menkat imetyksen aikana?

Kyllä voi alkaa kuukautisetkin, mutta myös jälkivuoto voi loppua ja alkaa vaikka just viikon päästä uudelleen. Mulla esim. molemmista lapsista jälkivuoto on ensin kestänyt 4-5 viikkoa, sitten on ollut viikon tauko ja vuotoa on jatkunut 2-3 viikkoa lisää. Varsinaiset kuukautiset alkoivat sitten lasten ollessa noin 4-5 kk ikäisiä.
 
koiraharrastaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2006 klo 17:33 vieras kirjoitti:
Voi alkaa. Minulla on aina alkanut :wave:
:wave: Sama täällä...Kaikilla neljällä kerralla ovat alkaneet 4-8 viikkoa synnytyksestä, täysimetyksestä huolimatta. Ja olleet heti säännölliset... :headwall:
 
4-tytön äiti
Ja mulla ei ala menkat vaikka itkisin, en imetä kuin pari kertaa vuorokaudessa. Kävin jo lääkärissä asian vuoksi kun synnytyksestä on jo parivuotta ja haluaisin vielä vauvan. Lääkäri oli sitä mieltä ellei kuukautiset ala kun on lopettanut imetyksen kokonaan parin kuukauden kuluessa, niin aletaan tutkimaan missä viipyvät. :(
 
Minulla menkat alkoivat kuukausi synnytyksen jälkeen. Sen jälkeen ovat tulleet säännöllisesti. Jälkitarkastuksessa lääkäri oli aidosti yllättyneen näköinen. Ei ilmeisesti ole kauhean yleistä, että kuukautiset alkaa heti vaikka täysimettää.

Maidon tuloon kuukautiset vaikuttivat. Maidon tulo väheni kuukautisten aikana.
 

Yhteistyössä