Hakutulokset

1. Lindu

Epäilen diabetesta - voiko niitä sokeriarvomittareita, liuskoja jne. ostaa apteekista käsikauppana?

Kannattaa käydä lääkärissä et saat lähetteen labraa ottaa paastoverensokerit yms jos paastot ovat koholla saat lähetteen hoitotarvikejakeluun saat sieltä oman mittarin ja liuskat + neulat eikä maksa mitään... ainakin näin jyväskylässä. :)
  2. Lindu

Kakskymppiset yrittäjät 2012

Amalia89 Itteleni oli yllätys kanssa suvussani on kans paljon diabeetikkoja. Oireilin kesällä jo mut en osannu oireita viitata diabetekseen pistin sen kesänhelteeseen janotti koko ajan ja päätäsärki.:$ Lumihiutale itekki kävin eilen naistentautienlääkärillä epäsäännölisistä kuukautisista...
  3. Lindu

Kakskymppiset yrittäjät 2012

Heissan! Olen tossa hiljentyneet mutta nyt voisin siirtyä takasin listalle. Olin Syksyllä mukana... Kuulumiset: Epäsäännöllisten kuukautisten takia otettiin syksyllä verikokeita että mistä johtuu kun tulee epäsäännölisesti ei ollut missään mitään vikaa mutta ylläty yllätys minulla todettii...
  4. Lindu

Kakskymppiset yrittäjät 2011

Onnea Manjara! :) Täällä ei mitn uutta 4 päivää teroja syöny koko ajan sellanen tunne et menkat alkaa ja toivottavasti alkaaki niin pääsis uuteen kiertoon ja yritykseen :)
  5. Lindu

Onnettelut plussasta SeInkalle Tänään kävin lääkärissä ja sain terot et mun kierto alkas... Inhoon tätä kun on niin epäsäännolliset... :headwall: Mut toivottavasti pääsen taas uuteen kiertoo pikaisesti :cool:
  6. Lindu

Täälllä ei oo vielkää menkkoja alkanu vaikka kp45 taas nää kierrot venyy ja venyy.... Onneks sain ens viikolle lääkäri ajan =) Iippari Mullakin on sama tilanne. Stressaannuttaa koulu ja meillä viellä molemmat opiskelee ni ei oikee oo rahaa ikinä mihinkään hyvä että ees näkkileipää :D Ja...
  7. Lindu

Onnea Sanyo:flower: Täällä taas kierto pitkä testi näytti negaa... Elikkä lääkäriin taas mentävä ku nää kierrot alkaa olla tosi pitkii taas :|
  8. Lindu

Tervetuloa mukaan Sanyo =)
  9. Lindu

Ei mulla oo hajuakaan kierrosta ku se o ihan sekasin ennen se oli 30 , ja oon käyny lääkärissäkin sen takia ne o vaan siel peukalo keskel kämmentä et alkaa jo ihan vituttaa...:mad: En viel tiiä millon testaan kuulostelen viel tilannetta =) Ku oon seurannu tota vau.fi laskureita ni viikkoja ois...
  10. Lindu

En viel uskalla kyl testata sain kyl oviksen tikutettuu 17.8 =) Eli oottelen viellä hetken =) Jeej Salkkarit alkaa tänää vaikka se onki koko ajan samaa pyöritystä tulee silti aina katottuu :popcorn:
  11. Lindu

Noniin tänää ei menny aamukahvi alas yleensä juon kaks kuppii aamusta.:x Alaselkää vihloo vaikka mua ei koskaan ees menkkojen aikana vihlo??? Lämmot ollu viikon jo 36.8-37 eikä oo ees kipee olo??? En kummiskaa uskalla testailla en aina haluu tulla pettymään. Ainii meil on yk1 nyt tauon jälkeen...
  12. Lindu

Hieno tatuointi Destello! =) Itekki haluisin tatskan mut en osaa päättää minkälaisen... =/
  13. Lindu

Heippa,:wave: Täällä ois yks joha haluisi liittyä mukaan :) Olen 21v ja mieheni kohta 25v Mentiin vuonna 2009 naimisiin. Lasta ollaan yritetty vuodesta 2008 asti. Kerran tärppäsi mutta meni kesken rv 8 sen jälkeen on menny kierto ihan sekaisin, pidettii 1½ tauko...:headwall: alettiin taas...
  14. Lindu

Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

Yrittämään alotettu 6/08 ja nyt joulukuun 21 pv on tutkimukset ja nähää millä päästään eteenpäin :)
  15. Lindu

Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

Heips täällä ois yks joka haluisin mukaan hypätä :)

Yhteistyössä