Hakutulokset

1. Lindu

Kakskymppiset yrittäjät 2012

Tervetuloa uusille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! :hug: Täällä suunnalla ei oo mitään uutta,Ovista tikutellessa :)
  2. Lindu

Terolut mimmit

Mulle saa päivittää tänään kp2/28 yk4 4tero:'(
  3. Lindu

Mulle saa päivittää tänään kp2/28 yk4
  4. Lindu

Mulla on yrityskierto väärä tossa listassa nyt ois menossa yk3 Voi vaikka huomiseen päivittää :) Tänne rintamalle ei oo mitään uutta, viime viikon keskiviikkona tunsin jotain ihme viiltoja kohdunkohdalla säikähdin ihan et onko mulla kohtu tulehdus niitä sykäyksii tuli sillon tällön ja keski 2...
  5. Lindu

Grill Tuli hyödynnettyy :) Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille:hug:
  6. Lindu

Tervetuloa Tiudeliini Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :| On: Bongasin toissa päivänä oviksen. Olen ollut matkoilla ni en ole kerennyt tulla päivittelee mitään :)
  7. Lindu

Terolut mimmit

Mulle saa huomenna päivittää dpo-1 :whistle:
  8. Lindu

Onnea plussasta Hukkapiru:heart: Pahoittelut uuteenkiertoon joutuneille :x
  9. Lindu

Terolut mimmit

Onnea Fossiili plussasta :heart: Pahoittelut uuteenkiertoon joutuneille :x
  10. Lindu

Terolut mimmit

Synttärionnittelut: Jenni_nooralle ja lumihiutaleelle:heart: Mulla o terolutit määrätty kp14-24 =)
  11. Lindu

Terolut mimmit

Mulle saa päivittää kp 2/28-30 yk3 3.tero : /
  12. Lindu

Tänne saa päivittää Kp 2/28-30 yk3:x
  13. Lindu

Täällä ei oo viel tänää tätiä oo tullu toivottavasti ei tulekkaan =) Oon reissussa en pääse testailemaan :( 3 päivää oviksen jälkeen nännit tuli hirveen kipeiks ja on vielkin... :saint: Vessassa tulee ravattuu usein kattomassa onko täti kurvannu kylää... Toistaseks siis ei ole :p
  14. Lindu

Onnea plussasta Nemppis :heart:
  15. Lindu

Itteeniki joskus ärsyttää ku tulee hehkuttamaan et vauva saadaan ja ollaan seurusteltu muutama kuukaus, sit aina pitää muistuttaa et millo te teette ku ootte ollu naimisissaki 3v :kieh: SunFlower11 : itse nään ainakin testissä hailakan haamun ei tärvitse ees päätä kallistaa :)
  16. Lindu

Terolut mimmit

Tervetuloa Sateenkaari85:flower: Kysäsen tässä samalla tuleeko kellää pääkipeeks teroista? :O Tuntuu aina ku pitää teroja alkaa popsii ni päätä alkaa särkee :headwall:
  17. Lindu

Terolut mimmit

täällä tänään taas ovis plussa viikon verran oli haamu viivoja ovis testissä ja tänää pamahti heti tosi tumma viiva Eiku peittoja heiluttelee :kiss:
  18. Lindu

Onnea kaikille plussanneille:heart: Pahoittelut uuteenkiertoon joutuneille:'( Täällä tänään taas ovis plussa viikon verran oli haamu viivoja ovis testissä ja tänää pamahti heti tosi tumma viiva =) Eiku peittoja heiluttelee :kiss:
  19. Lindu

Terolut mimmit

Moikka =) Haluisin liittyä mukaanne =) Elikkä viimesyksynä käytin terolut lääkkeitä sit tuli tauko nyt on taas terot käytössä. Elikkä ikä on 22v Kp 15/28-30 yk2 ja 2tero ensimmäinen haaveissa =)
  20. Lindu

Tervetuloa Jonna_91 :flower:

Yhteistyössä