Mitenköhän onnistuu lyhyemmät päiväkotipäivät? Minun opiskeluissani, kun ei voi joustaa ja varmasti on muitakin opiskelupaikkoja, joissa sama homma.Alkuperäinen kirjoittaja 03.12.2004 klo 09:34 nelli kirjoitti:Opiskelu yksinhuoltajana kyllä onnistuu. Rahaa ei ole paljon, mutta aikataulut yleensä paljon joustavammat kuin työelämässä. Itse opiskelín kolme vuotta yksinhuoltajana. Hermot oli väliin tiukalla. Nyt kuitenkin hyvä ammatti ja ansiot. Lisäksi pystyin tarjoamaan lapselleni lyhyempiä päiväkotipäviä kuin työssä käydessä olisin voinut. Tsemppiä sinulle, sisulla selviää vaikka mihin!
Mulla sama tilanne, tosin lapsen isä ei jättänyt vaan minä, koska hän on epäluotettavin tyyppi jonka tunnen.. Tyttö syntyi 11.01 ja vuoden päästä halajaisin kouluun. Nyt pitäisi vaan päättää kumpaan kannattaa hakea yliopistoon vai AMK:n.Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2004 klo 20:59 marsu kirjoitti:onko kellään kokemusta että onnistuuko? saan vaavin tammikuussa ja alottaisin koulun vuoden päästä tammikuussa, ja olen yksin koska poikaystäväni jättikun tulin raskaaksi. Koulut pahasti kesken ja haluaisin kunnon ammatin...
Kaupallinen yhteistyö: Storytel