Hakutulokset

1. jasmin--

Haavevauvat todeksi 2011-2012

Jessi Mukavaa ja ihanaa laivareissua!! Ansis Mä siivosin eilen kans perussiivoukset joten tänään en ookkaan sitten tehnyt yhtään mitään kun ei oo ollut mitään pakollista :ashamed: Höh, ja sit sitä ihmettelee että milloin on aikaa tehdä jotain muita raivausprojekteja kun tää perusylläpito vie...
  2. jasmin--

<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 <3 Tammikuu<3<3<3<3

Manzu :hug: Sulla on kyllä ollut tosi kurja viime viikko! :| Ovatko mahakivut yhtään helpottaneet, haitko ja saitko lisää saikkua? Toivon paljon jaksamisia ja voimia! Toivottavasti löytyisi apua noihin kipuihin! MommysMonsters Voimia kanssa sulle kipujen kanssa :hug: Juu se on kyllä...
  3. jasmin--

Mitä teidän tekee mieli nyt?

Runebergin tortut on olleet jostain syystä mielen päällä koko päivän vaikken ikinä niistä oo oikeen perustanut :p Ja nyt haaveilen myös maraboun suklaalevystä kun sen joku mainitsi.
  4. jasmin--

:wave: Eilen oltiin miehen vapaapäivän kunniaksi polskimassa Eedenin kylpylässä ja meni kyllä niin voimat siitä reissusta että menin itsekkin nukkuun heti kun olin pojan saanut unten maille |O Vieläkin on vähän veto pois, piti nousta sohvalta pikku kakkosta katsomasta kun rupes silmät lupsii...
  5. jasmin--

no yökyöpelit, mitäs siellä mässäillään ?

Ruisleipää, iso lasi kylmää vettä ja loput salmiakit karkkipussista, josta ole kolme viimeistä päivää napsinut suun makiaks :p
  6. jasmin--

Nopeat iltatervehdykset! :wave: No enpä kummoseen kuntoon saanut sitä vauvanhuonetta :ashamed: Oli niin paljon muutakin siivousrästejä että eilinen meni aika lailla niihin, tänään sitten tyhjensin taas muutaman tavaran vähemmäksi kun poika katteli lastenohjelmia. Onhan tässä aikaa mut...
  7. jasmin--

Miten teillä sujunut sängyn vaihto, pinniksestä siis pois?

Lapsi 1v9kk on nyt pari viikkoa nukkunut lastensängyssä ja kahdesti on tänä aikana tullut pois päikkäeille laittamisen jälkeen. Nousee kyllä istumaan sängyssään sadun lukemisen ja hyvän yön toivotusten jälkeen ja huutelee perään mutta ei siis kiipeä alas ja tule perään etsiskelemään vaan tyytyy...
  8. jasmin--

MommysMonsters Voimahalaus täältäkin, tosi kurjalta sun tilanne kipuineen kuulostaa :hug: Toivottavasti helpottaisi itellään tai ainakin syy löytyisi ripeästi ja saisit avun :hug: taiska79 Mukavaa vapaapäivän jatkoa! =) (.) Poika nukkuu päikkäreitä ja pitänee itsekkin koittaa nukkua kun...
  9. jasmin--

Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

Sunflower Juu ei vielä toivoa pois, hyvin saattaa tulla plussa kun malttaa vaan ootella! Alice Muutaman päivän päästä säkin pääset testailee, älä nyt ole pessimisti, kun oireitakin on, toivotaan isoa ja selkeää plussaa! Testaatko sunnuntaina? Vai kenties jo lauantaina? :whistle: Minä...
  10. jasmin--

Huomenta! Pitkään on nukuttu ja nyt aamupalalla ja kohtapuoliin hakemaan pikkutuholainen takasin kotiin :) Merlina Minäkään en synnytystä halua hirveästi vielä miettiä, ehdin kyllä ottamaan siitä huolta ja jänskäämään paljon myöhemminkin. Ehkä käyn taas pelkopolilla selventämässä ajatuksia...
  11. jasmin--

Sunflower Tervetuloa ja voi että sulla on heti jännät paikat ja saadaan muutkin jännittää!! Testasitko jo?? Ambrosia Ai kamala kun oot ollutkin kipeänä! : / Hyvä juttu kuitenkin että oot päässyt sairaalasta ja toipunutkin lähes kuntoon :heart: Toivotaan sulle tärppiä samantien kun...
  12. jasmin--

:wave: Neuvolassa käyty tänään, eipä mitään kummempia, kaikki ok, painoa tullut lisää 230g per viikko, paljon vähemmän kuin pelkäsin ja terkkakin käski olla stressaamatta. =) Seurava käynti sitten kuukauden päästä jolloin saa myös rakenneultraan ajan, toisaalta tuntuu että sinnehän on...
  13. jasmin--

:wave: Neuvolassa käyty ja eipä taaskaan mitään sen kummempia. Syke kuului mutta masuasukas luisteli koko ajan dopplerin alta karkuun niin ei pystynyt sitä tarkemmin laskee. Mutta vahvat hyvät äänet oli. :heart: Taas eri neukkutäti mutta tosi mukava tämäkin versio =) Poika on siis...
  14. jasmin--

:wave: Täälläkin ollaan olemassa ja käydään säännöllisesti myötäelämässä kaikkien heinäkuisten odotusta! Keskiviikkona ois toka neuvola ja pelottaa tosi paljon kuinka monta kiloa on tullut ekaan kertaan nähden : / Mies tulee mukaan kun palautetaan päihdekyselylaput samalla ja poika menee...
  15. jasmin--

Jomi Jatka vaan taustamiehenä (tai siis naisena!) se taktiikkahan meinas jo viime kierrossa sulle plussan päräyttää joten selvästi rennommin pystyt ottaa kun tosiaan et kerää paineita täältä! Toivon sulle niin sen plussan! miss bamse Tervetuloa mukaan ja pahoittelut kun ootte joutuneet...
  16. jasmin--

äiti88 Onnea ja tervetuloa plussanneisiin! :heart: Yhden päivän on poissa niin heti saa lukea ihania uutisia, kannatti! :D Ootko synnyttänyt VASsissa edellisetkin muksut? Millaisia sun kokemukset on olleet synnäristä? Mulle jäi tosi paska maku esikoisen synnytyksestä :| Tai ei itse...
  17. jasmin--

Tömpsis Mä oon kans sitä mieltä että tietysti asiasta kuin asiasta pitäisi voida puhua/kommentoida/avata keskutelua, kaiken ydin on tapa jolla asia esitetään, kun mielipiteitäkin on kuitenkin yhtä monta kuin meitä ihmisiäkin. Ja pitäisi aina muistaa kunnioittaa myös sitä toista näkökulmaa...
  18. jasmin--

Hölyhuispakkkeelle tervetulotoivotukset, sulla on joo taatusti ollut tekemistä kolmen pienen kans! Tärppionnea teille! Kolimio Onnea onnea rahan menetyksestä, toivottavasti sen tuloksena pärähtää plussa ja pian! :D hzz No viikon päästä sitten jännäillään ja toivotaan ettei veri lennä! :)...
  19. jasmin--

En Kestoile enkä siitä suostu huonoa omaatuntoa kantamaan. Teen aika paljon ekotekoja arjessa muutenkin ne riittäköön minun osalta. :) Salainen Toive Nonnih, tervetuloa sitten vaan! :) Tömpsis Mullakin oli yksi ilta jumalaton närästys päällä, polte oli jotakin niin kamalaa että tuntui...
  20. jasmin--

Jeps, no mäkin voin sit unohtaa Carenat kun pituutta tosiaan multa löytyy komeat 159cm :| Toi on muuten totta mitä Milja-85 kirjotit että matkarattaissakin rupeaa oleen aika korkea se työntökorkeus, niitä nyt vielä työntää kun käytössä vaan silloin tällöin mut olen kans huomannut silloin...

Yhteistyössä