Hakutulokset

1. jasmin--

Haavevauvat todeksi 2011-2012

:wave: En ole oikein ehtinyt palstailla muutamaan päivään, mihin aika on mennyt kun ei ees ole ollut mitn erityistä ohjelmaa :confused: Päiväkahvit juodessani nopeasti selaan MitäsNytiä kun se on ehkä maailman viihdyttävin nettipalsta;) mutta omiin pinoihin en ole kurkkinut :ashamed...
  2. jasmin--

<3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Helmikuu <3 <3 <3

Voimia meemee! :hug: Minäkin kehoitan sua hakemaan apua tilanteeseesi, se on näin lukemalta tosi raskas ja sun täytyy tosiaan huolehtia itsestäs ettet masennu pahemmin ja että jaksaisit jatkossakin huolehtia myös perheestäsi ja masuvauvastakin. Ei ole hyvä käydä aivan yksin läpi tuota...
  3. jasmin--

Ansis Tervemenoa neuvolaan, tule sit kertoo kuulumiset! :wave: Salainen toive Toivottavasti säästyisit pahimmilta pöntönhalaamisilta ja jäis vaan etomiseksi, raskauspahoinvointi on kyl niin kettumaista ettei toivo kellekkään!
  4. jasmin--

Moi! kaksoset Mulla rupesi maha kasvaa heti alussa niin vinhaa vauhtia (lue turvotusta mahan alueelle aivan yletön määrä =) ) Ja mies vitsaili lakkaamatta esim ruokapöydässä että syö nyt kunnolla kun kolmen/neljän/viiden edestä syöt :O Aloinkin ennen ultraa olemaan jo lähes vainoharhainen...
  5. jasmin--

Jessi Kävin lähettää sulle kaveripyynnön ja laitoin oikeen saatesanatki mukaan mitkä tuskin yhtään selvensi mun naamakirja-asenteita :D Heiii, tänäänkö te lähdette, joko lähditte, mahtavaa reissua vielä!! Ansis No ei oo enää onneksi montaa päivää neukkulaan, ylihuomenna ja ultra-aika ehtii...
  6. jasmin--

<3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Helmikuu <3 <3 <3

:wave: Kiitokset tähtikeijulle uudesta pinosta, hyvin onnistui! Mulle vois vaihtaa la 31.7 kun neuvolan laskurin mukaan mennään. kiitos! =) Lupus Äitiyssukkiksia ostin H&M:sta, en osaa sanoa ajaisiko isompi koko tavissukkiksista saman asian, mutta nuo ainakin tuntuvat mukavilta kun tosiaan...
  7. jasmin--

Mitä ihmettä :D VOiko tää olla enää tosikaan :D?

Juu pikkasen kohos tunnelmat tossa kuuden aikaan aamulla kun luin tuon uutisen luetuimmista! Melkein suutuin kun tajusin päivämäärän milloin juttu kirjotettu :D
  8. jasmin--

Huomenta! |O Muksu huuteli jo ennen kuutta, kävin hänet laittaa takasin nukkuun mutta eipä se uni tullut itelle pyörimisestä huolimatta enää. Mulla menee ikuisuus päästä takasin uneen jos yöllä joutuu syystä tai toisesta nousemaan. Nyt raskausaikana huonontunut entisestään toi nukkuminen, jos...
  9. jasmin--

Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

:wave: En ole muutamaan päivään käynyt ollenkaan joten vähän myöhässä toivottelen Jomille kaikkea ihanaa, että saisit sen harjoittelupaikan ja palaisit sen jälkeen yhtä mahtavaa kokemusta rikkaampana täräyttämään se plussan testiin! :heart: :hug: Täti on käynyt taas haaveilijoita...
  10. jasmin--

Ansis Meidän ikkunat peseytyy vain kerran vuodessa keväisin :ashamed: En kyllä tajua miksi en tee sitä hommaa useammin, yleensä niin mietin siinä pestessä koska mun mielestä se on tosi kivaa hommaa, ainoastaan ryhtyminen tökkii :D En mäkään siivoamisesta perusta etenkään nyt raskaana kun...

Yhteistyössä