavaksi tehdään?
  9. M

    ekan kerran tuulettumassa?

    Minkä ikäisiä lapsenne ovat olleet, kun ootte ollu ekan kerran "ulkona" illlalla ja vauva isin tai muun kanssa?
  10. M

    menkat imetyksen aikana?

    Voiko menkat alkaa imetyksen aikana? Mulla poika 1kk, jälkivuoto loppu viikko sitten ja nyt ihan selkeetä kuukautisvuotoa?!?!
  11. M

    Unilääkkeet ja imetys

    Onko ketään käyttänyt mitään nukahtamislääkkeitä imetyksen aikana? Mitä merkkejä, reseptillä, ilman? Mulla on ihan järjesttömästi univelkaa ja vaikka järjestän itselleni nukkumisaikaa, niin siitä ei ole mitään hyötyä- Uni EI tule olkoon vuorokauden aika mikä tahansa. Tulen kohta hulluksi tän...
  12. M

    lähestyvän synnytyksen merkkejä?

    Mietin et onkohan nää seuraavat "oireet" merkkejä siitä et synnytys olis lähellä?!: mieliala, itkettää tosi helposti kaikki asiat, nukuttaa jopa päivällä, uni on totaalista (toisaalta on hereillä pitkiäkin aikoja yöllä), koko ajan tekee mieli syödä ja mielellään oikein tukevasti isoja annoksia...
  13. M

    marsu

    hei tässä mietin että voinko antaa pienen määrän marsuille tuoretta vehnää.siis olen kasvattanut sitä pääsiäis heinäksi mutta tasoittelisin sitä ja näyttää herkulliselta.
  14. M

    marsu

    olen aika uusi 2 marsun omistaja.mitäs marsuni tarkoittaa käyttäytymisellä kun otan toisen syliin häkistä(häkki auki toisella myös mahd.tulla pois) syliini ja kun laitan takas niin uros varsinkin "mahtailee"naaraan ympärillä ja molemmat pitää kovaa juttelua.saattaa syntyä hetkellinen...
  15. M

    yh ja opiskelu

    onko kellään kokemusta että onnistuuko? saan vaavin tammikuussa ja alottaisin koulun vuoden päästä tammikuussa, ja olen yksin koska poikaystäväni jättikun tulin raskaaksi. Koulut pahasti kesken ja haluaisin kunnon ammatin...

Yhteistyössä