Hakutulokset

1. Harhaanjohtaja

** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

Perdy: mä oksensin itse koko viime yön, puolen tunnin/tunnin välein, ja edelleen jatkuu. Mikään ei pysy sisällä! Aamuyöstä alko tulla molemmista päistä. Voin kertoo että ei oo hyvä olo! Hitto jos on noroa :stick: Iltapäivällä pitää soitella kyl äitipolille jos ei vielä sillonkaan mikään...
  2. Harhaanjohtaja

Jessi ja pupeltaja, kiitos masukehuista :D tuntuu että on nyt ihan kuynnolla pompsahtanu näkyville <3 mies lähti just postista hakee äippäpakkausta, ja kaupasta aurajuustoo :laugh: sitä kotiin odotellessa siis :whistle:
  3. Harhaanjohtaja

tässäpä masua :)
  4. Harhaanjohtaja

Lily-Jane, aiemmin tota inkivääriä suositeltiin pahoinvointiin, mut nyt on tutkittu että saattaa olla haitallista. Neuvolasta saadussa kirjasessakin lukee ettei suositella, ja googlesta llöytyi kans tietoo että ei sais käyttää. Mut mä oon silleen ihan vaan pikkasen laittanu :saint: Thaimaassa...
  5. Harhaanjohtaja

Äitiyspakkaus on postissa :D kannatti valittaa täällä, heti toimi :laugh:
  6. Harhaanjohtaja

Tänne ei oo vieläkään tullu pakkausta :stick: kahden viikon sisään piti tulla toimitus, eli tännän, huomenna tai viimestään perjantaina pitäis olla täällä! Ärsyttää odotella, mä oon siinä maailman huonoin :D Tinsku86 mä kans huomasin että itelle on haaleena tullu kans viivanen masuun :)...
  7. Harhaanjohtaja

minimamma: en oo raskausaikana juonut kuin ihan tavallista maustamatonta vihreetä teetä, sitäkin max 1 pienen kupin päivässä/kahdessa :) enkä välttämättä olis sitäkään ellei mies olis mulle sitä ostanut kun oli teet loppu :D kahvin sijaan on tullu ihan mustaa teetä lipitettyy se 2-3 kuppia...
  8. Harhaanjohtaja

Jauhelihapihvit - millä korvaan kermaviilin?

tillukas: mä just eilen mietin että miten mahtais mannaryynit toimia pullissa :D täytyykin kokeilla kun joku muukin on niin tehnyt :P
  9. Harhaanjohtaja

Jouduin eilen juoksemaan kovaa ja nyt en voi liikkua :( (raskaana)...

lapsellinen tai en, mutta kun puhuttiin tietoisista riskeistä niin piti niitä tuoda esille :) ei ihmistä voi pyörittää pumpuliin raskausaikana niinku ei muullonkaan.

Yhteistyössä