Hakutulokset

1. Lindu

Kakskymppiset yrittäjät 2012

Ain00 : Varovaiset Onnittelut toivottavasti se on sitä mitä pitääki:heart: Lemmikkigallup : Meillä on 1 koira karjalankarhukoira,1 luppakorvakani, sekä 250l akvaario+20l akvaario. =) Tervetuloa uudet!!=)
  2. Lindu

Onnea Maija-Tyttö Plussasta :flower:
  3. Lindu

Johanna : Todella kauniit sormukset =) Naspula Rakkaus ei katso ikää :heart: Itse olin 16v kun menin mieheni kanssa kihloihin,17v kun muutettiin saman katon alle. 18v kun alettiin yrittää vauvaa 19v kun mentiin naimisiin ja nyt on ikää 22 kaikki on työ,ihana koti, ainoastaa oma...
  4. Lindu

Tänne voi päivittää kp 1/28-30:$ yk2
  5. Lindu

KyyneltenHymy Oivoi: / kyl se tosissaa aurinko paistaa risukasaanki:hug:
  6. Lindu

GrillOnnea Kihlautumisesta:heart: Voi niitä aikoja kun itsekkin menin kihloihin 16vuotiaana nykyisen mieheni kanssa ja 19 vuotiaana naimisiin päivääkään en vaihtaisi:heart: Nyt olen 22v ja ainoastaa pieni nyytti puuttuu. :saint:
  7. Lindu

Jeee! Vihdoinki ovis plussa!!!:whistle:
  8. Lindu

Minssu Itsekin olen käyny selailemassa kaikenmaailman vauvahörpötyksii. :) Sama kanssa täällä en ole kertonut kellekkään, mitä nyt anopille vaan vinkkasin ja tollanen oli vastaus sillä siihen... Mutta näillä eväillä mennää eteenpäin :)
  9. Lindu

Itsekki olen päättänyt sen teen elämälläni mitä haluun muut tehköö kans omallasa... On anoppi mukava ihminen mut vois kyl ajatella mitä sanoo!:mad: Mutta oon päättäny sen etten kerro sille ku alan odottamaan... Ootan niin että pääsen uuteenkiertoon kuukautiset ollu viimeks joulukuussa, nyt...
  10. Lindu

Mosmos toivotaan että viiva vahvistuisi=) Mullaki ois papatettavaa joka kyrsii joka päivä melkeen mieltä... : / Oltiin viimeksi anoppilassa mieheni porukoilla. Jotain juteltiin siinä vinkkasin että vois pikkuhiljaa alkaa miettii perheenlisäystä... Anoppi vastasi siihen että älkää viellä...

Yhteistyössä