Lämpöaalto tulee! Sunnuntaina jo 17 astetta! | Uutiset | Iltalehti.fi
Lämpöaalto eikä kenenkään pian tartte palella...
Mahtaneeko ny kuitenkaan
Mahtaneeko ny kuitenkaan
Hassu :hug:Aloinki kattoo joo.. Oli muutamat henkilöt pistäny sen kans feicbookkiin haha.. No erehdyksiähän nää vaan on
Ai sä olit tosissas.. Mä aattelin et heitit ton läpällä tänne... Mäkin kyllä katoin vähän kun on luetuimmissa..Mut vissii porukalla on vähä unta silmässä vielä..No höh Se oli iltalehden luetuimmissa niin totta ihmeessä laitoin jakoon Ei tullu mieleenkään kattoa että se olis joku vaaanha
HuomentaaaaaAi sä olit tosissas.. Mä aattelin et heitit ton läpällä tänne... Mäkin kyllä katoin vähän kun on luetuimmissa..Mut vissii porukalla on vähä unta silmässä vielä..
No ne jotka tuon otsikon luki ni varmaan heräs tähän päivään nopeesti?
No herätti mut ainakin...otsikko tehokkaampi kuin kahvini, jossa nyt sentään seisoo lusikkakin pystyssä :xmas:No ne jotka tuon otsikon luki ni varmaan heräs tähän päivään nopeesti?
Hyvää huomenta!Huomentaaaaa
Kelpais tännekkii Mut hei nythän imasto muuttuu pikkuhiljaa, josko kuitenkin.... Tää on selvä ennusmerkkioispa kuitenkin hyvä idea.
kuuluisi ollakin niin, että aina tammi-helmikuun vaihteessa ois tuollainen helmi-helle ...
kelpais mulle *oottelee jos arskaa näkyis*
Iltalehti alotti "aprillin" liian aikasin Ovat hölmöt menneet kuukausissa sekasinMitenköhän tuo on tuonne luetuimpiin pompannu?
Katso ton uutisen päivämäärää...Lämpöaalto tulee! Sunnuntaina jo 17 astetta! | Uutiset | Iltalehti.fi
Mahtaneeko ny kuitenkaan
On se tässä jo huomattu.Katso ton uutisen päivämäärää...