Hakutulokset

1. jasmin--

Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

:wave: Ultra takana ja kaikki hyvin! Siellä köllötteli pieni kyytiläinen, niskaturvotus normaali. Olipa huojentavaa nähdä asukki ojentelemassa käsiään ja jalkojaan :heart: 6 päivää isompi kaveri kuin neuvolan laskettu aika mutta ei muutettu kun ei heittänyt viikolla eli heinäkuun viimeisenä...
  2. jasmin--

Vitamiineista Alotin Multi Tabsin raskaus ja imetys vitamiinien popsimisen kun yritys käynnistyi ja niitä syön sitten loppuun asti ja jonkin aikaa synnytyksen jälkeenkin. Olivat käytössä myös esikoista odotellessa. Ruutinen Mulla itsellä ei tuollasta vaivaa/oiretta ole ollut mutta olen...
  3. jasmin--

MetsätähtiTervetuloa minunkin puolestani, piti kommentoida että onko se jotenki tiltissä se sun tummennusnappula ku mulla antaa vaan ne kaksi joiden väliin kirjottelen? Vanhassa systeemissä mulla "tilttaili" jatkuvasti ne tummennukset ja silloin se mitä halusin tummentaa tuli normisti ja kaikki...
  4. jasmin--

<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 <3 Tammikuu<3<3<3<3

White gold :'( Isot osanotot suureen suruun ja :hug: Anu84 Eikös se mene niin että jos yli 4pv menee ultrassa yli neuvolan lasketun ajan niin sitten aika vaihdetaan ja muuten mennään tolla neuvolassa lasketulla ihan normisti? Korjatkaa jos olen väärässä! Anna-79 Esikosta kun oltiin...
  5. jasmin--

hzz ja miiuliini85 Tervetulotoivotukset! Heenu Multa poistettiin kierukka elokuussa, mitään tuntemuksia ei aiheuttanut ja viikko poistosta alkoi menkat ja tuli kyllä kellontarkan tasainen 26pv kierto kun merkkailin ylös niitä, ennen en oo pitänyt mitään kirjaa menkoista ja ovat olleetkin...
  6. jasmin--

Anin ja Vauvako? ja Catherine Kyllä noi negan testaamiset on niin ärsyttäviä, varsinkin kun menkkojakaan ei näy ja oireita suuntaan ja toiseen! Tsemppiä ja muuttuis nyt plussaksi vielä testit! :hug: Ambrosia Koita nyt säkin löytää joku ratkaisu tuohon tilanteeseen, punanuttuämmä tai jos...
  7. jasmin--

Iltaa, koko loppupäivä kului sitten pojan perässä juostessa joten nyt pikaiset tervehdykset vielä! Mies on iltavuorossa, puuduttavin viikko eikä ees puolessa välissä |O Eli hatunnosto vaan Maijamehi ja kenes muun mies oli viikot tai vielä pitempään kerrallaan pois, mulle nää...
  8. jasmin--

<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 <3 Tammikuu<3<3<3<3

Biancalle Suuret pahoittelut :'( ja osanotto :hug: Anu84 Aivan ihana ultrakuva :heart: Kukkis Kitos uudesta pinosta! ).( Tänään kävin verikokeissa ja viikon päästä ois nt-ultra. Sinne asti vielä enimmäkseen pysyn taustalla kuten tähänkin asti, kai se konkretisoituu ja alkaa kunnolla...
  9. jasmin--

:wave: Olette pistäneet jo uuden pinon pystyyn ja vanhassakin oli sivu kaupalla tekstiä, olen tainnut vaipua talviunille palstailusta! =) Kiitos Ruutinen kauniista pinosta ja ONNEA, sinulla oli ihana vauvauutinen!!! :heart: Tervetuloa lämpimästi jokaiselle uudelle palstahaaveilijalle...

Yhteistyössä