Hakutulokset

1. jasmin--

Haavevauvat todeksi 2011-2012

Viikonloppuja mäkin toivottelen! Viikko on ollut pitkä ku nälkävuosi kun mies on painanut iltavuoroa |O Jotenki tuntuu että tää perjantaikin meni viikonlopusta ihan hukkaan vasta kymmenen jälkeen isäntä palutuu kotiin, siihen mennessähän me yleensä ollaan katottu jo joku leffa puoleen väliin...
  2. jasmin--

<3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Helmikuu <3 <3 <3

ElinaMaria Aivan sanaton olen teitä kohdanneesta järkyttävästä murheesta ja koettelemuksesta johon maanantaina joudut :'( Suuret pahoittelut ja osanotto suunnattomaan suruun :'( :hug:
  3. jasmin--

Voi että, lisää odottajia joukkoon, tervetuloa sekä irmeli että Emeriini ja ONNEA valtavasti ja tarrasukkia mukaan matkaan! :flower: Mä soitin neuvolaan ekan ajan vasta rv 6 kun oli tosiaan niin hankala uskoa että olen plussannut ja raskaana! Ja pelkäsin kans tota minkä irmeli on joutunut...
  4. jasmin--

Jessi Kuulostaa liianki hyvältä :p Juustokakut on niiiiin mun lemppareita, samoin mokkapalat ja nyt rupesin himoitsee myös kinkkupiirakkaa :D Mulle kävi niin että laitoin yleareenalta sydänääni-jaksot putkeen pyörimään, enpä ehtinyt kauan katsella sipikulho kädessä ku siinä yksi mamma rupes...
  5. jasmin--

Nenna onpa valloittava kuva :heart: Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Niiskulle Voimia lasten uhmiskohtausten kesämiseen, toivottavasti saatte apua jotta tilanne saataisiin taas hallintaan! En osaa valitettavasti neuvoa vinkkejä minkäänlaisia, oman taaperon uhma on rasittavaa mutta ainakin...
  6. jasmin--

niiskuneiti ONNEA! :flower: Ja lämpimästi tervetuloa mukaan! Onpa kiva kun haaveilijoista kantautuu plussauutisia, kaikki me vauva ansaitaan :heart: Joo voin kuvitella että aika tuntuu pitkältä maaliskuun alkuun! Mulla on ens ma neuvola ja siellä saan VASTA rakenneultra-ajan että ainakin 3vkoa...
  7. jasmin--

Koirista vielä pakko lisätä tuohon kertomani rotikan käytökseen että sen ei todellakaan annettu hillua ja riehua vauvan ähellä miten sattuu, mutta asuimme silloin vielä aika paljon pienemmissä tiloissa joten väistämättä vauva ja koira kohtasivat kun siskoni oli kylässä. Koirien paikka meillä oli...
  8. jasmin--

ansis Tosi kaunis runo, tuo liikutti mua suuresti kun satuin sen lukemaan joskus aikaa sitten vaikka silloin ei ensimmäinenkään vauva haaveissa siintänyt vaan oli muut mielessä. Ja nyt kun on niin liikuttaa varmaan vieläkin enemmän. Palaa pian, Ansis! Hahaa Jessi luit mun ajatukset...
  9. jasmin--

Siilis Me päätettiin meidän russelista luopua esikoisen odotuksen aikaan, siitä tuli mun takia tosi mustasukkainen ja aika vihainen jos huomioin muita kuin hänet. Alkoi ärhentelemään meidän vanhemmalle noutajallekkin siihen malliin että meistä oli parempi antaa se varmempiin oloshteisiin...
  10. jasmin--

Merlina Mä luin tuon artikkelin ja toi kynsilakka oli yllätys mullekkin! Joka viikko lakkaan kun edelliset rupee lohkeileen ja kirsikkana kakun päälle liimailen usein myös kynsitarroja :D Hajustetuista vatalovoiteista sen verran että siinähän oli kahden lääkärin mielipide ja toisen mielestä ne...
  11. jasmin--

Voi Ansis kuinka surullinen juttu :'( Nyt on kyllä itselläkin tosi paha mieli :| Jaksamisia sulle ja roppakaupalla :hug: Toivon niin että pääset supernopeasti takaisin odottajiin ja pysyt loppuun saakka!! Podin viime yön ja tän aamupäivän järkyttävää päänsärkyä, meinasi siis kuiteskin...
  12. jasmin--

Onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille ja ihanille tyttö- ja poikalupauksille! :heart: Minulla kans rakenneultraan vielä pieni ikuisuus, itseasiassa en ees aikaa ole vielä saanut, kuulemma ensi neuvolareissulla sen saan ja sinnekkin vielä pari viikkoa matkaa, huokaus. Meillä ei...
  13. jasmin--

Ansis Voi kurjuus sun tilannetta, toivon todella että ois tän päivän aikana vuoto hellittänyt tai vähentynyt ja kaikki olisi kuitenkin aivan kunnossa! :hug: Eihän se aina keskenmenoa merkitse ja toivottavasti ei myöskään sun tapauksessa! :hug: Voimia todella paljon nyt ja olet ajatuksissa...
  14. jasmin--

Iltaa! Yritin jo päivällä kirjotella mutta muksu heräsi samantien uniltaan joten se jäi siihen sitten =) Lämpöä ei oo onneksi tänään hällä enää ollut mutta nenä senkun valuu ja toinen silmä vetistänyt hieman koko päivän, saa nähdä onko lääkärireissu huomenna edessä jos pukkaa tulehdusta...
  15. jasmin--

Kuinka tarkka olet lasten vaatteista, että pojalle poikamasta ja tytölle tyttömäistä

Mun mielestä värit kuuluu kaikille ja vältän ostamasta taaperoikäiselle pojalle perus mustia/harmaita/tummansinisiä vaatteita joihin on isketty joku taistelulentokone kuvaksi. Ihan liian synkkiä mun makuun. Välillä tuntuu ettei poikien vaateosastoilta muunlaisia vaatteita löydykkään :| Tytöille...
  16. jasmin--

Poika nukkui hyvin ja pitkään mut nenä on hällä valunut koko päivän ja äsken päikyille mennessä oli lämpökin vähän noussut, no, ei meillä varmaan kuukauteen ole sairastettukkaan eli kai se on taas aika =) tömpsis Mulla selkäkivut paheni lapsen syntymän myötä kun sitä joutui ekat puoli vuotta...
  17. jasmin--

Liikkeistä Tänään sohvalla maatessa eka kerran olin tosissani tuntevinani hetken tuttuja töytäisyjä, saa nähdä vahvistuuko vai pitääkö vielä odotella :) Esikoisesta liikkeet tunsin rv 21 tienoilla ja mahan läpi miehenkin käteen rupes rv 27 tuntumaan. Tukalia tuntemuksia herättää täälläkin...
  18. jasmin--

meemee Voimia tosi paljon eron läpikäymiseen. :hug: Kuitenkin hyvä että joku ratkaisu löytyi kuin jatkuva riitely/mustasukkaisuus ja soutaminen ja huopaaminen, sellanen se vasta imeekin ihmisestä viimesetkin mehut ja elämänilon! : / Sulla on varmana tosi paha mieli ja se suru pitää tietysti...
  19. jasmin--

Osanottoni sinulle viivi ja vagner, suuren surun olet joutunut kohtaamaan! :hug: Eihän se surua ja ikävää vähennä mutta olen samaa mieltä että jotenkin rauhoittaa kun on saanut olla vierellä ja hyvästellä kunnolla loppumetreille asti, ja että tietää toisen nukkuneen rauhassa pois. Voimia...
  20. jasmin--

Nenna77 Ymmärrän että surettaa ajatus koirista luopumisesta mutta toisaalta osaat kyllä vastuullisesti ajatella kun tiedät että koirien ulkoilu tulee olemaan vaakalaudalla viimeistään kun vauva tulee. Omistajan velvollisuus on huolehtia lemmikeistään ja joskus se huolehtiminen merkitsee sitä...

Yhteistyössä