Hakutulokset

1. jasmin--

Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

Salainen Toive Kyllä mun mielestä on hieman vahvisunut viiva ja mun mielestä kun on niin selkee viiva niin kuinka vahvaksi sen täytyy vielä muuttua?? Ja jos on niin kuten sanoit että viikkoja voi olla vähemmänki kasassa kuin toi 4+6 niin odotas muutama päivä niin rupee pukkaa kunnon...
  2. jasmin--

<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 <3 Tammikuu<3<3<3<3

liisakaisa Mua otti päähän kans toi punnitusjuttu ekassa neuvolassa, siihen vaan vaa´alle kaikkine vermeineni mut pisti punnitukseen terkka :headwall: Ja mulla oli silloin kans aivan älyttömästi vaatetta, eli ei kyllä ihan totuudenmukainen lähtöpaino tullut neuvolakorttiin. Nyt huvittaa kun olen...
  3. jasmin--

Salainen toive No kyllä se la sieltä selviää. oliko sulla tasanen kierto, Käy jollain nettilaskurilla laskee? Tai etkös sä pääse neuvolan puolesta varhaisultraan jos on heittoa kierrossa? Mites muuten Hekkuliini? Vielä odottelet menkkoja? Oletko vähennellyt miten imetystä? Mä en saanut...
  4. jasmin--

Haavevauvat todeksi 2011-2012

Ansis Mä kerroin kahdelle tosi läheiselle (toinen sukulainen, toinen ystävä) heti plussan jälkeen, oli vähän pakko kun halusin mielipiteitä että onko testissä plussa vai haamu vai ei mitään, niin vainoharhainen olin :D Ja ajattelin silleenkin et jos menis kesken niin on ainakin joku joka tietää...
  5. jasmin--

Salainen Toive ONNEA!!!! Sieltä se plussa pamahti, haamu tuosta on kaukana! :flower: äiti88 Varmasti tuntuu pahalta kun itse vielä vain toivoo sitä mitä muut ympärillä tuntuu kaikki helposti saavan :hug: Älä luovuta silti vielä, kyllä te varmasti nyytin saatte syliinne, voimia, hyvää mieltä...
  6. jasmin--

Ansis Paha saa palkkansa, ei ois pitänyt eilistä niin ylenmäärin kehua, viime yönä poika piti huolen siitä että tänään kuljetaan silmät ummessa kun heräsi yöllä sen sata kertaa |O |O |O Nukuinkin sitten parin tunnin päikkärit ilman mainittavaa apua, kyllä noi yöunet vaikuttaa tosi paljon päivän...
  7. jasmin--

Brianna Voi että teidän tilannetta :( , toivotan voimia ja jos vain toivoa on että kaikki voi hyvinkin järjestyä vielä parhain päin niin älä päästä siitä irti! :hug: Nenna77 Toivotan sulle voimia että löytäisit ja tekisit ratkaisun tuohon tilanteeseen, nyt kun se polkee paikallaan ja mies...
  8. jasmin--

Mamu Jep, tilitä vaan niin paljon kuin tarvitsee ja voimia nyt jos se tädin prkl tuli käymään :hug: Salainen toive Mikä tilanne? Tsemppiä! :hug:
  9. jasmin--

:wave: Ansis Onnea vielä tällekkin puolelle! :heart: elmiju Onnittelut myöskin plussasta ja tervetuloa pinoon! Ruutinen Kyllähän buranaakin saa syödä raskauden kaksi ekaa kolmannesta, tosin ei päivittäiseen käyttöön ja vain jos panadol ei auta. Tai ainakin näin lääkäri neuvoi mua...
  10. jasmin--

Jomi Voi saamari sentään että kävi näin :headwall: Noista menkoista on niin vaikea nousta mutta hyvä ja ihana kuulla että pettymys on saanut jotain hyödyllistäkin aikaan ja sait gradua asteen verran valmiimmaksi! Ja tosiaan, teillä on miehes kanssa toimivat kropat, kyllä te vauvan saatte, siinä...
  11. jasmin--

Jessi75 Kiva kuulla pitkästä aikaa ja VOI SURKU että sait osaksesi kovan raskauspahoinvoinnin : / Eikö sulla ollut kaksi temmeltäjää siellä ennestään niin varmaan vähän kurjaa ja hankalaa lastenkin takia, eikö siis vieläkään ole hellittänyt? Voimia! :hug: Mä kanssa niin pelkäsin jo ennen...
  12. jasmin--

:wave: Moro murut! Minut kans pinoon: Jasmin- 2. VAS/TAYS 31.7.2011 Mulla on ollut koko päivän ihan valtava väsymys ja paha mieli päällä : / Mies nousi pojan kans ja teki aamupalaakin valmiiksi kun kymmenen aikaan kapusin ylös mut tuntu että jäsenet on ihan makaronia ja voimat...
  13. jasmin--

Poika <3

Onnea! :heart:
  14. jasmin--

JOMI!! Eikä, ONNEA ONNEA, ihanaaaaaaaaaaaaa!!!! :heart: :heart: :flower: Minä nään kans viivat, tuskin ne nyt mihinkään katoavat vaan päinvastoin! Meinasinkin eilen itsekkin kysellä että mitä kuuluu kun keikut kans listan kärkisijoilla mutta en uskaltanut etten lisää paineita. Voi että, onnea...
  15. jasmin--

Tervetuloa mimmiih ja Elmiju minultakin :wave: Ja tärppionnea! Salainen toive juu sulla on ollut tosi rankat pari päivää, ihan sääliksi käy :D Toivottavasti oot ees tehny hyviä löytöjä niin kuittaa vähän tota uupumusta :D Voi kun itsekkin pääsis väsymään ostosparatiiseihin! Juu sori mun...
  16. jasmin--

Sutturalle Onnittelut ihanista hyvistä uutisista ja terveestä pojanpalleron alusta! :heart: MommysMonsters En osaa minäkään sanoa mikä pielessä. Itse tässä just kamalaa morkkista poden kun kävin asken vaa'alla ja +3 kiloa on tullut lisää. Lähtöpaino normaali mutta silti kauhistuttaa kun...
  17. jasmin--

|O |O Jep jep, pojalla TAAS kurkunpääntulehdus, viime yö oli aivan hirveä, meidän välissä pyöri ja korisi, viiden jälkeen se katkonainenkin uni loppui kun ei vaan pystynyt raukka enää makuuasennossa olemaan kun henki ei kulkenut. :| Pikkasen on väsyttänyt koko aamupäivän, ollaankin...
  18. jasmin--

hzz Meidän poika ei ollut puolta vuottakaan kun mun äiti rupes tiedustelemaan olenko päiväkotipaikkoja katsellut että ois varmaan korkea aika jo opintoja jatkaa :O En tienyt itkeäkkö vai nauraa. Näitä tällasia sammakkoja lipsuu suusta aina silloin tällöin joten ei pääse unohtuun miten mun tää...
  19. jasmin--

Sanle Voi että :'( Osanotto suruunne :hug: Sutturalle Paljon voimia viikon odotteluun ja toivon todella teille hyviä uutisia ja väärää hälytystä! (.) Täälläkin oltiin tänään ultrassa, kaikki oikein hyvin ja niskaturvotus 1.0. Oli tosi ihana nähdä maha-asukki ruudulta, odotus konkretisoitui...
  20. jasmin--

Kiitos onnitteluista :) Anoppi halasi ja sanoi arvanneensa asian, oli iloinen. Omalle äidille en vielä ole ehtinyt kertoa, anyway ei ole sille niin iloinen yllätys kun tosiaan miehen äidille nää lapsenlapset aina on :| Mullahan jäi esikoisen ilmoitettua tulostaan opiskelut kesken mikä korventaa...

Yhteistyössä