Hakutulokset

1. U

ME PIISKAAJAT!

Ööh, mulle ei tarvitsekaan laittaa uusia lukemia tälle viikolle. On tällä hetkellä turvotusaika kuukaudesta ja se näkyy vaassakin, vaikkei lisää olisi tullutkaan. Mutta onkohan tuo meidän vaaka rikki? Näytti nimittäin 700g eroa tämän aamun aikana, eikä mittausten välillä tapahtunut yhtään...
  2. U

te jotka on nukutettu leikkaukseen tms!

Kerran nukutettu vartin operaatiota varten. Pari kertaa ehdin imaista keuhkoihin ainetta ja kerkesin maistaa pahan maun suussa ja saman tien filmi katkesi. Muistan nähneeni jotain unta ja höpötin heti jotain hoitajalle herätessäni.
  3. U

onko kellään vauva-lehdestä tilaajalahjaksi saatua KANTOLIINAA?

Jostain netistä löysin silloin joskus ne sidontaohjeet, mutta nyt en kyllä muista enää että mistä :/ . Kannattaiskohan katsastaa kantoliinakanavan sivut?
  4. U

ME PIISKAAJAT!

Tossullinille sanoisin että pienet määrät vaikka joka päivä on minun mielestä parempi vaihtoehto, kuin pussillinen päivässä. Koska usein se pussillinen menee sitten useampana päivänä viikossa, ainakin minulla :whistle: . Ja mulla esiintyy edelleen sitä makean väkisin syöntiä :o . Hitsi...
  5. U

apua, mistä ilmainen virusturva ?

Samma här, but no problem.
  6. U

poika näppäili vahingossa hätäkeskukseen

Jos tarkentais vielä, niin siis tyttö soitti yhtäjaksoisesti n. 10 min aikana useamman kerran ja sitten tuli puhelu takaisin. Sanoivat että ilmeisesti puhelin on ollut lapsella, kun lapsen ääni kuului puheluista. Yhdestä puhelusta ei varmaan soitella takaisin?
  7. U

poika näppäili vahingossa hätäkeskukseen

No meille soittivat takaisin, kun tyttö oli soittanut useamman kerran.
  8. U

Onko täällä siis kiroaminenkin kiellettyä nykyään?

Oletko se sinä haamu taas? Kerropas vihdoin salaisuutesi :whistle:
  9. U

haberkornit?

Esikoiselle ostettiin pari vuotta sitten ja ihan ovat kestäneet, seisomalautaa ei ole käytetty.
  10. U

ME PIISKAAJAT!

Vaakalukemat: 76,9, eli -200 listalla oleviin lukemiin. Olin ihan varma että taas mennään vähän plussalle, mutta miinuksia tuli onneksi, vaikkakin vähän :) . Peukkuja kaikille tiputukseen ja laittakaa suu kiinni viikonlopuksi ;) . Minun täytyy tässä kiirehtiä ostoksille ihanaan perjantain...
  11. U

Apuja äkkiä, mitä 40v häälahjaksi?

Minä idiootti unohdin tyylikkäästi vanhempieni 40v. hääpäivän |O :ashamed: . Mitä ihmettä minä nyt sitten keksin heille? Kaikki ehdotukset otetaan vastaan, raha on tietysti rajoittava tekijä, mutta jotenkin pitäisi muistaa heitä.
  12. U

Pinotaanko taas profiilikuvia?

Kiitos :ashamed:
  13. U

Kysytääs taas: minkä ikäisenä pois pinniksestä?

Esikoinen siirtyi 1v ja 8kk, kun kuopus syntyi. Sänky on tosin seinän ja meidän sängyn välissä ettei pääse laidan yli.
  14. U

voiko olla totta

Eikä! :laugh:

Yhteistyössä